נגישות
נגישות

בלאק - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

23 ביקורות וחוות דעת על בלאק

SCORPIOSB23 - תמונה
SCORPIOSB23 34 ביקורות
מומלץ למי שאוהב המבורגרים
4.5
19/04/16

הגענו למסעדה ללא הזמנה שתי משפחות. חיכינו כ 10 דקות עד שנכנסנו, היה מלא אנשים. המלצרית הייתה מאוד אדיבה וקיבלנו שירות מהיר. האוכל היה טעים חוץ מהקינוח שלטעמי לא היה משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elad - תמונה
Elad 11 ביקורות
כמו הבית השני שלנו
4.3
01/01/16

אני וחבריי מגיעים פעם בשבוע למקום ללייט נייט על בסיס קבוע. זה הפך למקום המפגש הקבוע שלנו והיינו בסניף עשרות פעמים. השירות מעולה ואנחנו תמיד מתקבלים בחיוך. האוכל מצויין והאווירה במקום... מעולה בשעות הלילה, עם אווירת פאב אפלולי ונעים. הביקורת היחידה שיש לנו זה על כך שהעלו במפתיע את מחירי המנות והאלכוהול בלייט נייט בין 10-20% לכל התפריט. וחבל כי זה מפחית את האטרקטיביות של הלייט נייט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
שירות איטי אבל אדיב
3.0
19/04/15

אכלנו בסניף כפר סבא בשבע וחצי בערב. רק כשליש מהשולחנות היו תפוסים כך שלא היה לחץ. ובכל זאת, זמן ההמתנה היה ממושך ובסופו של דבר גם טעו והגישו לנו מנה שלא הוזמנה על ידנו. לאחר המתנה של... כמה דקות נוספות הגיעה המנה הנכונה. האוכל לא ריגש אותנו. טעים למדי ולא יותר מזה. סיכמנו שלא נחזור לכאן כי במקומות אחרים טעים לנו יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadav - תמונה
Nadav 3 ביקורות
משוב חיובי
5.0
01/07/14

אכלתי עם סבתי ועם אמא ואחים שלי היה מעולה במיוחד ההמבורגר הצמחוני שהרבה יותר טעים מהמבורגר רגיל וגם הצ'יפס היה הכי טעים מבין מה שטעמתי עד כה בקיצור ממליץ בחום ;)

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 18 ביקורות
שירות טוב, אוכל טוב, אבל מעט יקר
3.8
09/03/14

חגגנו אירוע של 8 אנשים, המלצרית הפגינה ידע ומקצועיות, המנות יצאו כולן בזמן ובמידת עשייה נכונה. אך כאמור בסופו של דבר חשבון של כ-90 שח לראש מרגיש קצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mikel - תמונה
mikel מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.8
09/01/14

שלשום הזמנו שולחן לחמישה איש מתוכם 2 תיירים. הזמנו 2 שניצלים גדולים שהיו טובים, סועד אחד הזמין את מנת הפרגיות שהוגשו על מצע (?) של חסה ..... לידן כמה עגבניות שרי שראו ימים יפים יותר :(... ושתי פרוסות קטנטנות של פרגיות !!! 2 אורחים החליטו לקחת את העיסקית (?!) לשניים... שכולל מנה ראשונה אחת, 2 מנות עיקריות ושתיה חמה או קינוח אחד. נתחיל מהסוף שסופלה השוקלד היה בסדר ולא יותר מזה.... מנה אחת מתוך העיקריות מנה אחת הוזמן המבורגר שוורצנגר (מידיום וול) בלי כלום בלחמיה.... שהגיע יבש... ואפילו בצלחת לא שמו את העגבניה חסה מלפפון שבדרך כלל שמים.... וגולת האכזבה היתה מנה עיקרית שניה סלט ירקות עם טחינה ! סלט הירקות הכיל חסה קצוצה דק דק דק מעט מאד עגבניות ומעט מלפפונים וזהו !!! לצד הסלט הוגשה קערית טחינה שהיתה טעימה ו2 נתחי פוקצ'ה שחוממו בתנור עד כדי כך שלמטה הן היו מפוחמות !!! (הראינו למלצר בסוף הארוחה את שאריות הפוקצ'ה המפוחמת והוא הצטער שלא הסבנו את תשומת ליבו קודם). כל כך התאכזבנו מצורת ההגשה שהעזנו לשאול את המלצר האם הטבח של המסעדה התחלף ? רמת ההגשה בהחלט מתאימה למסעדה מזרחית בינונית ולא למטבח אמריקאי עדכני..... סעדנו שנים בסניף כפר סבא ולכן חזרנו אליה עם אורחים שלשום. חבל חבל חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/01/2014
אנו נוהגים תמיד לגשת ללקוח מספר דקות לאחר שקיבל את המנות העיקרות ולוודא כי הכל לטעמו. לצערנו למרות שאכן ניגש לשולחן מלצר הלקוחה לא ציינה דבר ובחרה להעלות את תלונה בכתב ולא בע"פ. את כל הדברים ניתן היה לפתור בו במקום. אנו יצרנו קשר עם הלקוחה והיא הוזמנה לחוייה מתקנת. כחברת מועדון ותיקה הסועדת רבות במסעדה היא יודעת את מעלותינו ומבינה כי טעויות קורות..
Izik - תמונה
Izik 5 ביקורות
לא עומדים בלחץ, להתרחק מהמקום!
1.3
04/01/14

הגענו לארוחה משפחתית בשבת בצהריים. שעת שיא. חיכינו חצי שעה למנות הראשונות שהגיעו סבירות. המנות העיקריות הגיעו קרות (עיקריות = קרות...). כשאשתי התלוננה, אחראי המשמרת הסביר ללא התנצלות... שהיה בלגן במטבח (אנחנו אשמים כמובן!!!), והציע לחמם את המנה או להחליף. שתי האופציות גרועות באותה מידה ואמרנו לו שנוותר. בכל זאת הוא הגיש לשולחן המבורגר מיובש (מי מחמם מדיום ומצפה שייצא טעים???). להוסיף חטא על פשע הוא לא חיכה אפילו רגע לשמוע מה דעתנו עליו אלא נעלם. אחרי כרבע שעה כשכולם סיימו לאכול הגיע לשולחן המבורגר (ביקשנו לא להביא!!!). החשבון לא כלל אותו אבל התנצלות לא קיבלנו. בנוסף, הזמננו קוביות בטטה בתנור. הגיע פירה מרוח בתוך צלחת. גם זה מיוחס כמובן לבלגן במטבח. לא נדרוך שם יותר גם אם ישלמו לנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/01/2014
ראשית יש לציין כי אכן היו עיכובים קלים בהוצאת המנות וזאת עקב תקלה במערכת המחשבים. עם זאת, חשוב להדגיש כי הדברים שנכתבו כאן מסולפים, מוגזמים ונועדו לפגוע בשמה הטוב של המסעדה. מדובר בלקוחה שלא ניתן לרצות אשר באה למסעדה במטרה לריב. היא צעקה על מנהלי המשמרת ללא הרף ובשפה וצורה שאינם ראויים. לא נתנה להם להסביר כלל את המצב או לנסות ולשפר את חוויתה. הלקוחה החזירה את כל המנות שהוצאו לה. בסיום הארוחה הוצעו לכל הסועדים שלושה (!) קינוחים. כל השולחן שאכל ונהנה מארוחתו שמח להצעה אך הלקוחה שכנעה את שאר הסועדים לסרב לקינוח. היא אף התעקשה שלא נחייב את בעלה "כי אכל בלי אשתו" כמובן שנענו לבקשה והיא לא שילמה על ארוחתה ואף לא בעלה. אנו חורטים על דגלנו את נושא השירות ודואגים שכל לקוחותינו יצאו מרוצים ושבעים. יש לקוחות שבאים במטרה לריב ולא להנות. אנו נשמח לארח אתכם לביקור חוזר וכמו תמיד, לקבל את כל לקוחותינו בשמחה וחיוך
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
אכזבה קשה
1.3
31/07/13

הגענו למסעדה ביום ההולדת של בעלי. הגענו למסעדה עם הקופון של מרכז G לארוחה משפחתית. לאחר שהתיישבנו ושאלנו על הקופון הבנו שזאת רמאות אחת גדולה. במסעדה ביקשו קופון לכל אדם (למרות שעל... הקופון רשום שהוא משפחתי, מה גם שלא צריך לשלם על הקופון אלא רק להדפיס אותו). לאחר שהזמנו מתוך התפריט המוגבל גילינו שמדובר במנות מאוד מאוד קטנות - ארוחות ילדים! בנוסף להכל, השירות היה מאוד מאוד מאוד גרוע. אף מלצר לא ידע מה מכיל הקופון וכל פעם חיכינו רבע שעה עד שהמלצר חזר אלינו. רצינו להזמין קינוח אבל לא קיבלנו אפילו לא טיפת יחס! חיכינו מעל חצי שעה שמלצר יגש אלינו! כאות מחאה על השירות הגרוע השארנו טיפ של 2 שקלים בלבד! (למרות שבכלל לא הגיע להם טיפ). המלצרית גם הבטיחה כדור גלידה לילד (בן 4) וגם אותו לא קיבלנו. הרסו לנו את היום! לאחר יום ביררנו מחירים באתר וגילניו שעם הקופון שילמנו יותר ממה שהיינו משלמים אם לא היינו משתמשים בו ומזמינים את אותן מנות מהתפריט הרגיל. לאחר ששלחנו מייל תלונה למסעדה, כל מה שהיה להם להגיד זה שלא נעים להם שאנשים לא משאירים טיפ!!! בקיצור, לא להתקרב! יצאנו מאוכזבים ורעבים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit 4 ביקורות
התאכזבנו
2.3
15/02/13

הלכנו היום לחגוג יום הולדת לאחד מבני המשפחה בסניף בקניון G בכפר סבא. כשציינו שזו יום הולדת אמרו לנו שצריך להצטרף למועדון הלקוחות על מנת לקבל משהו. במסעדה הכי פשוטה, מביאים זיקוקים או... משהו אחר לשמח את החוגג. אצלכם, תעשו חבר מועדון ואז נשמח יחד איתכם. הבטטה שהזמנו הייתה מלאה בסיבים. כלומר: לא איכותית, לא טריה. סונטה בסינטה, מנה לא זולה, הסינטה היתה בלתי אכילה, קשה, אי אפשר היה ללעוס. בקשנו מספר רב של פעמים לקבל מים, לא היו כוסות, אין קנקני שתייה. בקיצור... התאכזבנו, לא שווה את המחירים היקרים שלוקחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 49 ביקורות
צמחוניים- נסו את ההמבורגר הצמחוני
4.0
22/01/13

כמו כל המקומות של צחי בוקששתר- גובים קצת יותר מידי על מנות יחסית פשוטות. אבל סה"כ ההמבורגר טעים ואיכותי והחברה הצמחונית עימה הלכתי לא מפסיקה להלל את ההמבורגר הצמחוני שלדבריה דיקרוב לדבר... האמיתי (לפחות ביחס לאלטרנטיבות אחרות הקיימות בשוק)

עוד פרטים
הוספת תגובה