נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

Danielle - תמונה
Danielle 2 ביקורות
היינו אתמול והיה מדהים!
5.0
12/08/13

הזמנו לראשונה את הקרפצ'יו עם הפרמז'ן, מנה מעולה, לעיקריות לקחנו את המנה של פילה דג ים בשקדים ופנה דינו מנות שהיו ממש טעימות גם, קינוח של פיסטוק ושקדים, אספרסו קצר וקפוצ'ינו. שתינו סן... פלגרינו והגישו לנו שני קוקטיילים מעולים, אנחנו הולכים לרוסטיקו המון ותמיד כיף, היה שירות מעולה, מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
aditi - תמונה
aditi מבקר מתחיל
האיטלקית הכי טובה
4.3
22/07/13

הזמנתי מנה עיקרית פפרדלה תרד ולימון . המנה ממש ממש טובה! לקינוח הזמנתי את מאפה בטאבון עם שוקולד נוטלה ואין לי מילים לתאר כמה שטעים!!! מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
רוסטיקו בזל אהובתי
5.0
18/06/13

תמיד כיף, תמיד טעים מאוד, שירות נהדר. היינו הרבה פעמים ותמיד יוצאים בהרגשה טובה. ארוחות הבוקר בימי שישי/שבת פשוט מושלמות מנת הפילה בקר בתפריט הערב יוצאת מן הכלל. מחירים סבירים, שירות... נהדר ומקום מעוצב יפיפה. תמורה טובה מאוד למחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
altusman - תמונה
altusman 5 ביקורות
חוויה לא מספקת
2.3
28/05/13

הגענו אתמול 3 גברים לרוסטיקו עקב המלצות על המקום. כבר בהזמנת המקום מי שלקחה את ההזמנה השפריצה מפלצנות אבל נתתי לזה לזרום כי ידעתי שהמקום מומלץ ושצריך לשפוט מקום לפי המזון והאוירה בו.... הגענו למקום בשעה הידועה וגילינו מקום מפוצץ באנשים, בעל אקוסטיקה נוראה וצפוף נורא. העמיסו שולחנות בשטח קטן ויכולת לשמוע את השיחות של כל השולחנות שמסביב. אמרנו שלא נורא, שנצעק קצת וששופטים את המקום לפי האוכל שבוא כי הרי הוא אמור להיות מומלץ. מלצרית זריזה לקחה את ההזמנות שלנו, נתנה לנו בינתיים מים ואת כוסות היין שהזמנו. ואז המנות הגיעו: ארטישוק בכמהין ופרמג'אנו (44 שקלים) התגלה כארטישוק אחד צרוב על מעט שמן וגילופי גבינה. טעים אבל במחיר כזה ציפיתי ליותר ובהרבה יותר כמות. ברוסקטה פומודורו (33 שקלים) היתה בסדר ובכמות נאה. הקרפצ'יו בשר (44 שקלים) היה בכמות זעירה והגיע עם לחם קר וקשה. עד כה התחלה לא טובה. אחר כך הגיעו העיקריות: פילה בקר (119 שקלים) הגיע בשתי חתיכות קטנות של בקר, אולי 200 גרם לפני הצליה, מומלח יתר על המידה עם פטריות זעירות ולא מורגשות וקרם שמנת שניסה להציל את המצב ונכשל. חבל שכך כי במחיר כזה לפילה בקר אני מצפה לכמות ראויה ולבקר הרבה יותר טוב ממה שקיבלנו. פילה דג הים (109 שקלים) הגיעו שתי חתיכות קטנטנות של פילה עם ירקות צלויים טעימים אבל הכותב נשאר רעב לאחר מכן. המנה השלישית היתה לינגוויני טונה (67 שקלים) שהיתה בינונית, טובעת בשמן וכפי האדם שהזמין אותה אמר - אכלתי רבים וטובים ממנה ובמחירים הרבה יותר זולים. קפה ותה והחלטנו לעזוב רעבים, לא מסופקים ומאוכזבים. האם נחזור - ממש לא. האם נמליץ - גם לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 7 ביקורות
אחת המסעדות האהובות...
4.8
04/05/13

אוכל מדהים, במיוחד הקרפצ'יו, ניוקי דה-לה-מאמא ומנת ספיישל פירות ים בתוך מאפה עם רוטב עגבניות פיקנטי וטעים מאוד. האווירה מאוד כפרית, אינטימית ורומנטית. שירות מצוין. החיסרון היחיד הוא... חנייה באזור. מעבר לכך, מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 19 ביקורות
לא לרוץ לספר לחבר'ה
2.5
25/04/13

הגענו לרוסטיקו בזל, בעקבות פרסום על "שבוע סרדיניה". בשבע בערב, אמצע השבוע, המסעדה אכלסה משפחות וזוגות. העיצוב נעים אך צפוף, אקוסטיקה גרועה בשילוב עם המולת המשפחות ומוסיקת הרקע יצרה רעש... לא סביר וכאב ראש אחרי שעה. בימים פחות קרים, ניתן לשבת בחוץ (עם המעשנים). לצערנו, את סרדיניה התקשנו מאוד לפגוש. בסה"כ תוספת של ארבע מנות. לקחנו את הברוסקטה אנשובי מתפריט סרדיניה, שהתגלה כבחירה לא מוצלחת. היה שימוש בבגט פשוט מכוסה בשכבה גסה של איולי, פרוסות דקיקות של עגבניה, ביצה קשה ואנשובי עם טעם משומר. שמנוני וחלש. מנת הפסטה - לינגוויני טונה "טריה", בינונית עד חלשה, היא הכילה טונה חיוורת עם מרקם מימי, דלוח, מפורר וחסרת טעם. הקנלוני תרד הכיל מילוי טוב, אך הרוטב היה בטעם שימורים דומינטי. השירות בינוני ולא משתדל. תפריט היינות בינוני מינוס. בירה ארדינגר (כהה) התקבלה בברכה. לא נראה לי שנתאמץ לחזור ולבחון את יתר המנות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתמר - תמונה
איתמר 6 ביקורות
טעים והאווירה מאוד נעימה
4.3
02/03/13

אכלתי עם משפחתי במסעדה Rustico בתל אביב, האוכל היה מאוד טעים והגיע מהר מאוד. האווירה מאוד נעימה והשירות מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya.mos - תמונה
maya.mos מבקר מתחיל
מאכזב מאוד
2.5
24/02/13

חזרתי אחרי שבסניף ברוטשילד נהניתי אך התאכזבתי מאוד. ראשית, המוסיקה במסעדה רועשת מאוד וקשה מאוד לנהל שיחה. שנית, קשה להנות במסעדה שבה האוכל בינוני פלוס והמחירים יקרים פלוס. המנות... הראשונות היו מצוינות, אך מעולם לא הייתי במסעדה איטלקית פשוטה שדורשת 43 שקלים (!) על מנה ראשונה! המחיר של העיקריות סביר יותר, 53 שקלים ומעלה אך הן היו מאכזבות ובינוניות ביותר (קנלוני חייב להיות אל דנטה ולא להיות במרקם של לזניה). לקינוח- קינוח יקר מאוד (37 שקלים) של בצק עם נוטלה (מלא ציפיות, אפס התאמות). בקיצור, לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 49 ביקורות
אוכל טעים באווירה טובה
4.8
13/01/13

זאת המסעדה הכי טובה שאני מכיר, נקודה. אכלתי במקום אינספור פעמים. רואים את תהליך הכנת המנות במקום ואפשר לראות שחומרי הגלם הם מצוינים. מרגישים את זה גם במנות. שתי המנות שאני ממליץ עליהן... במיוחד הן דג אלה קרטוצ'ו ופיצה טארטופו. גם המנות האחרות מצויינות. גם השירות הכי טוב שיכול להיות. הסניפים ברוטשילד ובבזל, שניהם מצוינים. את הסניף בשרונה אני הרבה פחות אוהב. כל הקונספט שם שונה לחלוטין ולדעתי הרבה פחות מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני מבקר מתחיל
עיסקית מעולה
4.5
08/12/12

עיסקית מאוד מומלץ בצהריים, הפיצה עם הבולנז וארטישוק מדהים !

עוד פרטים
הוספת תגובה