נגישות
נגישות

רוסטיקו - RUSTICO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על רוסטיקו

תמר - תמונה
תמר 4 ביקורות
אני לא אכנס לשם לעולם ולא 17 איש שהמסעדה גרמה להם לעוגמת נפש ובזבוז זמן.
1.0
19/11/18

הזמנתי 10 מקומות וציינתי שזו ישיבה ופרטתי שאנחנו מבקשים ללא מינימום הזמנה כיון שחלקנו סטודנטים ורוב האנשים יזמינו ארוחה. ההזמנה בוצעה ביום שישי 16.11.18 וביום ראשון בבוקר קבלתי אישור... לנייד. הודעתי בסביבות 12 שיש 14 אנשים עם אותו מגוון, וסכמנו שאזמין משקה לכל אחד וכמה פיצות וסלטים למרכז השולחן. נאמר לי שהשולחנות שמורים לשעתיים ביום ראשון 18.11 בשעה 19.15. בשעה 15 הודעתי שיהיו 17 נוכחים. מנהלת המשמרת שהכירה אותי כיון שהיא קיבלה ממני את העדכונים התייעצה עם מנהל המקום, ואמרה לי כך. זה אינו אפשרי, כי 17 נוכחים נחשבים לאירוע עם מינימום הזמנה של 120 שקלים. לא עזר לי שכמעט בכיתי בטלפון כיון שיש כבר משתתפים בדרך, ויגיעו אחרי עבודה ורק יראו ברגע האחרון שאין לנו מקום כינוס. האחראית משמרת אמרה שהיא תוכל לעמוד בהתחייבות רק אם 14 איש יגיעו, ובעבור 17 יש מקום אבל לפי חוק הארועים. הצעתי לבקש מאחד המשתתפים לא להגיע.... ומנהלת המשמרת התעקשה על הנוהל. אני הייתי לקוחה שכנה ולא אכנס אליהם יותר, מכבסת כסף ללא יחס אישי לא מעניינת אותי, וכמו גם לא מעוניינת במי שלא עומד בהתחייבות וללא גמישות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/11/2018
אורחת יקרה, דבר ראשון נרצה לציין כי אנו מכבדים ומוקירים כל חוות דעת של אורחינו ולמדים מכל מקרה. חשוב לציין שאכן באופן רגיל, מעל ל15 איש, אנשי הצוות יודעים להפנות את האורחים למנהל האירועים של המסעדה ולתפריט סגור, מהסיבה הפשוטה שאנו מכבדים קבוצות גדולות שחפצות באירוע ובפרטיות, סוגרים עבורם אזור פרטי ודואגים שהמטבח והצוותים האחרים שלנו יהיו זמינים עבורם ועבור שאר אורחי המסעדה, למען חווית שירות מלאה וטובה עבור כולם. המקרה שציינת טופל על ידי מנהלי משמרת במקום שניסו לפעול לפי הנהלים אותם מכירים. חשוב לנו לציין, שברור לנו שלא בוצעה התגמשות מולך ומול הקבוצה ועל כך אנו מתנצלים. ונלמד גם את אנשי הצוות שלנו להבא, להתייעץ ולנסות למצוא פתרונות יצירתיים יותר. נשמח ליצור עמך קשר, במידה ותרצי ולארח אתכם בפעם הבאה בה תרצו לקיים ישיבה/פגישה, ללא תנאים מיוחדים (בין הימים א-ג) לנסות ולתקן את החוויה האחרונה שלכם מולנו. אנו מאמנים באורחינו והם "הסמן" שלנו לדרך שבה המסעדות שלנו הולכות. כפי שכתבנו קודם לכן, מכל מקרה לומדים ומלמדים. מקווים שתסכימו להגיע ותעזרו לנו לתקן את הרושם. משפחת רוסטיקו
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
מקצוענים של ממש!
4.5
27/10/18

היינו 17 איש מבוגרים וילדים ,בשעה עמוסה בערב ומלצרית אחת קשובה ותקתקנית אירחה אותנו במקצועיות רבה. המנות הגיעו במהירות והאוכל היה טעים מאוד. מקצוענים של ממש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoni - תמונה
Yoni מבקר מתחיל
לא ממליץ
2.3
14/04/18

חלק מהמנות קטנות מאוד ולא מספקות. במנת ניוקי עם שעועית ירוקה ובשר הוגשו מספר בודד של שעועית ומספר בודד של רצועות בקר מלוח להחריד. גם בבקשה להוסיף ירק הוחזרה המנה כמעט כמו שהיא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZEEV - תמונה
ZEEV 7 ביקורות
טעם של עוד....
5.0
24/11/17

אכלתי בהרבה מסעדות איטלקיות.....אך רוסטיקו התעלתה מעל כולן.....אווירה נהדרת, אוכל מדהים.....שירות מקצועי....ומנת הספיישל--לינגוויני די מארה....ללקק את האצבעות....

עוד פרטים
הוספת תגובה
miznat67 - תמונה
miznat67 2 ביקורות
מאכזב מאוד
1.5
19/08/17

ישבנו ביום שישי בחוץ.הזמנו ריזוטו פיצה וכדירת בשר.הריזוטו הגיע טעים מאוד אבל פחות מחצי מנה.הפיצה הגיעה שרופה וללא תוספת השום שרציתי.המלצר טען ששמו אך לא היה כלום על הפיצה שהיתה קשה... ושרופה. כדירת הבשר הגיע באיחור של 20 דקות אחרי כולם.התאכזבנו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/08/2017
היי, אנחנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שחוויתם. אנחנו מכוונים לחווית שירות ואירוח מקצועית ונעימה וכך אנו מנחים את כלל העובדים שלנו. נשמח לקבל את שמכם ומספר הטלפון, על מנת שנוכל להזמינכם לחוויה נוספת ומתקנת בכדי שתחוו את מה שאנחנו באמת רוצים להעביר. המשך שבוע טוב.
טל - תמונה
טל 4 ביקורות
לגמרי אחזור
4.8
01/08/17

על זה נאמר שעל אוכל טוב כדאי לשלם קצת יותר. מנות מוקפדות מפסטה תרד ולימון מהממת ומרעננת עד לכמות מלח הגס המדוייק שבפילה בקר. אין מבחר גדול בקינוחים אבל זה נסלח- כנראה שהאיכות עולה בכמה... רמות מהכמות וזה בסדר גמור. לסיכום מסעדה מצויינת אם רוצים להנות מיין טוב שירות אדיב ואוכל טעים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל מעולה
4.8
09/07/17

מסעדה איטלקית מעולה עם אוכל מעולה ושירות ברמה גבוהה. האווירה קלילה וכיפית, מתאימה גם לדייטים וגם לחגיגות משפחתיות, והכי חשוב האוכל מגוון וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
איטלקית מעולה
4.8
14/04/17

בעיניי זה הרוסטיקו הטוב במבין ה3! מנות טעימות ביותר, אווירה כיפית, ממליצה על הקינוח עם הבצק נוטלה, ויש שם פסטה תרד ולימון לא כבדה ומעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
TheEditor - תמונה
TheEditor 9 ביקורות
לאוהבי שמנת בחמאה
1.5
13/02/17

נתחיל בטוב. הסכימו לקבל אותנו ב23:00 למרות שהבהירו שעלינו להזדרז. גם השרות היה סבבה (אבל גם לא יותר), הזמנו מרק כתום ופפרדלה פילה בקר. שנינו לא הצלחנו לסיים את המנות ולא בשל גודלן (אף... שהפפרדלה מנה נדיבה למדי) - אלא משום הכמות הבלתי סבירה של שמנת מעורבת בהמון חמאה. שילוב לא מוצלח, כבד, שהרס כל חלקה טובה בטעם הבשר והפך את המרק לשמנתי באופן מוגזם. מישהו כאן לקח את המושג רוטב שמנת לקצה והתוצאה פשוט לא טעימה. עם שתי שתייה קלה שילמנו 147 ש"ח. לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
14/02/2017
אורחים יקרים, דבר ראשון חשוב לציין, שאנו מכבדים ומקבלים בשמחה כל ביקורת על מנת שנוכל להשתפר ולהתמקצע כל הזמן. אנו מאמינים שבכל שעה בא מגיעים להתארח אצלנו השירות צריך להיות מושלם. בנוסף, אנו מכווינים את הצוות שלנו להסביר על המנות באופן מקצועי על מנת להתאים לכל אורח את המנה המתאימה ביותר עבורו. לפי תגובותיכם נדמה כי לא זכיתם לחווית השירות, האירוח והאוכל אליה אנו מכוונים ועל כך אנו מתנצלים. נשמח לקבל את שמכם ומספר הטלפון על מנת שנוכל להזמינכם לחוויה מתקנת. המשך שבוע נעים, רוסטיקו
אבשלום - תמונה
אבשלום 9 ביקורות
כשלון מהדהד, אחרי הרבה הצלחות
2.5
12/12/16

בת זוגתי ואני הגענו רעבים אחרי יום ארוך ב11.12 בסביבות השעה 22:00 לרוסטיקו בזל. סניף שאכלנו בו לא מעט פעמים בעבר ובכל פעם יצאנו שבעים מרוצים. לצערנו הפעם החוויה הייתה מאכזבת... מאוד. מבחינת האווירה - בחרנו לשבת בפנים המסעדה, שם כנראה גם חגגו מספר בנות יומהולדת. הרעש והצעקות של הבנות היה בלתי נסבל, עד כדי שאנחנו וזוג נוסף שישב אפילו רחוק יותר מאיתנו, נאצלנו לעבור למרפסת המקורה בחוץ. כשהמלצרית שאלה מדוע אנחנו עוברים, השבנו לה שאנחנו לא יכולים לדבר או לשמוע דבר היא ענתה שהיא מבינה אותנו. יתכן שמן הראוי היה לגשת אל החוגגות, ולהסביר להן שאם שני זוגות עברו מפנים המסעדה החוצה, יהיה נחמד אם יצננו את ההתלהבות ו/או ינמיכו את הווליום. מבחינת האוכל - הזמנו מנה מתפריט הספיישלים (פיצה בולונז עם מוצרלה וארטישוק) לצערינו הפיצה הגיעה עם בצק לא אפוי במרכזה, מה שהפך אותה ללא טעימה כלל. בגלל שהיינו רעבים, עייפים החלטנו לאכול את הפיצה ולצאת. צריך לציין לשבח את המלצרית שהייתה מאוד נחמדה ושירותית, יחד עם זאת חבל שהמסעדה הרשתה לערב הבנות להוות גורם מפריע לשאר הסועדים. יותר חבל שלא הקפידו על הפיצה שהוזמנה, שעם כמה דקות נוספות בתנור הייתה יוצאת מעולה. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה