נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

30 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

lushiran - תמונה
lushiran 2 ביקורות
שירות מעולה
4.8
15/11/14

ברצוני לשבח את הסניף, האוכל היה ממש טעים והשירות היה פשוט מעולה. המלצר היה חייכן, קשוב, מבין עניין, תענוג לקבל שירות מקצועי ואיכותי! כשסיפרנו על כך לאחראי המשמרת שמחנו לגלות שאנחנו לא... הראשונים :-) כל הכבוד על אוכל טעים, מחיר הוגן ושירות ברמה גבוהה. נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
פאד תאי
3.0
19/10/14

הזמנתי פאד תאי בשליחות. השליחות הגיעה מהר יחסית. הטעם של המנה לא הזכיר טעם של פאד - תאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
ג'פניקה כפ"ס
3.8
13/09/14

באמת הסניף היחיד של ג'פניקה שיוצא לי להיות בו לאחרונה שעוד נהנים בו. האוכל היה טעים. השירות לא מדהים אבל גם לא גרוע במיוחד. גם פה טענו שאין לייט נייט למרות שבכניסה יש שלט ענקי... לגביו. אוירה נעימה בחוץ ומוסיקה נעימה ברקע. סה"כ לסניפי ג'פניקה אחרים- הרבה יותר טוב. בלי ההשוואה- לא כזה מדהים בכלל. אבל חשוב לציין-זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינת - תמונה
עינת מבקר מתחיל
מושפלים ומבוזים
1.5
29/08/14

הגענו משפחה שלמה, בת 9 נפשות, והזמנו בין היתר 3 מנות של סושי עם אבוקדו. לאחר לקיחת ההזמנה חזרה המלצרית והודיעה לנו שהאבוקדו שמור רק למנות מיוחדות ואילו המנות שהזמנו אינן מיוחדות ולכן... נאלץ לבחור ירק אחר. מיותר לציין שבאותו רגע היינו המומים. איך יתכן שנאמר לנו דבר כזה? בעודנו מבקשים בכל זאת לשקול שנית ולאפשר לנו 3 מנות עם אבוקדו ניגשה האחראית משמרת והודיעה חד משמעית שהאבוקדו שמור אך ורק למנות המיוחדות (על אף שמצוין בתפריט כמובן שניתן לבחור מתוך מגוון הירקות גם אבוקדו) וכי המלצרית עשתה טעות. ובכן, ענינו לה, קורה שטועים, אבל אנחנו מבקשים לקבל את המנות שהזמנו ולא לשנות, ועל כך נענינו בשלילה. שוב מיותר לציין שבאותו רגע כבר הרגשנו מבוזים. אנשים נורמליים היו קמים והולכים. היות והגענו משפחה שלמה עם ילדים ותינוק, שהיו רעבים, נותרנו לשבת מושפלים ומבוזים מהיחס הקר, אדיש וכל כך לא הגיוני שקיבלנו. אם המלצרית / אחראית המשמרת הייתה רק אומרת שאין בכלל אבוקדו, הרי שבלי בעיה היינו מזמינים משהו אחר. ולא היינו יכולים כלל לדעת אם אנשים אחרים מזמינים. קורה שטועים, אבל על טעות משלמים. וכך גם היה. על הטעות שעשינו שנשארנו וגם על הארוחה שילמנו מחיר מלא, ולא קיבלנו מעבר לזה שום התנצלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 5 ביקורות
אכזבה
2.5
21/08/14

היינו אתמול בסניף כפר סבא בפעם הראשונה, משפחה בת 5 נפשות. האוכל היה בינוני ומטה. סושי ממש לא טעים, האורז היה סתמי וחסר טעם ומחצית מהסושי התפרקו שהרמנו אותם מהצלחת. שניצל ילדים קטן מאד... מאד. השירות היה טוב אך לא מפסיק כדי לפצות על התחושה הבינונית שליוותה אותנו בארוחה. יצויין כי בסניפים אחרים של הרשת לא נתקלנו באוכל בינוני שכזה ואנחנו אוכלים בה לא מעט . חבל.. באנו במיוחד והיה מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
אכזבה!
3.3
09/10/13

הלכתי במוצש עם חברה שלי לאכול בסניף שלהם בכפר סבא לאחר שביליתי המון בסניפים ברעננה והרצליה. הסניף היה מפוצץ והשתיישבנו על הבר, ישר ניגש אלינו הברמן ושאל אותנו מה נרצה להזמין, אני הזמנתי... 2 רולים והיא הזמינה כמובן את הגאפנקו(רול מטוגן). שני הרולים שהזמנתי איכזבו אותי. האורז היה מטובל לא טוב , הטונה אדומה לא הייתה טריהה בודאות, ובגלל שהשפים( או סתם אסייתים שסחרו אותם לגלגל) עבדו כל כך מהר בגלל הלחץ של המסעדה, הרולים הוגשות בצורה מחרידה, לדוגמא הזמתי רול עם טונה בטטה ואבוקדו ובחלק מן היחידות לא הייתה בכלל טונה אדומה. דבר נוסף שאכזב אותי: זאת הפעם הראשונה שאני רואה שסושייה מגישה רוטב סויה ברמה כזאת נמוכה(כמעט כולם משתמשות ברוטב הסויה של קיקומן ). שורה תחתונה אני לא אחזור לשם בשביל סושי, לא ממליץ לבוא לשם עם אתם חובבי סושי בנוסף גם חברה שלי כעסה עלי באותו ערב אז בכלל היה על הפנים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה  - תמונה
הילה 5 ביקורות
סושי מושי
3.8
24/10/12

אחלה מעדה, תפריט מגוון, סושי טעים ולא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron Margalit - תמונה
Liron Margalit 2 ביקורות
משלוחים
1.5
01/07/12

ביריוקרטיה יפנית אמש, יום שבת, ה31.6.2012, לאחר יום גדוש בעבודה והכנות לשבוע קשה, החלטנו להזמין אוכל מג'פניקה. זו לא הפעם הראשונה שאנו עושים זאת כי אנחנו, אישתי הצמחונית ואני, מוצאים... תמיד את מה שאנחנו אוהבים. הטלפנית רשמה את ההזמנה בדיוק רב, הציעה קינוח ב20 אחוז הנחה ונפרדה לשלום. היא רק שכחה לציין כי מדובר ב60 דקות לפחות של המתנה. לאחר 75 דקות התקשרנו ואמרו לנו כי השליח בדרך ואין מה לדאוג. אפילו הציעו לנו להתקשר שהשליח יגיע ושנקבל פיצוי. ובאמת, לאחר 82 דקות השליח באמת הגיע והתקשרנו חזרה לשירות לקוחות ששם טענו בתוקף כי לא היה איחור... הבלגנו. אך כשפתחנו את המנות, נדהמנו לגלות מנה אחרת, שאינה צמחונית, המיועדת לאשתי. במקום סמאג'י ירקות, הגיע פאד- תאי עוף! התקשרנו חזרה למוקד שירות הלקוחות ששם ענתה לי טלפנית שהבינה בכל ליבה למצוקתנו אך כל מה שיכלה להציע לנו זה אחת משתי האופציות: (1) שליח שיבוא עם המנה הנכונה תוך 60 דקות (נציין שהשעה הייתה כבר 23:00) או (2) שליח שיגיע וייקח את המנות ויחזיר לנו את כספנו, שוב, תוך 60 דקות לפחות. בנקודה זו התחלתי להתעצבן. אטימות כזו לא ראיתי הרבה זמן. שעה מאוחרת, בטן ריקה. וזה מה שאת מציעה? ביקשתי מנהל ואכן קיבלתי את ניב, אחראי המשמרת. הוא לא הבין את מצוקתי ולא הציע שום דבר חדש. האמת, הוא קיבל את הצעתי שאסע לסניף (אגב, השעה כבר 23:30!) ואקח את כספי משם בעצמי. לדעתי, חסר כל רגישות או יכולת להבין לקוח מרוצה מה הוא. הגעתי כועס מאד לסניף ושם קיבל אותי בברכה אורי, מנהל הסניף. הוא הבין לליבי. הוא התנצל והסביר איפה העניין 'נתקע'. הוא הסביר שאם היו פונים אליו, היה מוציא שליח עוד הרבה קודם. הוא גם הבטיח פיצוי הולם. אז מה יש לנו עד עכשיו? לקוחה מאוכזבת שלא קיבלה את המנה שלה, לקוח רעב שבזבזב זמן, שיחת טלפון ודלק ומנות שמצאו עצמן בפח האשפה שהבירוקרטיה היפנית. לדעתי, זה יכול היה להיפתר הרבה יותר מוקדם אם ניב, מנהל המשמרת בשירות הלקוחות, היה אומר מילה קטנה ומראה רצון לפתור את הבעיה. אם נחזור לאכול בג'פניקה, זה יהיה רק בזכותו אורי, מנהל הסניף, שאגב, נעדכן אתכם מה היה הפיצוי ההולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jonathan - תמונה
jonathan 4 ביקורות
2.3
14/10/11

האוכל נחמד, השירות נחמד, המחירים נחמדים. שום דבר שם לא הפיל אותי מהכיסא לטובה, אבל גם לא לרעה. כשאנחנו רעבים ורוצים לשבוע במחיר לא משוגע, אנחנו הולכים לשם. חבל ששינו את התפריט, היו... אחלה קומבינציות סושי, עם יופי של גיוון, אבל עכשיו הקומבינציות משעממות ולא ממש מגוונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
EZ - תמונה
EZ מבקר מתחיל
1.7
14/03/11

יושבים ממש אחד על השני, השירות מאד איטי מחכים המון זמן עד שמוציאים מנות, אני בהחלט לא מתכוון לחזור לשם..

עוד פרטים
הוספת תגובה