נגישות
נגישות

בלאק - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על בלאק

Zohar - תמונה
Zohar 19 ביקורות
יומהולדת בבלאק
4.3
16/01/13

עשיתי מסיבת יומהולדת בבלאק בחדר מיוחד מקושט ואוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eileen Ortiz - תמונה
Eileen Ortiz מבקר מתחיל
חוויה מאכזבת במשלוח
2.5
22/09/12

הזמנו משלוח. עמדו יפה בזמנים. אבל: המבורגר שווארצנגר - היה בסדר. לא יותר. ציפס - הגיע עייף, קר ומסמורטט קביות בטטה - סבירות. לא יותר. שניצל ענקי - סתמי לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 5 ביקורות
2.0
05/01/11

אייני רוצה לכתוב על רמת האוכל שהיא רמה ירודה ביותר. מהיום שסניף זה נפתח רק הולך ומדרדר. מה שאני רוצה לכתוב ולהתריע על רמת הלכלוך והסירחון . נכנסנו במוצ"ש ה1.1 המסעדה הייתה רייקה. בכניסה... קידם אותנו רייח עז של ביוב. המארחת אמרה שזה ידוע. התישבנו ומתחת לשולחן היה "ערימות" של שאריות מזון. עברנו שולחן החוצה ואותה תופעה. הערתי למארחת ורק אז שלחה עובד נקיון. בושה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 4 ביקורות
1.3
29/03/10

אחד הגרועים ביותר. מנה ראשונה- כיסוני בצק ממולאים בשר. טעם תעשייתי מלווה בטעם לוואי חזק, בצק נוראי ובשר שלא ברור מהו. עלוב. הלאה, מנה עיקרית - המבורגר "שלושת הטנורים". אני מבטיח לכם... ששלושת הטנורים היו נחנקים מהמנה ולעולם לא היו מצליחים לשיר שוב. בשר לא איכותי, ההמבורגר מתפרק. קיווינו שאולי נתנחם בקינוח, איפה... מין מוס ערמונים, רק שאני לא הצלחתי לזהות שם טעם של ערמונים. שוב, מנה תעשייתית מביישת

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 17 ביקורות
2.0
18/02/10

יצאנו מאוד מאוכזבים מהמקום, האוכל היה רק בסדר במקרה הטוב (הקיסונים) ולא טעים במקרה הגרוע (ההמבורגר נורמה ג'ין) - הבשר הרגיש קצת עיסתי ולא עסיסי כלל וכלל. הקציצה הקטנה נראית מגוכחת על... הלחמניה - זה פשוט לא מכבד את המקום. אבל הזוועה האמיתית הייתה השירות - פשוט לא התייחסו לקיומנו, גם אחרי שניגשנו למלצרית לקרוא לשירות חיכינו דקות ארוכות לקבל את השירות עצמו. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
4.0
07/02/10

חגגנו יום הולדת. ישבנו בפינה פרטית מופרדת דבר שהוסיף לא מעט לשביעות הרצון. הילדים אהבו את הציפס וההמבורגרים. דיל הילדים כדאי ומאפשר לחגוג עם הילדים בלי "לפשוט רגל". לנו המבוגרים היה... טעים אבל צפוי. המבורגר טוב, אך לא מעולה. בסה"כ היינו מרוצים אף הצטרפנו למועדון, שנראה כדאי כי הילדים ימשכו אותנו לשוב לבלד וזו רשת ארצית כך שנבקר כנראה גם בסניפים אחרים. (כבר היינו בסינמה סיטי ובפ"ת)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 5 ביקורות
1.7
03/01/10

נסיון יחיד. אוכל מאכזב מאד ויחסית יקר. מנת המבורגר 220 גרם בתוספת ציפס (58 ש"ח). המבורגר טפל ויבש, השארנו את חלקו (למרות שמדובר במנה לא גדולה) והסתפקנו בציפס הרגיל. ניסינו גם את הציפס... המיוחד Home Fries, חתיכות קטנות שוחות ברוטב דמוי קטשופ משופר - השארנו את כל המנה (המלצר לא שאל למה). השירות היה מהיר. יצאנו בתחושת מבוכה על שנפלנו ... לא נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגי - תמונה
חגי מבקר מתחיל
1.7
31/12/09

הגעתי עם חבר לארוחת לילה על פי הפרסום שהיה בעת האחרונה (לא היה פרסום על שינוי) ופתאום מסבר שהמציאו המבורגר חדש ( קטן יותר) עבור דיל לילה והעלו את התשלום על הבירה כך שאתה משלם יתר ומקבל... פחות... אחראית המשמרת ענתה באגרסביות שאלה ההוראות מהרשת ואף אחד לא הכריח אותי לבוא, אני כבר לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה