נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

הילה  - תמונה
הילה 5 ביקורות
סושי מושי
3.8
24/10/12

אחלה מעדה, תפריט מגוון, סושי טעים ולא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron Margalit - תמונה
Liron Margalit 2 ביקורות
משלוחים
1.5
01/07/12

ביריוקרטיה יפנית אמש, יום שבת, ה31.6.2012, לאחר יום גדוש בעבודה והכנות לשבוע קשה, החלטנו להזמין אוכל מג'פניקה. זו לא הפעם הראשונה שאנו עושים זאת כי אנחנו, אישתי הצמחונית ואני, מוצאים... תמיד את מה שאנחנו אוהבים. הטלפנית רשמה את ההזמנה בדיוק רב, הציעה קינוח ב20 אחוז הנחה ונפרדה לשלום. היא רק שכחה לציין כי מדובר ב60 דקות לפחות של המתנה. לאחר 75 דקות התקשרנו ואמרו לנו כי השליח בדרך ואין מה לדאוג. אפילו הציעו לנו להתקשר שהשליח יגיע ושנקבל פיצוי. ובאמת, לאחר 82 דקות השליח באמת הגיע והתקשרנו חזרה לשירות לקוחות ששם טענו בתוקף כי לא היה איחור... הבלגנו. אך כשפתחנו את המנות, נדהמנו לגלות מנה אחרת, שאינה צמחונית, המיועדת לאשתי. במקום סמאג'י ירקות, הגיע פאד- תאי עוף! התקשרנו חזרה למוקד שירות הלקוחות ששם ענתה לי טלפנית שהבינה בכל ליבה למצוקתנו אך כל מה שיכלה להציע לנו זה אחת משתי האופציות: (1) שליח שיבוא עם המנה הנכונה תוך 60 דקות (נציין שהשעה הייתה כבר 23:00) או (2) שליח שיגיע וייקח את המנות ויחזיר לנו את כספנו, שוב, תוך 60 דקות לפחות. בנקודה זו התחלתי להתעצבן. אטימות כזו לא ראיתי הרבה זמן. שעה מאוחרת, בטן ריקה. וזה מה שאת מציעה? ביקשתי מנהל ואכן קיבלתי את ניב, אחראי המשמרת. הוא לא הבין את מצוקתי ולא הציע שום דבר חדש. האמת, הוא קיבל את הצעתי שאסע לסניף (אגב, השעה כבר 23:30!) ואקח את כספי משם בעצמי. לדעתי, חסר כל רגישות או יכולת להבין לקוח מרוצה מה הוא. הגעתי כועס מאד לסניף ושם קיבל אותי בברכה אורי, מנהל הסניף. הוא הבין לליבי. הוא התנצל והסביר איפה העניין 'נתקע'. הוא הסביר שאם היו פונים אליו, היה מוציא שליח עוד הרבה קודם. הוא גם הבטיח פיצוי הולם. אז מה יש לנו עד עכשיו? לקוחה מאוכזבת שלא קיבלה את המנה שלה, לקוח רעב שבזבזב זמן, שיחת טלפון ודלק ומנות שמצאו עצמן בפח האשפה שהבירוקרטיה היפנית. לדעתי, זה יכול היה להיפתר הרבה יותר מוקדם אם ניב, מנהל המשמרת בשירות הלקוחות, היה אומר מילה קטנה ומראה רצון לפתור את הבעיה. אם נחזור לאכול בג'פניקה, זה יהיה רק בזכותו אורי, מנהל הסניף, שאגב, נעדכן אתכם מה היה הפיצוי ההולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jonathan - תמונה
jonathan 4 ביקורות
2.3
14/10/11

האוכל נחמד, השירות נחמד, המחירים נחמדים. שום דבר שם לא הפיל אותי מהכיסא לטובה, אבל גם לא לרעה. כשאנחנו רעבים ורוצים לשבוע במחיר לא משוגע, אנחנו הולכים לשם. חבל ששינו את התפריט, היו... אחלה קומבינציות סושי, עם יופי של גיוון, אבל עכשיו הקומבינציות משעממות ולא ממש מגוונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
EZ - תמונה
EZ מבקר מתחיל
1.7
14/03/11

יושבים ממש אחד על השני, השירות מאד איטי מחכים המון זמן עד שמוציאים מנות, אני בהחלט לא מתכוון לחזור לשם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה  - תמונה
דליה 2 ביקורות
2.7
25/11/10

האוכל טוב אך חבל שהמקום פשוט מלוכלך בכל פינה . רצוי שישקיעו יותר בנושא כי אנשים פשוט לא רוצים לבוא !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/10/10

היינו קבוצה של נערות, קיבלנו שרות גרוע במיוחד, הוציאו את המרק אחרי הסושי, התבלבלו במנות, המלצרים לא היו קשובים והכי חמור לא החזירו לנו עודף כמו שצריך והתווכחו איתנו. יש לכם בלגן, תעשו... כבר סדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
07/08/09

הגענו 4 סועדים ביום שישי בשעה 19.00 המקום היה די ריק. הושיבו אותנו והגישו לנו את התפריט במהירות, לאחר קבלת ההזמנה ישבנו והמתנו מעל 30 דקות ולאחר שהערנו למנהל המשמרת פתאום הגיעו הצלחות... במהירות. אפילו כשביקשנו חשבון היינו צריכים לחכות 15 דק' עד שהחשבון הגיע. עוד דבר שמאד הפריע לנו זה שהרולים היו פתוחים והגלגול היה חובבני , אני שלא מקצועית מכינה רולים יותר יפים ממה שקבלנו במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
16/06/09

כל מה ששמעתי התברר כנכון, לצערי.המנות הגיעו אחרי שעה!!! וזה אחרי שפנינו כמה פעמים לכמה מלצרים וביקשנו שיבדקו מדוע. גם מנהל המשמרת נכנס לתמונה אחרי 45 דקות ואמר שהיתה בעיה עם הצ'יפסר... ושהסושי שלנו יצא ספוג בשמן אז מטגנים לנו שוב... (ג'פנקו)למנהל המשמרת אמרנו שאנחנו רוצים להעביר ביקורת "בטוב" - שאנחנו מכורים לג'פינקה מימי ת"א שלנו, ושמחנו מאוד שאחרי שעברנו לכפ"ס פתחו סניף. אמרנו שחבל, שכל מה שאמרו לנו נכון. הוא התנצל ואמר שלא יחייבו אותנו עליהם.מה זה עוזר לנו?אחרי 10 דקות אנחנו רואים 2 מגשי ג'פנקו יוצאים, ו... מוגשים לשני שולחנות שלידנו, שהתיישבו כחצי שעה אחרינו! בשלב הזה שאלנו את מנהל המסעדה אם יש לו הסבר. היו לו הרבה - אבל שום דבר שיגרום לנו לחזור לאכול בג'פניקה כפר סבא! חבל, ממש חבל. אם בעלי הרשת רואים את הביקורת הזו - ממליצה להם לקחת לתשומת ליבם - חבל להרוס שם טוב (מאוד) של רשת - עם סניף קלוקל!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
14/06/09

שלום לכולם 14/6/09 , ביקרנו בשישי האחרון במסעדה בחיפה ג'פניקה . היה מדהים , האוכל מצויין , המארחת הייתה אדיבה ונעימה ודאגה שהשירות יהיה מהיר. האוכל מצויין ,מומלץ לאכול מנה אחרונה את... הקרמבו - מצויין!,בקיצור חוויה נהדרת אנחנו נבקר בה שוב בקרוב...היה נפלא ושוב למארחת תמשיכי להיות נפלאה.ענבל = ירושלים

עוד פרטים
הוספת תגובה