נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

rcrcrc - תמונה
rcrcrc מבקר מתחיל
מצויינת ומומלצת בעיקר לארוחות משפחתיות
4.8
03/09/16

היינו 17 איש מבוגרים וילדים ,בשעה עמוסה בשישי בערב ומלצרית אחת קשובה ותקתקנית אירחה אותנו במקצועיות רבה.המנות הגיעו במהירות והאוכל היה טעים מאוד מקצוענים של ממש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
היה מעולה!
4.5
17/01/16

חזרנו פעם נוספת והפעם אפילו יותר נהנינו. השירות תמיד מעולה - מלצרים אדיבים, סבלנית ומקצועיים. אווירה נעימה, ולמרות שהמסעדה הייתה מלאה, הייתה אווירה של פרטיות ושקט (ישבנו במרפסת). האוכל... היה פשוט נהדר - כל דבר היה טעים: החציל, הקרפצ'יו, הלחם וסלט קפרזה למנות ראשונות - מעולה! לעיקריות, הזמנו אורקייטה טלה, קנלוני גבינות ותרד ופיצה רוקולה- הכל טעים מאד! כמו כן, כל המנות האחרונות היו מעולות (ניתן לראות בחשבונית). נהנינו מאד ונשמח לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 5 ביקורות
מסעדה ברמה גבוה וטעימה
4.3
18/11/15

אוכל מוגש בקפידה , טעים מאוד , מומלץ הספגטי עם הבקר , אווירה מאוד נעימה ומשפחתית , מעט צפוף אבל בהחלט ממליץ על ביקור , המנות טריות ומאוד טעימות , המלצרים מקצוענים ונותנים שירות מעולה... ואיכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
נהנינו
4.0
15/11/15

השירות היה מעולה - מלצרים מאד נחמדים, מקצועיים וזמינים. מנות ראשונות: אהבנו את הלחם, החצילים, סלט רומאי והארטישוק. הברוסקטה טעימה אך מנה סתמית והאספרגוס יקר ומיותר- כ- 5 גבעולים. מנות... עיקריות: פסטה לימון ותרד- מעולה פסטה ספיישל שהייתה עם טלה- מעולה לא אהבנו את הניוקי- היה מאד כבד ולא לטעמנו. הפיצה טעימה, אך זו לא מנה שהיינו מזמינים שוב, די סתמית. בלי קשר, היינו מוסיפים עוד מוצרלה. מנות אחרונות: קרמבל תפוחים וסוג של לחם עם נוטלה- היו מאד טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Giora - תמונה
Giora 18 ביקורות
מעולה כמו תמיד
4.3
08/10/15

באנו עם שובר מתנה ליום נשואין (2 קוקטילים וקינוח מתנה). התענגנו על האוכל. מנה ראשונה שרימפס בלימון (שמלבד גודל המנה היא נפלאה). העיקריות היו פסטה עם רגו טלה וריזוטו פירות ים. 2 המנות... עריבות לחיך כאשר רוטב העגבניות העדין כמעט ולא מורגש. לסיכום: איטלקיה אמיתית. בנוסף נפלנו על מלצרית למופת. שירות אדיב מנומס ויעיל שכזה לא קבלנו כבר מזמן. החסרון היחיד: המחירים קצת גבוהים. עם זאת איכות האוכל, המרכיבים, האווירה והשירות מפצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מצויין
4.8
30/08/15

איזה מאכלים!! אחזה מנות!! מנות גדולות ומשביעות שמוגשות ביחס חם מכל הלב !! פשוט מקום מקסים ומושקע! אוכל מצויין! מלצרים שחבל על הזמן! מקום קסום ! קצת יקר אבל שווה את זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
אוכל מצויין אבל...
4.0
22/08/15

האוכל מצויין, אבל המחירים גבוהים למדי. כמו-כן, המנות הראשונות קטנטנות ביותר. לדוגמה: הזמנו מנת שרימפס בלימון, ואף ענינו בחיוב להצעת המלצרית להגדיל את המנה תמורת תוספת של 10 ש"ח. המנה... שקיבלנו היתה קטנטנה ביותר. אני לא מסוגלת לדמיין מה היינו מקבלים ללא "הגדלה"... בנוסף הזמנו פיצה קלבריה, שהיתה טובה מאד. לקינוח הזמנו צ‘אמבלה פיסטוק - מעולה !!! גם הקפה הפוך היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rut - תמונה
rut מבקר מתחיל
לא אחזור לעולם, והכל בגלל השירות.
1.8
03/08/15

הזמנתי מקום למסעדה ל-27/7, יחד עם שתי חברות. כשהזמנתי מקום הבהרתי שאני אלרגית, וביקשתי לברר איזה מנת פסטה או עוף אוכל לאכול שאינה מכילה את האלרגן. מי שהשיבה לשיחה העבירה את השיחה למישהו... אחראי מעליה, שלקח ממני את כל הפרטים, אמר שיוודא זאת עם המטבח, ויחזור אלי. ואכן תוך כמה דקות חזר אלי, ועדכן אותי שברר זאת עם המטבח, ושאוכל לקבל מנת פסטה פרפדלה פילה בקר ופורטבלו ללא האלרגן. הללויה. עד כאן - מעולה. הגענו למסעדה, והזמנו את המנות. הסברתי למלצרית מה האלרגיה, ואמרתי לה עם מי שוחחתי, ושזו המנה שנאמר לי שאפשר לקבל בלי האלרגן. אחרי כמה דקות הגיע לשולחננו אותו אדם שאיתו דיברתי, ואמר שהוא מאוד מצטער אבל נפלה טעות, ולא אוכל לקבל את המנה, מכיוון שכל מנות הפסטה מכילות את האלרגן, שלפי הסברו, נמצא בתוך הפסטה עצמה. ואת זה, מעניין מתי הוא גילה. אם כל מנות הפסטה מכילות את האלרגן, האם באמת בדק עם המטבח כשפניתי לפני הזמנת המקום? במקום זאת הוצעה לי פיצה, או חציל בגבינה. לא אוהבת פיצות, ולא משוגעת על חצילים, אבל זה עוד כלום לעומת כמה שאני לא אוהבת שירות גרוע. לא למותר לציין שלא הוצע לנו פיצוי כלשהו. מביש ביותר. אצלי הם מקבלים ציון נכשל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
אוכל איטלקי טוב
4.0
18/07/15

ארוחה צהריים במקום המזכיר איטליה.אוכל טוב ,אוירה נינוחה ומחיר סביר בהחלט. הבולונז' ראוי לציון מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 18 ביקורות
אוכל ישראלי עם נגיעות איטלקיות
3.3
04/02/15

טעים. אפילו טעים מאוד אבל אין איזה משהו ייחודי ומיוחד. הגענו 8 אנשים לחגוג יום הולדת. השירות היה סביר. יש קטע בארץ שהמלצרים אוספים את הסכו"ם קודם כל ומלכלכים את כל העולם עד שהם... מסיימים לאסוף את הצלחות. סהכ אוירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה