נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Michael - תמונה
Michael מבקר מתחיל
איכות
2.5
01/11/14

הכל התחיל מזה שאני וחברה שלי חיכינו להזמנה קרוב לחצי שעה עד שהתגלה ששכחו ממנה, אחר כך הביאו לא בדיוק את מה שהזמנו, אלא עם איזה חרק בתוכה. הכל הסתיים בזה שכאשר ביקשנו חשבון גם אותו לקח... להביא קרוב לחצי שעה עד שפשוט קמתי וביקשתי אותו שוב פעם. רוצה להדגיש שלא שמענו התנצלות אחת אפילו אני לא מדבר על קבלת משהו מהתפריט על חשבון הבית. באופן כללי ההרגשה שקיבלנו היא חוסר אכפתיות לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טעים - תמונה
טעים 16 ביקורות
סושי מעולה ! מחירים גבוהים
3.8
30/10/14

השירות והאווירה מעולים , האהוב עליי זה אינסייד אאוט עם סלמון אבוקדו וטמאגו. המחירים גבוהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 4 ביקורות
לא מומלץ
1.8
31/08/14

האוכל היה סביר, השירות היה לא טוב בכלל. לקח המון זמן להוציא לנו את המנות ועד שהוציאו הייתה טעות בהזמנה. עד שהוציאו את המנה המתוקנת כבר כל השולחן סיים לאכול. המתנו המון זמן למים ובקשנו... כארבע פעמים, לבסוף כשהגיעו הביאו שתי כוסות (לארבעה אנשים). לקחנו משלוח הביתה והייתה חסרה בו מנה, מזל ששמנו לב במקום. לעומת זאת בחשבון נוספה לנו מנה אקסטרה. כל כך הרבה טעויות בשולחן אחד זה לא צירוף מקרים. בדרך החוצה הערנו למארחת על השירות ולא נראה שהיא התרגשה מהעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noafuxi - תמונה
noafuxi מבקר מתחיל
סניף שמוציא לג'פניקה שם רע
1.5
07/08/14

לאוכל לקח קרוב לחצי שעה להגיע, למרות שהסושי שלנו היה מונח על הדלפק כעשרים דקות עד שהוגש לנו. כשהמנות החמות בסוף יצאו, הן הגיעו קרות, והאמת - פשוט לא משהו. כשהתלוננו בפני האחמ"ש, גילינו... אדם ללא כל תודעה שירותית, שלא טרח להתנצל ופשוט אמר למלצרית על הדרך "מאמי, תני להן שתייה חמה בסוף - על חשבון הבית". בקיצור - הגענו לארוחת ערב פשוטה ולא כבדה, ויצאנו עם אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 5 ביקורות
מקום נחמד לסושי
4.0
28/10/13

ישבתי שם עם חבר שלי. הזמנו 2 קומבינציות של סושי, מרק מיסו ובקבוק קאווה. חשוב לי לציין שהשירות שנתנו לנו היה טוב במיוחד. הקאווה נשמרה בתוך כלי עם קרח וכך נשארה קרה. החסרון היה המרק מיסו... שהיה מלוח מידי ולא טעים במיוחד, אבל כל השאר היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
נחמד...
3.8
18/07/13

סעדתי במקום מס' פעמים, ובסה"כ הייתי מרוצה. המנות מגיעות מהר והן טעימות, המלצרים מקצועיים וחברותיים והמחירים מאוד נוחים ומתאימים לאיכות האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
מכורים לסושי
5.0
19/05/13

זמנו סושי לקחת בחג השבועות. כשהגענו, לא נאלצנו להמתין, להבדיל מפעמים אחרות שלקח להם המון זמן להכין את ההזמנות שלנו. הסושי בסניף זה של ג'פניקה תמיד טעים, איכותי, טרי ובהחלט משתלם... כלכלית. הערה קטנה, הוואסבי שהם מביאים במשלוחים זו משחה מסחרית ארוזה. תיזהרו, היא הרבה יותר חריפה מהוואסבי הרגיל שמגישים בד"כ בישיבה במסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
אסיאתיות בהחלט!
4.5
01/05/13

מנות אסיאתיות מצויינות. מנות הסושי טובות, עשויות בדיוק כפי שאני אוהבת. מנת הסושי "סאנסט רול"- אחד הרולים היותר טובים שאכלתי- מומלץ! מומלץ! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat 38 ביקורות
טעים טעים טעים
3.8
23/04/13

אני ועוד 4 חברות הזמנו משלוח שכולו סושי, המבחר רחב ומגוון, לקחנו עם דג מטוגן, דג אפוי, עם טמפורה והמון תוספות בפנים. המשלוח הגיע תוך 45 דקות, המנות היו טעימות מאוד והדגים טריים. הוסיפו... לנו מבחר רטבים במשלוח. סושי מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sch - תמונה
sch 15 ביקורות
הסושי הכי טעים שיש!
5.0
19/04/13

השירות סביר.. קצת עמוס ..לפחות בפעמים שביקרתי שם.. אבל בהחלט שווה את התמורה- הטעם נהדר! המחירים זולים ואפשר להזמין 6 סושי ב13 ,11 שח!

עוד פרטים
הוספת תגובה