נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

שאול - תמונה
שאול 10 ביקורות
ארוחת ערב סתמית ברוסטיקו
2.0
07/12/12

הגענו ב9:30 בערב, מקום נחמד וחמים. הזמנו פסטה וקנלוני. המנות הגיעו תוך דקות!!! לבשל פסטה לוקח הרבה יותר!! מנות מאד סתמיות ובסיסיות ללא שום ייחוד. 200 שח לשתי מנות פסטה סתמיות, בירה ומנה... אחרונה, מעבר למחיר, זה ממש לא זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gabriel Levi - תמונה
Gabriel Levi 18 ביקורות
היה טוב - רמה נשארה
3.5
07/10/12

ראשית - הפעם הקודמת שהייתי שם היתה לפני כ-3 שנים. היה טוב לחזור -שמח ששמרו על הרמה. אוכל פשוט ממרכיבים איכותים - ושילוב נכון. שירות טוב - בהחלט נחזור. 2 מבוגרים ושני פעוטות אכלו שתו... ונהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן - תמונה
מורן 19 ביקורות
נהדר!
5.0
22/09/12

הזמנו שולחן לראש השנה. הגענו אל מסעדה נפלאה עם אווירה נעימה - מוסיקה איטלקית ברקע, ריהוט עץ איכותי, הרבה אנשים אבל ללא צפיפות. המארחות היו נחמדות והמלצרים אדיבים ומהירים. הזמנו פיצה... מרגריטה שהייתה חביבה בלבד, פפרדלה בולונז שהיה פשוט נהדר ואת מנת דג היום המשובחת. לקינוח בחרנו קראמבל תפוחים וקיבלנו גן עדן בצלחת. אנחנו חולמים על הקינוח המדהים הזה עד היום. מומלץ ביותר! יש לציין שהשירותים במקום היו נקיים בדומה למסעדה כולה, והצטיינו בריח נעים ובעיצוב מסוגנן. נחזור למסעדה ללא ספק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eldad Shilo - תמונה
Eldad Shilo 2 ביקורות
אוכל טוב שירות נוראי
2.8
11/08/12

לא פעם ראשונה שלי ברוסטיקו בזל. האוכל טוב אבל התיחסות הצוות החל משלב הזמנת השולחן בטלפון, שלב ההשבה (מארחת) והשירות היו מאוד לא נעימים. נתנו לנו תחושה שעושים לנו טובה, התיחחסות יהירה... ומגעילה ובסוף פשוט הגישו את החשבון למרות שלא ביקשנו בטענה שהשולחן כבר מוזמן. למרות שטעים לא אחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בן - תמונה
בן 4 ביקורות
מסעדה מצויינת
5.0
13/04/12

הגענו למסעדה בפעם הראשונה ובחרנו לשבת על הבר. האוירה במסעדה היתה טובה מאוד. שירת אותנו תום הברמן והיה מעולה!!! האוכל הגיע מהר וההמלצות של תום על אילו מנות לקחת היו ממש במקום וממש... נהנינו!! מומלץ לינגויני טונה ופרשוטו פונגי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיר - תמונה
שיר מבקר מתחיל
מדהים!!
4.8
20/02/12

הייתי כבר 3 פעמים ומאד נהנתי. אני צמחונית והיו לי כמה וכמה אפשרויות (שזה לא ברור מאליו). סלט הקיסר היה מעולה! והפיצה היתה חגיגה. באמת אחת המסעדות האיטלקיות הטובות ביותר שהייתי בהן (ואני... ממש בררנית לגבי האוכל שלי...). לגמרי אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 13 ביקורות
3.3
04/09/11

היינו 6 סועדים המנות היו טעימות והמחירים סבירים, רק חבל שהפיצה היתה רק בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gilhvet - תמונה
gilhvet 4 ביקורות
2.4
10/06/10

אוירה נחמדה, מקום יפה, מלצרית חובבנית שלא ממש הבינה מה היא מדברת. אוכל ברמה נמוכה-בינונית. הלזניה מזעזעת ללא שום קשר למקור הבולונזי. מחירים סבירים ביותר. ניוקי חביב ותו לא, קרם ברולה... נחמד (למה להקפיא?), פוקצ'ה ככה ככה, ברוסקטה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/05/10

מנה ראשונה: שרימפס בשום ולימון-טרי ומרענן. עיקרית: פסטה ברוטב שמנת עם האם ופיצה עם טרטופו פטריות שמפיניון ופרמז'ן. הפיצה הכי טובה שאכלתי בארץ. מזכירה מאוד את הפיצות של פירנצה. הפסטה... היתה מצויינת ואנו מצפים לפעם הבאה כדי שנוכל להכיר את מגוון הרטבים שיש למסעדה להציע. תוך כדי העיקריות הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענים והזמנו טירמיסו לקינוח. קיבלנו טירמיסו הכי טוב שאכלתי בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
25/04/10

הגענו רעבות ונשארנו רעבות האוכל היה בינוני ולגמרי לא מפתיע לא מצאנו שהמחירים סבירים 60 ש"ח לעיסקית קיים בכל מקום בשפע ובמבחר רב יותר לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה