נגישות
נגישות

קמפאי - kampai ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

67 ביקורות וחוות דעת על קמפאי

קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
2.3
10/12/08

ראשית חשוב לציין שמיזם מסוג זה בהחלת מבורך. אנו שמחנו מאוד שסוף סוף נוכל להנות מסושי ברמה, בבאר שבע שלנו. והסושי בקמפאי בהחלט עומד בסטנדרטים של כל הסושיות הטובות בארץ. גם הקינוחים... טובים. כמה דברים שמאוד זקוקים לשיפור: 1. השירות - חובבני למדי. זמן המתנה ארוך ביותר לכל דבר שתבקשו מכוס מים ועד החשבון. 2. חוץ מהמנות פתיחה שטובות מאוד, מנות המוקפצים ומנות הגריל מאכזבות ביותר. ברוב מנות המוקפצים התיבול אגרסיבי ושתלטני מידי. ובמנות המוגשות עם אורז לא מעט פעמים נתקלנו באורז לא מבושל דיו !! 3. היציאה מהמסעדה דרך מדרגות חירום או מעלית שזורקת אותך הישר לתוך שולחן סועדים בבית הקפה למטה, משאירה טעם רע בפה ! אני מקווה שיעשו מאמץ לשיפור החוויה הקולינרית בקמפאי, ומאחלת להם הצלחה בהמשך. דירוג הסושי: 9 דירוג כללי: 7

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
06/12/08

המסעדה הכי מושקעת בב"ש. סוף סוף מישהו עושה כאן סושי כמו שצריך. הבעיה היא שהסושי כ"כ טוב, ששאר האוכל מאכזב ביותר ולכן מומלץ להתמקד בסושי: רול יוזו עם פרוסות לימון דקיקות- פשוט גאוני,... טי-טי רול עם טונה צרובה גם מעולה. הבר מרשים ביותר. השירות לא אחיד ויש קצת בעיה בתזמון מנות הסושי עם המטבח החם, אז אם מזמינים משני המטבחים ורוצים שהמנות יגיעו יחד כדאי לציין זאת. חובה בסופ"ש להזמין מקום מראש. בקיצור- מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/12/08

לא ממליץ. המקום מנהיג סלקציה. באתי לחגוג אירוע בלווית חבר, הסלקטורית השאירה אותי בחוץ. זה היה מעליב. לא להתקרב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raya - תמונה
Raya 8 ביקורות
2.0
25/11/08

יש פטונציאל אבל הביצוע ירוד מאד וכמה סיבות לכך: 1.צוות אולם הסועדים בעל רצון טוב אבל לחלוטין לא מקצועי. הדבר מתחיל בעובדת שמופקדת על הזמנת מקומות וכלי במלצרים שעוברים ליד הסועדים... כאילו הם שקופים. לקבל שירות הופך למשימה מבצעית. התוצאה - המתנה ארוכה למים, לפריט חסר ואפילו לחשבון בסוף הארוחה והחתמת כרטיס האשראי. 2. קיים נתק בין העובדים שמכינים את כל הקשור לסושי וכ''ד לבין המטבח שמוציא את המנות החמות. התוצאה - מזמיני סושי וכ''ד שבינינו כבר סיימו את המנות שלהם ואילו מזמיני אוכל מן המטבח כגון פד-תאי או מנות חמות אחרות - עוד לא קיבלו את ההזמנה. אי אפשר להוציא את כל המנות ביחד? 3. האוכל ממש לא משהו, ואף פחות מזה. טוב יעשו הבעלים שבודאי השקיעו לא מעט כסף אם ידאגו להבאת מומחה שיביא לכך שכולם יעבדו בתיאום, גם המלצרים וכן ידאג לשיפור המנות. אני מקווה שזה יקרה מתישהו . ועד אז - אותי לא יראו במקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
13/11/08

סופסוף מישהו עשה בשכל ותח כזו מסעדה בב"ש!!!! עכשיו יש לאן לצאת. אהבתי את הקטע, כמו להיכנס לבועה-ת"א רק שזה בב"ש. העסקיות במחירים ממש ידידותיים. לגמרי. והאוכל... לגמרי!! מנות ראשונות... מצויינות, ממש!!! נהנינו מכל רגע. מאוד מומלץ לשבת על הבר אם באים 2-3 אנשים. ממליצה בחום חום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
2.4
13/11/08

בן זוגי ואני הלכנו היום בערב לאכול במקום לאחר המלצה שקיבלתי.המקום מאוד נחמד ודי גדול, אך חבל שכל הערב הייתה לנו הרגשה שרק מנסים לדחוף לנו אוכל יקר ומשקאות.ראשית, הושיבו אותנו על הבר,... למרות שהיו מקומות פנויים רבים במסעדה.שנית, בבר קיבל אותנו ברמן שבהתחלה נראה כבחור חביב אך עד מהרה הבנו על מי נפלנו.עוד מלפני שהזמנו את האוכל הוא רק ניסה לדחוף לנו משקאות. כאשר בן זוגי ביקש המלצה ליין, כמובן שהוא הציע לו את הכוס הכי יקרה בתפריט.גם באוכל היה צורך להתעקש איתו. רצינו להזמין סושי, אך רב המנות היו עם אבוקדו. בפעם הראשונה שביקשתי שלא יהיה אבוקדו במנה הוא פשוט אמר שאין כזו אופציה לשנות את המנה והפנה אותי למנת הסושי הכי יקרה (שהיתה בין היחידות ללא אבוקדו). אחרי שהמשכתי להתעקש שיברר הוא אמר שהוא יראה מה הוא יוכל לעשות והוא ינסה "במיוחד" בשבילי. איזה פלא הוא הצליח במשימה ולא שמו אבוקדו במנה.המנה שהזמנו היתה ספייסי סלמון (INO) שהייתה ברמה סבירה, אך לא נפלנו ממנה.המנה השניה שלקחנו היתה פרגיות עם ברוקולי וקשיו עם אורז שהייתה מנה די חביבה.לסיכום, הברמן החביב עוד המשיך במשך כל הערב להציק לנו שניקח משקאות ולא ויתר לרגע מה שהפך את הארוחה למאוד מעיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי 17 ביקורות
4.3
11/11/08

אכלנו עסקיות טובות מאד , אסטטיות ובמחיר סביר. המקום מושקע, האווירה נעימה כולל המוסיקה והשירות מצויין! מומלצת בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 7 ביקורות
2.3
30/10/08

הגענו אתמול לראשונה 3 חברות לשיח רעות. האוכל היה מצויין. המוסיקה רעשה ועל אף שביקשנו להנמיך מספר פעמים רק לבסוץ התרצו, בנוסף הפעילו מזגן על אף שירד גשם.המלצרית לא היתה קשובה ולא הסבירה... מספיק על המנות וחבל.אני מקווה שבתום תקופת ההרצה יהיה טוב יותר.אנו נשוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
26/10/08

היה נעים מאוד!!הסושי נפלא וגם העיקריות "הרגילות"מומלץ מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/10/08

המסעדה מעוצבת ונראית כמו המסעדות המובילות בת"א, אבל זה היה הדבר היחידי שהיה טוב בה. האוכל איכזב ביותר, והשירות היה מתחת לכל ביקורת. אחראי המשמרת מסתובב במסעדה כמו שומר בבית כלא מה... שמוריד מהאווירה במסעדה, ולאחר שהתלוננו על איכות האוכל, הוא לא טרח אפילו לפצות אותנו. פשוט מאכזב!

עוד פרטים
הוספת תגובה