נגישות
נגישות

הדיוואן של עדנאן ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על הדיוואן של עדנאן

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
04/04/10

אני לא מבקר מסעדות, אבל לא לכתוב על המסעדה הזו זה פשע. אולי זה נשמע פתיח רע אבל זו מסעדה מעולה, מקום עם נוף מדהים, אוכל מצויין ושרות מעולה... וכל מילה נוספת רק גורעת. חובה לבקר אני... בטוח חוזר לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
16/08/09

חזרנו אתמול 15.9 מסוף שבוע בצפון 4 משפחות (ילדים 17, 13, 3) את ארוחת יום שישי אכלנו אצל עדנאן שפתח עבורינו את המסעדה. חוויה כזו לא עברנו כבר הרבה זמן !!! אירוח מדהים אוכל משובח ואווירה... נהדרת, הילדים מאד נהנו גם מהרביצה במרפסת על מזרונים לאחר הארוחה, שמחנו לשמוע סיפורים מעדנאן - פשוט ערב מקסים- אז אם אתם בצפון " הדיוואן של עדנאן זה המקום בשבילכם".

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוש - תמונה
שוש 3 ביקורות
4.7
09/08/09

התארחנו אתמול 2 זוגות במסעדה הטעימה ביותר שהיינו בה אי פעם (ובכנות שכבר הייתי במסעדות רבות ברחבי הארץ ובחו"ל).עדנאן סיפר לי ששמו עובר מפה לאוזן ואני הראשונה שהגיעה דרך האתר החדש... שפתח.סלטי הפתיחה והתבשילים נעשים כולם בבית מחומרים אורגניים והם פשוט נפלאים.החומוס מדהים.אח"כ מגיע מגש עם אורז ואטריות ומעליו הר בשר-כבש,קבב ופרגיות עסיסיים.בסוף שותים בזולה תה וקפה עם בקלאווה.קבלת פנים ביתית.נחזור שוב.10

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 3 ביקורות
4.7
02/08/09

האוכל הדרוזי הכי טוב שאכלתי בחיים שלי! לא לפספס בטיול לצפון. לא צריך לבחור מהתפריט תתנו להם להגיש לכם את מה שיש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת 2 ביקורות
4.7
02/08/09

אכלנו במסעדה לפני כמה חודשים, חיפשנו מקום זול וטעים ולא התאכזבנו אצל עדנאן. הסלטים של אשתו פשוטים ומעולים. בן זוגי טרף בשר כיד המלך. בוודאי נחזור לשם בטיול הבא לצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/07/09

אין על בעל הבית עדנן אוכל דרוזי ביתי ברמה הכי גבוהה המקום והנוף גן עדן רואים גם את ים תיכון וגם את ים כנרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
15/04/09

כשאנו מגיעים לגליל העליון, אנו לא מוכנים לפספס את המסעדה של עדנאן - האירוח למופת, האוכל עוד יותר! מרגישים שם כמו בבית. ניסינו לשנות ולראות כיצד מארחים במסעדות נוספות בישוב, הזמנו מקומות... במסעדת אלעין והיתה נפילה גדולה... אין להשוות את המסעדה, והאיכות לתמורה שקיבלנו. לא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפי - תמונה
רפי מבקר מתחיל
4.7
07/03/09

מסעדה מדהימה. על מרפסת גבוהה וגדולה, בבית פרטי כניראה, למרגלות הר מירון, כפר דרוזי מאד שקט, נקי ויפה. בריזה מדהימה, נוף מהמם. אוכל כזה טעים לא אכלתי המון זמן. 69 ש"ח לסועד - אכול... כפי יכולתך. זה יותר מחינם. 11 סוגי סלטים דרוזים הכוללים חומוס עם טעם שפשוט קשה לתאר, כמו חמאה, טרי טרי עם גרגרים, טחינה טעימה, מג'דרה, כרוב לבן, ירק קצוץ קצוץ ועוד סלטים דרוזים שאין בשום מקום. לאחר מכן - הבשר. תבנית חרסינה גדולה שבתחתית אורז עם אטריות ועליו מלא בשר הכולל - צלעות כבש, קבב דרוזי ופרגיות. ולא תאמינו - הכל - חופשי חופשי, ללא הגבלה. האמת, כאשר תסיימו את הסיבוב הראשון של הבשר, לא תרצו סיבוב שני. תהיו כבר מלאים. שתייה - לימונדה חופשי. כמה שתרצו. לסיום, 2 פינג'אנים - תה צמחים מיוחד ומקומי וקפה שחור + בקלאווה - הכל חופשי. יחס מדהים, חם, ביתי, חבר'ה טובים, אווירה טובה, והמחיר.. אין בכלל על מה לדבר. מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/10/07

מצטרפים למחמאות.באנו 5 משפחות ללינה בעין אל אסד שישי שבת.מקום שכייף לשבת לצפות בנוף ולאכול.מעולה.אנשים חמים.האכל מעולה.ממליצה לחברים שלנו.אנחנו נחזור שוב. אסתר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/09/07

מצטרפים למחמאות, פשוט חבל לפספס אם אתם באזור. הרגשנו כמו בחו"ל... עד שהגיעו 3 משפחות צעקניות שהזכירו לנו איפה אנחנו. אין מה לעשות, ברגע שהמקום הופך להיות מומלץ מפה ומתפרסם בכל האתרים,... צריך לצפות לזה. שורה תחתונה - עדיין מומלץ ביותר, ועדיין אפשר למצוא זמן שרק אתם ועוד זוג או שניים היחידים שיושבים שם, ואז זה באמת מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה