נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441068 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בחיפה

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על כפיות

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
רוית - תמונה
רוית 55 ביקורות
פעם הבאה ננסה לטעום גם מהאוכל...
5.0
02/10/16

מקום קטן ואינטימי, נוף לנמל מהמם. ארוחת בוקר טעימה אך מנות צנועות במקצת. אווירה נעימה מאד. הגענו עם שובר. מלצריות נחמדות, הכל מוגש יפה ואסתטי. נסו לתפוס שולחן ליד החלון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתם אחת - תמונה
סתם אחת 50 ביקורות
מקום עם אוכל טוב ומלצרית שצריכה למצוא מקצוע אחר
3.5
09/04/16

הלכנו לאכול ארוחת צהריים ביום הולדת של אחותי. כשנכנסנו קיבלו את פנינו בברכה והתיישבנו במקום הנוח ביותר לנו. אני אתחיל מהדברים החיוביים - מיץ טבעי סחוט טרי (כנראה) טעים מאוד עם מגוון... יחסית רחב, מרקים טובים שמוגשים חמים עם לחם טוב ורוטב שום מעניין (למרות שבמרק בצל היה רוטב סויה, אבל יצא טעים אז נסלח להם), ומנות גדולות יחסית, טעימות ומשביעות. ליד מנה עיקרית מקבלים סלט קטן וצ'יפס ויש גם מנות טבעוניות, ראשונות וקינוחים. מחירים סבירים. החלקים שהשאירו לנו טעם רע ביציאה מהמקום - מלצרית שהתעלמה מאיתנו לחלוטין לאחר לקיחת ההזמנה. כשהגענו והזמנו את המנות ביקשנו קנקן מים היינו צריכים לבקש עוד פעמיים לפחות כדי לקבל קנקן שמיד סיימנו (היינו צמאים) וביקשנו שימלאו את הקנקן מים וגם זה לקח עוד 3 פעמים לבקש. ביקשתי מפית מהמלצרית ששיוכה לשולחן שלנו וגם זה כמובן לא עזר אז ביקשתי ממלצרית אחרת מפית שהביאה אותה מהר מאוד. למרות שהקינוחים שלהם נראו מאוד מפתים ויתרנו עליהם מפאת חוסר ההתייחסות של המלצרית, כמובן שגם את החשבון היינו צריכים לבקש ממלצר אחר, כי היא פשוט לא הסתכלה לכיוון שלנו בכלל.. אז חוץ מהמלצרית הזאת המקום היה סבבה לגמרי, המלצרים האחרים היו אדיבים מאוד והמקום היה מזמין עם נוף לנמל. אולי עם מלצרית אחרת החוויה הייתה הרבה יותר טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mia - תמונה
mia 4 ביקורות
על הפנים
1.5
28/12/15

דבר ראשון, ממבט ראשון בתפריט ניתן לראות שהמחירים יקרים מאוד. סלטים ב60 שקלים + ,פסטות במחירים הזויים...אגב המחירים בתפריט שלהם באינטרנט לא מעודכנים. הזמנו סלט טונה, כל כך סתמי ובינוני,... ומכיל ברובו בצל ומלפפון. הלחם בצד היה יבש..בקיצור, אין שום ייחוד ושום סיבה שהמקום יתמחר בצורה כזאת את המנות. מה גם שלא ברור לי למה אחרי המון תגובות לא טובות על המקום הבעלים לא עורך בדק בית. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
נחמד מאוד
3.5
29/11/15

נוף מקסים, בין המקומות היחידים שפתוחים באיזור טיילת לואי. יש מרפסת חצי סגורה למעשנים ולבעלי חיים. הזמנו מילקשייקים - היו מעולים, פנקייק היה בינוני מינוס. אבל האוירה הייתה אחלה והשירות... מעולה. מתאים לקפה / בירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 4 ביקורות
נפלא
4.0
16/10/15

נכנסנו בלי תכנון מוקדם לקפה ועוגה (למרות שהמלצרית מסבירת הפנים התנצלה שהמטבח כבר נסגר). השרות מעולה וגם הפנקייק העשיר שהזמנו. הנוף הנשקף מתוך המסעדה אל עבר כל מפרץ חיפה ואף צ צפונה היה... אפשרי ומדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

4
ארוחת בוקר מעולה
2
ארוחת טעימות שווה
2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
אווירה עממית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8383745

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה