נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

שני - תמונה
שני 2 ביקורות
מזעזע
1.0
18/02/20

הזמנו משלוח, הדבר היחיד שאפשר להגיד לזכותם שהגיע מאוד מהר, אבל הייתי מעדיפה שיתעכב בעוד עשר דקות אבל האוכל יגיע טעים. רול ספייסי טונה שהגיע עם שמנת חמצמצה, וכמעט בלי ספייסי טונה, כנל... לגבי שאר הרולים (הזמנו חמישה) הזמנו ספרייט, הגיע ספרייט זירו אחרי ויכוח של 7 דקות עם הפקידה הסכימו להחליף לי (טענו שעוד עשר דקות נסגרים המשלוחים ובגלל זה לא רצו לשלוח) שהגיע 40 דקות אחרי שדיברתי עם הפקידה,שהתקשרתי לסניף ולמוקד לא היה מענה. הסושי היה מתפרק, מפוצץ באורז וקמצנות על הדג... מבאס ובטוח שלא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori מבקר מתחיל
שירות גרוע
2.0
10/01/20

לקוחות קבועים אבל פעם שנייה ברציפות שאנחנו נתקלים בשירות גרוע ויותר לא נחזור. המנות הגיעו באיחור גדול, אחת המנות של הבת שלע בכלל שכחו להכין אז היינו צריכים לחכות עוד. לכוסות היה ריח רע... של חוסר ניקיון. המסעדה הייתה מלוכלכת. בחשבון היו בעיות ושלוש פעמים תיקנו את הטעויות. כשהובטח לנו פיצוי היינו צריכים להמתין לקינוח ורק אחרי המתנה ארוכה נזכרו לומר לנו שאין את הקינוח. וויתרנו על ה"פיצוי" כי רק רצינו לצאת משם. זוועה. בקיצור בלאגן אחד גדול, לא נשוב יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi.wieder - תמונה
avi.wieder 2 ביקורות
הכל מתחיל ונגמר בניהול
2.5
28/09/19

כל פעם אנחנו אומרים די, אבל חוזרים ונותנים עוד צ'אנס, בגלל שאת האוכל אנחנו אוהבים. אבל השירות.... מתחת לכל ביקורת זו מחמאה. אין פעם אחת שהמנות יוצאות כמו שצריך, אם זנ מבחינת מה... שהוזמן, או תזמון המנות. לא ברור למה בג'פניקה לא מבינים מה שבכל מסעדה ברור מאליו. אם מבקשים שראשונות יצאו כראשונות, זה אומר שהעיקריות לא צריכות לצאת איתן, ובטח שאני לא רוצה לאכול מנה מחוממת שנית. ומה כל כך קשה להוציא שתי מנות מוקפצות יחד? למה כשבאים משפחה צריכים לאכול כל אחד בנפרד? כל ההסברים, ההתנצלויות, והזיכויים לא עוזרים, בטח לא כשמדובר בתופעה שחוזרת על עצמה כל פעם. אנחנו שמנו איקס גדול על ג'פניקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yakir - תמונה
Yakir 18 ביקורות
מקום מציון לקפוץ לסיני
4.0
16/05/18

סניף טוב בצהריים ולפעמיים בערב שיש לחץ לא תמיד עומדים בזה לפעמים בלאגן אחד גדול בסניף כי נכנס כ10 איש ביחד אוכל טוב שירות טוב מנות מדויקת וקצת יותר גדולת מסניפים אחרים. אוכל שם המון... פעם בשבוע לפחות אחד לכשנה יש טעות במנה אבל ישר נותנים פיצוי יפה. שורה תחתונה סניף טוב וגדול (יש מתחם גדול ויפה בחוץ לא תמיד עובד כי אין עובדים או שאין עבודה וחבל היה יותר כיף לשבת שם ) איכותי מהיר והכי חשוב טעים מחיר סבבה מחפשים סיני טוב ברוך הבא. (מצרף תמונה מאחד הביקורים שלי בסניף רחובות שהיה לי בסלט דפי אורז אבל לא מוכנים ונענע שלא ביקשתי)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
משלוח מהיר
3.8
16/01/18

הזמנו משלוח שהגיע מאוד מהר (כחצי שעה מרגע ההזמנה), הסושי כרגיל היה טעים מאוד, רטבים בשפע, ארוז כמו שצריך. המחיר סביר ביחס לתמורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
משלוח מהיר
4.0
11/07/17

מאוד נוח להזמין משלוח דרך האתר של ג'אפניקה, האתר ידידותי למשתמש ונוח לשימוש, התפריט מגוון ויש מנות גם למי שלא רוצה לאכול סושי. המשלוח הגיע לי מהר מאוד, תוך 20 דקות, הופתעתי לטובה! אבל... הרולים לא היו טעימים כמו בדרך כלל, אולי להבא כדאי לשבת במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sperl - תמונה
sperl 2 ביקורות
אין בכוונת החברה שלנו להזמין יותר מג׳פניקה סניף רחובות .
2.3
11/05/17

אנחנו מזמינים תדירות מג׳פניקה סניף רחובות, האוכל סביר והמחיר גם כן סביר, אך החלטנו לא להזמין יותר הם בגלל שירות מזלזל. בזמן האחרון לוקח כשעתיים להזמנה להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
הג'פניקה הטובה ביותר
4.8
07/04/15

ביקרתי במספר רב של סניפים של ג'פניקה ולדעתי זה הסניף הטוב ביותר מכל הבחינות. המרכיבים טריים, השירות טוב, הטעמים מדוייקים - יודע שתמיד אחזור לכאן. פעם אחרונה שאכלנו שם לפני פסח הזמנו... קומבינציה זוגית והיו חתיכות רול שפחות היו לטעמנו, אך בדרך כלל הבחירות של המנות הן בול פגיעה. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
SAM - תמונה
SAM מבקר מתחיל
כרגיל טוב
4.5
25/02/15

הזמנו משלוח, שירות מהיר, מחירים אטרקטיביים. פינקו ברטבים כמו שביקשנו. האוכל תמיד טעים. אבל אולי תאפשרו להזמין פוטומאקי ביותר מ2 מוצרים ברולמוספות כאלה. משהו כמו ספיישילים כבקשתך היה... מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tim - תמונה
Tim 7 ביקורות
מקום מומלץ לארוחת ערב.
4.5
01/02/15

ישבנו לארוחת ערב באמצע שבוע ברחובות. ישבנו במרפסת בחוץ. השירות היה מהיר, מקצועי. האוכל הגיע מהר וגם השתיה. סושי איכותי מאוד וגם המוקפץ היה מעולה. הזמנו גם קוקטייל והוא היה איכותי גם.

עוד פרטים
הוספת תגובה