נגישות
נגישות

טוליפ - tulip ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על טוליפ

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/03/10

הייתי עם בת זוגתי בסוף השבוע האחרון, אכלנו כמנה ראשונה בלינצ'ס בשר ומרק פטריות עם שמנת שהיה פשוט מעולה, אח"כ אכלנו גולאש כרוב ושניצל וינאי, ובסוף קינחנו בקינוח שהוא סוג של עוגה שאני לא... יודע איך להגיד, עם משקה הונגרי חזק ומר שהשתלב מעולה עם הקינוח. יצאנו מסופקים עם טעם של עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/02/10

הגענו כדי לאכול מרק. יש במקום משהו כמו 6 סוגי מרקים (לפחות...)אכלנו מרק קרם עגבניות ומרק עדשים, שניהם היו מעוליםבנוסף אכלנו לקינוח בלינצ'ס עם שוקולד אגוזים וקצפת. היה ממש טעים! השרות... היה ביתי נעים ונוח, השרות היה מהיר. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/01/10

כהונגרי שחי בישראל המון שנים - סוף סוף מסעדה שמזכירה את הבית.! אני כמובן שהזמנתי את המנות האותנטיות שהיו בהחלט מכובדות ומשביעות . הקינוחים ההונגרים שכל כך היו חסרים פשוט כל טעימה חגיגה-... שמח שהם במרחק נגיעה . ממליץ בחום לכל מי שאוהב אוכל אמיתי ולצאת שבע .... מייקל JO ETVAGYAT KIVANOK

עוד פרטים
הוספת תגובה
זמירה - תמונה
זמירה 7 ביקורות
4.3
17/10/09

יצאנו לארוחה משפחתית ב'טוליפ', נהנינו מאוד. מהאוכל, מהאדיבות, מהשירות. התפעלנו מהמנות: דג מושט, עוף בפפריקה, מרק גולש, בלינצ'ס פטריות, ספגטי בפטריות... נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
10/10/09

הזמנו מנה ראשונה מרק גולש ומרק פטריות, מנה נדיבה. למנה עיקרית הזמנו גולש ושניצל עגל, מנות מושקעות. לקינוח לקחנו כדורי גבינה טעימים. במהלך הארוחה שתינו פאלינקה ו-Unicum אוסטרי. התפריט... בטוליפ כולל מנות שאינן הונגריות כגון ארוחות בוקר, פסטות, בלינצ'ס ועוד. לסיכום, ממליצים בחום למי שרוצה מקום רגוע ושלו לשבת בו לבליינד דייט, לפגישת חברים או משפחה באווירה רגועה, נינוחה ומזמינה. שירות אכפתי ומשפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה