נגישות
נגישות

כפיות ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
2.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על כפיות

Izik - תמונה
Izik 5 ביקורות
נפילה
2.0
29/09/15

הגענו קבוצה של 7 לארוחת ערב במסעדה והזמנו מנות מגוונות. ההמבורגר היה עשוי יתר על המידה על אף שהזמנו 3 במידות עשייה שונות, כולם היו לא עסיסיים וברמה וול, ברוב חוצפתם עוד הסבירו לנו שהטבח... אומר שככה זה מדיום, ביצת עין הגיעה כחביתה מזעזעת על מה שהיה אמור להיות המבורגר. פיש אנד צ'יפס הגיע עם הרבה ציפוי ומעט דג. השירות היה איטי ולא אדיב בכלל. במילה אחת כישלון. מי שרוצה קפה ועוגה זה מקום נחמד, אוכל תמצאו במקום אחר באותם מחירים ובאיכות טובה בהרבה, אני הייתי מפטר את הטבח שמעז להוציא מנות כאלה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסיי - תמונה
אלכסיי 6 ביקורות
טוב למעשנים
3.3
27/01/15

ביקרתי במקום מספר פעמים בקיץ וממש אהבתי את המקום. כאשר ביקרתי בחורף גיליתי, כי שני אזורי הישיבה של המקום (למעשנים וללא מעשנים) מחוברים יחדיו ויוצרים אזור מעשנים אחד גדול. אל אף שהאוכל... היה טעים והשירות היה בסדר, חזרתי הביתה מריח כמו מעפרה... המלצה: אם הנכם אינם מעשנים, תבואו בקיץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Витя - תמונה
Витя מבקר מתחיל
חוויה לא נעים
1.0
13/12/14

המקום על הפנים,ביצעתי הזמנה יום לפני בקשתי לשבת ליד החלון בעת הזמנה יום לפני,ברגע שהעגנו למקום אומרים לי שאין לי מקום פנוי ליד ו שהם מבקשים סליחה על הטעות ו הם נותנים לנו מקום באמצע... הסברתי שביצעתי הזמנה לפני המלצר אמר לי שאין מה לעשות ולכן עזבתי את המקום ו ממליץ בחום לא להגיע לשם הגעתי למסעדה ליד ו שם קיבלתי שירות מעלה קיצר האפסד רק של בעל המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל מבקר מתחיל
חוויה מושלמת
4.3
26/05/14

לכל הכותבים שלום אני לא יודעת מתי הייתם בבית קפה אבל אני חייבת לציין שהייתי לפני כמה ימים הנוף קודם כול מהמם .ובאנו לאכול ארוחת בוקר אני ובן זוגי הוציאו לנו סלט זוגי גדול פלטת גבינות... ומטבלים שהיו מאד טעימים מיצים טבעים ושתיה חמה השירות היה מצויין המלצרית ניגשה כל רגע לראות עם הכל בסדר ואמרה שמגיע אם אנחנו רוצים סיבוב נוסף של גבינות מטבלים או לחם הביציים היו עשויות כמו שצריך בסוף הארוחה הזמנו קינוח שגם היה מעולה והכי חשוב האוירה הביתית חוויה מומלצת לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz 14 ביקורות
ארוחת בוקר נחמדה
4.3
07/12/13

הגענו בפעם השנייה למסעדה לארוחת בוקר עם קופונים לארוחת בוקר זוגית. בניגוד לפעמים אחרות שהגענו למסעדות עם קופונים, כאן השירות היה אדיב במיוחד והייתה הרגשה שהם ממש רוצים שיהיה לנו נעים,... ואכן השירות היה מאוד טוב ואדיב, כמו להחליף קפה בקקאו. המקום עצמו חביב, התחושה נע בין בית קפה רגיל למעט ביתיות. ארוחת הבוקר עצמה שגרתית וחביבה,ללא עליות מיוחדות או נפילות מיוחדות. אבל הבונוס של הקינוחים היה בהחלט נקות זכות גדולה, טעימים ונדיבים, לא מאיזה קומבינה בגלל השוברים. בקיצור ארוחת בוקר נחמדה עם שירות חביב, ללא הפתעות גדולות, אך באיכות טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה מבקר מתחיל
אחת שמבלה הרבה בבתי קפה
1.5
13/04/13

לאחר שביליתי בספר מנדרין בדן כרמל כחלק מהעסקה איתם קיבלתי שוברים לארוחת בוקר במסעדת כפיות, לפי האתר שלהם זה נראה מקום ממש יפה , רק נראה. הגענו למסעדה ביום שישי בצהריים שהייתה ריקה לגמרי... (מוזר) , הראנו למלצרית שיש לנו שוברים לארוחת בוקר מהספא שלא עלו לנו זול בכלל 80 שח לארוחת בוקר זוגית ! מהספא הסבירו לנו שמה שכתוב בתפריט תחת ארוחת בוקר זוגית זה מה שמגיע לנו. הסתכלנו בתפריט ובאמת היה נראה כארוחת בוקר מצויינת רק מה שהוגש לנו בפועל היה מבייש! אז ככה המלצרית ניגשה אלינו והסבירה שבגלל שהגענו עם שוברים לא מגיע לנו מיצים טיבעיים ואם נרצה זה מחיר מלא כל זה כאשר בעל המקום מאחורה מפקח. קיבלנו לשולחן ממש כפית סלט ביצים כפית גבינה ו4 זיתים 4 קוביות בולגרית כפית סלט טונה ממש כך ואני לא מגזימה שאלתי את המלצרית האם זה לשניים שאלה את המנהל והוא אמר שכן הם באו עם שובר מהמלון. היה סלט ירקות גדול וחביתה כל תוספת לחביתה או לגבינה מן הסתם שלא הספיק הם ביקשו תוספת עלות! שורה תחתונה חוויה מגעילה ממסעדה שנראת די מוזנחת יחס לא נעים עם כמות אוכל ממש מצחיקה ולא מכבדת לא נהנינו וחבל כי לא נחזור. לאחר חוויה שלא מכבדת לקוחות שיכלו לחזור גם בלי שוברים! אני ממליצה לאכול ארוחת בוקר במקום אחר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rafi - תמונה
Rafi 6 ביקורות
1.7
27/04/11

ארוחת בוקר דלה יחסית לארוחות בוקר בכל בית קפה מקביל. גמישות אפס...בקשתי להאריך תוקף של קופון (שבכל מקום עשו זאת בקלות) - סירבו. ביקשתי לקבל 2 מיץ במקום מיץ וקפה...(טריוויאלי, נסו בכל... מקום ותקבלו) והתשובה שקיבלתי -לא כדאי להם...בעל הבית מפסיד. אה כן, הנוף יפה אך עשו לעצמכם טובה ולכו לאכול בבית קפה אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronen - תמונה
Ronen מבקר מתחיל
3.7
05/04/11

באתי בפעם הראשונה עם 3 חברים די במקרה,בלי יומרות ובלי ציפיות. הופתעתי לטובה מהאוכל ומהמגוון של המנות.הפוקאצ'ות - מדהימות. השירות היה מעט איטי אבל התייחסנו בסלחנות כי היה מלא לגמרי. מאז... הגעתי עוד כמה וכמה פעמים ומעולם לא התאכזבתי. בפעם היחידה שעשו לי טעות בהזמנה - המנהל (או שאולי זה הבעלים) הגיע בעצמו,התנצל 3 פעמים ופיצה אותנו בסוף הארוחה בשייק פירות נהדר ועוגה לכל אחד. אין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
23/02/11

מקום מאוד לא נעים. לא מביאים באמת את ההזמנה שיש בתפריט. מקום מוזנח ולא מושקע, הייתי שם פעם ראשונה ואני לא אחזור לשם שוב. ומי שמעוניין בארוחת בוקר - מומלץ לו ללכת למקום אחר. חבל שככה...... לא מתייחסים יפה ללקוחות !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
07/11/10

צריך לבטל את הסימון "גישה לנכים". המישור המשופע אולי מתאים לנכה בכסא גלגלים עם מישהו חזק מאוד שיעצור אותו שלא ידרדר בשיפוע. לאדם שהולך בקושי עם מקל או הליכון זה קשה מאד. השיפוע מגיע רק... עד המפלס העליון של בית הקפה, ושם אין נוף לים ואין כלום. כדי להגיע למפלס התחתון עם החלונות הגדולים לנוף הנפלא, צריך לרדת שמונה מדרגות די קשות, ולעלות בחזרה! מרגיז מאוד. השירות נעים, האוכל בסדר, המקום חביב, לא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה