נגישות
נגישות

הרואה בקפה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

21 ביקורות וחוות דעת על הרואה בקפה

אדם שאכפת לו - תמונה
אדם שאכפת לו מבקר מתחיל
פשוט אכזבה
1.8
05/09/15

למדתי בישיבה בכפר הרואה במרוצת השנים אכלתי שם עשרות פעמים, כל פעם שהייתי בא דיי נהניתי אני חייב לציין אבל מאז שעשו שם את השיפוץ והוציאו "היתר לפל"ח" למסעדה ולאחר מכן עשו את השיפוץ שאגב... יצא מאוד יפה "עידכנו" את המחירים והעלו כל מנה בכ-6 שקלים לערך הבעיה היא שזה בדיוק העליה ששברה את גב הגמל! המחירים כבר לא שווים לכל כיס לדעתי האישית וחבל שכך! פעם ראשונה שאני מגיע למסעדה הזו ומזמין מנה אחת לזוג ושותה קנקן מים, וחבל... כבר הכפלתם את מס' מקומות הישיבה כמעט מה שאומר שהגדלתם את העצה אז מדוע להוריד את הביקוש? אני לא מרגיש שעלי לממן לכם את השיפוץ המדהים שעשיתם (אני אישית הייתי מעדיף להישאר בסגנון הביתי והישן עם המחירים הנוחים והסבירים) ואני יודע שעכשיו יטענו מי מטעמכם שהמנות אצלכם גדולות והמחירים בהחלט סבירים וכו' וכו' וכו' אני לא קונה את זה ולא מאמין שעוד אחזור לשם פשוט חבל! אגב תעדכנו את המחירים של המנות בתפריט שלכם באתר... הם עדיין עם המחירים הישנים וזה אמור ליצור לכם בעיה כי זה מבלבל את הלקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/09/2015
שלום לקוח יקר. בתגובה לפנייתך אבקש להסביר כי אין שום קשר בין העלאת המחירים לשיפוץ שנעשה בבית הקפה. אנו, חברי המשפחה ובעלי העסק והאדמה עליה הוקם העסק , הממנים היחידים של הבניה והשיפוץ. אני מצטערת כי אתה סבור שהמחירים אינם שווים לכל כיס, אך אופן התימחור של המנות מאז ומתמיד מחושב לפי עלויות ולא על פי גחמות.. אנו מתאמצים להגיש ללקוח אוכל העשוי מחומרי הגלם הכי איכותיים שיש, הכי טריים שיש , בלי המתנה ארוכה, ועל מנת שהחוויה של הלקוח תהא טובה ועריבה לחיך, יש השוקדים על המלאכה בנאמנות וחריצות. אנחנו עסק פרטי, מסעדה,לא רשת בתי קפה, ובהתאם לזאת, מחירינו תואמים את המחירים הרווחים בשוק המסעדות. אין חריגה בתמחור המנות שלנו בהשוואה למסעדות אחרות מסוגינו. וזה נכון, המנות שלנו גדולות. לגבי העדכון באתר, אתה צודק לחלוטין, כשל שלנו.. אנחנו מוכנים לקבל ביקורת עניינית שמאפשרת לנו לייעל את רמת השירות, מגוון המנות וכד', אך ענייני ניהול הכספים שלנו, נעשים מול האנשים המתאימים לכך. תודה מראש ושנה טובה
a6332157 - תמונה
a6332157 מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
03/06/15

בקרנו לאחר הזמנה ביום שלישי 2.6.2015 בערב.היינו 9 אורחים (ארבע זוגות ובודדת. המלצר סרב לפרט את החשבון לכל זוג בנפרד, הסיבה הפרוזאית המחשב לא בנוי לכך. באנו לבלות ולא לערוך בסוף הערב את... החשבון לכל זוג בנפרד. הרעש במקום והאקוסטיקה הגרועה מנעה מאיתנו את מלוא ההנאה. הזבובים היו שותפים לארוחה. התאכזבנו ולא נבוא יותר. אהרן מחדרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
03/06/2015
אהרון היקר תודה על תגובתך, ביקורתך חשבה לנו מאוד. לאחר תקופה לא קצרה, בית הקפה עבר בניה מחדש במטרה לייצר חווית אירוח משופרת ללקוחותיו. כמו בכל התחלה, גם אנחנו מנסים לתקן ולשפר כדיי למקסם את השירות. בנוגע לפיצול החשבון לכדי פירוט אישי לכל סועד בשולחנך, זהו שירות שאנו לא מספקים. ההסבר כפי שהוסבר לך ע"י המלצר הוא שהתוכנה (לא המחשב) לא מסוגלת למלא פונקציה זו. ובקשתך לפתוח שולחן ניפרד לכל זוג הייתה גורמת לצמצום של כלל השולחנות הרשומים בתוכנה וחישוב אישי לכל זוג בנוסף לכך היה פוגע בטיב השירות של שאר לקוחותינו. אי לכך הומלץ לך שכל אחד יזכור מה הוא הזמין, ויידע כמה לשלם בסוף הארוחה כנהוג ברוב המסעדות. צר לנו לשמוע את אכזבתך, למרות שהמלצר שלכם חישב וסימן לכם בחשבון בדיוק כמה כל אחד צריך לשלם. בעניין האקוסטיקה, במקום הושקעה מחשבה רבה ותכנון , אך כאשר במקום סגור יש אירועים גדולים כמו שלכם בו זמנית, לעיתים נפגמת תחושת האינטימיות. כמו כן, המקום מציע מקומות ישיבה יחסית אינטימיים בחוץ, בפרגולה או בגן. נשמח לראותך שוב, וגם לשמוע על הדברים שכן נהנית מהם. בכבוד רב, צוות הרואה בקפה.
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
הרואה בקפה
4.0
27/04/15

המסעדה עברה לאחרונה שיפוץ נרחב, נעים ונח מאוד לשבת המקום חדיש, אסטטי ונקי. וכמובן המנות במקום בטעם ביתי וטעים, ומחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיקו ויהודית - תמונה
פיקו ויהודית מבקר מתחיל
אין מה לחפש במקום זה
3.0
04/02/15

בקרנו במקום 4 אנשים לארוחת בוקר. מלצריות חמודות אבל זהו-זה. ארוחה של קיבוץ קמצנית וללא שום נסיון ליפות את המצב. ציפינו לפחות לגבינה טובה-גם זה לא היגע. רוצים נוף-יופי רוצים אוכל... טוב-חפשו מקום אחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
7 במדד שלנו ☕️
3.3
17/10/14

נחמד זו כנראה ההגדרה המתאימה ביותר למקום. זו הייתה הפעם השנייה שקבענו להיפגש בבית הקפה הזה. אווירה נעימה, מנות גדולות (מידי), טעים, מחיר סביר בהחלט - נחמד. אם אזכור את החוויה שלי שם?... כנראה שלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yehonatan - תמונה
Yehonatan 8 ביקורות
מקום שווה
4.0
06/10/13

כבר שנים חוזרים לשמה, מקום מדהים. אוכל טוב וזול אווירה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה