נגישות
נגישות

הדיוואן של עדנאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על הדיוואן של עדנאן

amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
אוכל מצוין כמויות נדיבות
4.3
07/12/14

לקחתי טייק אווי של מגוון מנות דרוזיות. הכמות הייתה גדולה מאד ובעת הכנת הבשרים כובדתי בתה מצוין. תמורה טובה לכסף, ואירוח לבבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עירית - תמונה
עירית 6 ביקורות
פשוט מצוין!
5.0
14/10/14

ביקרנו במסעדה כבר מספר פעמים עם כל המשפחה. חוויה נהדרת, החל מהנוף המדע, דרך האוכל הטעים המוגש בנדיבות ובחיוך ועד הקינוח וההתרגעות בפינת הזולה (החלק האהוב על הילדים). לא יקר יחסית לכמות... ולאיכות שמקבלים. תענוג, כמובן שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירינה - תמונה
אירינה 12 ביקורות
מסעדה מצוינת
5.0
27/09/14

היינו בטיול בצפון והגענו למסעדה בעקבות ההמלצות של rest. המסעדה ממוקמת על מרפסת סגורה עם נוף ממש משגע. הם עובדים עם תפריט קבוע במחיר 81 ש"ח לסועד שכולל סלטים, סוגים שונים של בשר כמו... צלעות כבש, קבב ופרגיות, קנקן לימונדה וגם קפה ותה עם בקלאווה בסוף הארוחה. כל מה שאכלנו היה מצוין, הסלטים טריים וטעימים, הבשר איכותי ועשוי היטב. מקום מומלץ ביותר ומאוד זול ביחס לתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 7 ביקורות
האוכל מוצלח, השאר לוקה בחסר
2.8
21/12/13

האוכל טעים, אין מה לדבר. הסלטים טובים וגם הבשר. אבל הקונספט בעייתי וחבל שאנחנו צריכים לגלות אותו רק לאחר שהתיישבנו ליד השולחן. 78 ש"ח למבוגר ו-55 ש"ח לילד עבור מבחר סלטים גדול, אורז, 4... סוגי בשרים ושתייה ללא הגבלה. האם הגיוני שילד שאוכל 3 קבבים וחצי פיתה עם חומוס ישלם 55 ש"ח? (תשפטו בעצמכם). עבור ילד נוסף שאכל קצת ציפס (מלא בשמן ובתשלום נוסף) ביקשנו לא לשלם ונעתרו לנו. גם הרעיון של אכול מה שנביא לך בעייתי, הוא גורם לך לאכול הרבה מעבר למה שאתה צריך או רוצה, שילמת , לא תאכל? אז או שתיגבו מחיר סביר לילד או שתתחילו להגיש תפריט. לסיכום נזכרו להגיד לנו רק בזמן התשלום שאין אפשרות לקבל אשראי (רק היום !?!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 6 ביקורות
מסעדה מעולה!
5.0
27/01/13

אנחנו אורחים קבועים במסעדה, לצערי לא מטיילים הרבהבפון, כך שיוצא להגיע למקום רק פעמיים בשנה. האוכל כ"כ טעים שאנחנו מתכננים מסלולים ליד עין אל אסד כדי שנוכל לאכול שם. סלטים מתובלים טוב,... תבשילים טעימים ומקוריים, בשר מעולה. הכל מוגש בנדיבות והכל טעים טעים ומיוחד! מסעדה נדירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
תמורה מלאה והנאה גדולה
4.5
17/09/12

הנוף והאווירה בחינם הסלטים, כולם טבעיים ותוצרת בית ללא הגבלה בשרים טובים, על מצע אורז ואטריות מה צריך יותר?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alisa - תמונה
Alisa מבקר מתחיל
4.7
11/06/11

שירות ללא סייג מומלץ +++

עוד פרטים
הוספת תגובה
meravsho - תמונה
meravsho 4 ביקורות
4.7
22/05/11

בהמלצת בעל הצימר שהתארחנו בסוף השבוע, הזמנו מקום במסעדה של עדנאן. כשלא מצאנו את הדרך, הגיע לאסוף אותנו וכיוון אותנו למסעדה.אווירה נהדרת, אנשים מקסימים, אוכל טעים ביותר והכנסת אורחים... יוצאת דופן. כמו שאמר לי עדנאן כשנפרדנו, מעתה יש לך בית בצפון... אז נחזור לבית במהרה... תודה רבה על ערב מהנה במיוחד "מהחבורה של מירב"...

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 6 ביקורות
4.7
16/08/10

איזו מסעדה מדהימה... הייתי לפני שנה וחצי ובשבת האחרונה חזרנו שוב (העדרות ממושכת מדי, מה לעשות, לא היינו באזור), האיכות והשרות לא ירדו במאום, הכל טרי, טעים ומשובח. הסלטים המיוחדים... והטעימים, הבשרים המשובחים, הכל כלול, אכול כפי יכולתך, והם מעמיסים ללא הפסקה, פשוט כיף. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי מבקר מתחיל
4.7
07/04/10

היינו בארוחת ערב ב 4.4 והיה מצוין. לקחנו את הארוחה שהתשלום בא הוא לפי בן אדם ולא היינו צריכים להוסיף כלום- כל בקשה שלנו וכל שגעון נענו במיידי ועם המון תשומת לב. ממליצה בחום+ נוף... מרהיב!

עוד פרטים
הוספת תגובה