נגישות
נגישות

הדיוואן של עדנאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על הדיוואן של עדנאן

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
21/07/07

מקום נהדר שהגענו אליו על פי השילוט בכביש עכו-צפת. בעלי הבית מגישים אוכל משגע שלא על פי תפריט: סלטים מכל הסוגים ותערובת של בשרים מכל הסוגים עשויים היטב. יחס לבבי של בעלי המקום ונוף מרהיב... של הגליל התחתון כפי שהוא ניצפה מן הגליל העליון. חנייה נוחה ליד המיסעדה. המחיר: 64 ש"ח לסועד!!! נחזור לשם בעתיד הקרוב עם חברים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/06/06

סלטים מהממים, אוכל טעים, אירוח לבבי, כיף אמיתי לאכול באוירה רגועה.מומלץ לכל מי שנקלע לאזור הצפון בשעות הצהריים, ולא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 3 ביקורות
4.7
03/06/06

כל ההמלצות מ-1 ועד 11 נכונות ומוצדקות. במחיר קבוע תפריט קבוע של סלטים משובחים ובשרים מענגים בתוספת נוף משגע ויחס לבבי אין תענוג גדול מזה. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/10/05

הזמנו ארוחת חג בראש השנה. התקבלנו בחיוכים מבני הבית, יחס חם לבבי ומכניס אורחים (בעל הבית אשתו והילדים). האוכל היה טעים ביותר שלא נדבר על הסלטים הביתיים טעימים להפליא אין לי משהו מיוחד... להצביע עליו פשוט הכל היה מעולה. הארוחה במרפסת ביתו של האיש החם הזה והנוף פשוט משאיר אותך ללא מילים. הקפה והתה. הבקלאות אחרי הארוחה בישיבה שנטי ... פשוט אין מילים מומלץ בחום ++ הזמינו מקום מראש. אנחנו לא מפסיקים לפאר. עדנאן המשיכו כך. מהמשפחות של ערב ראש השנה (אנחנו נהיה בפעם הבאה). תודה תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 3 ביקורות
4.7
05/10/05

הפסגה של יום טיול מענג בצפון. אוכל כייפי ולא פלצני אך בעיקר הנוף המהמם והאוירה שגורמת לך לרצות להמשיך לשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה