נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

itai - תמונה
itai 3 ביקורות
1.7
02/09/09

השירות: אכזבה!!! אחראית משמרת שחושבת שהיא הבעלים של המקום. הם מעולם לא שמעו על המשפט הלקוח תמיד צודק וההתנהגות שלהם גורמת לך להרגיש שהם עושים לך טובה שהם מרשים לך לאכול אצלם. בקשות... פשוטות נתקלו בתשובה של קיר ולא של בן אדם. אוכל: האורז היה מתוק מדי. האדממה היה חסר מלח עד טפל. אווירה: לחוצה, המקום היה מלא והושיבנו אותנו ממש בכניסה איפה שהקופה והרגשנו כאילו מאיצים בנו לאכול ולסיים כמה שיותר מהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shachar - תמונה
Shachar 15 ביקורות
1.3
10/08/09

אל תלכו לשם לעסקית צהריים (באשר לשאר שעות היום - לא יודע). השירות חובבני (מלצריות שמסדרות את הסושי שנפל עם הידיים), זמן המתנה ארוך גם לשתייה ולמנות הראשונות, והכי חשוב: אוכל מאכזב.... הסושי יבש, הנודלס ברמה משתנה עפ"י מידת חובבנותו של השף הנוכחי שנראה שזורק באקראי כל מיני רכיבים (בעיקר בצל, בצל ירוק, ועוד בצל ירוק) עד שבקושי אפשר לאתר את האטריות. אפילו מיץ התפוזים שלהם מחריד. בקיצור, לא להתקרב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
27/07/09

לצערי רמת האוכל ירדה בצורה משמעותית, כמות הסלמון ברולים הגיע לרמה שפשות לא רואים את הדג - הרגשתי שאכלתי רול צמחוני , אורז היה יבש....חבל מאוד הסניף היה ברמה גבוהה עם סושי איכותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
25/05/09

מלבד העובדה שאיכות השירות לוקה בחסר, (הרבה פאשלות חובבניות למיניהן, מנות לא נכונות שמגיעות לשולחן, שוחכים לרשום מנה, בחשבון רשומה מנה שלא הוזמנה או שהוזמנה ואז הוחלפה באחרת וכו'...) זה... מקום מצויין לאכול בו סושי (צמחוני - אני צמחונית). הסושי שלהם באמת הכי טוב והמחיר מעולה. ובשביל סושי טוב שווה לסבול את כל הבלאגנים שקורים שם לעתים קרובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raanan - תמונה
Raanan 2 ביקורות
3.3
16/05/09

סושי טוב. מחיר לא נורא. לפעמים קצת רועש. הטלפון יכול לקבל קצת יותר תשומת לב, תענו לו אם הוא מצלצל. אם אתם עושים טייק אוואי - תבדקו שקיבלתם את מה שהזמנתם, לא כיף להגיע הביתה ולגלות שאין... וסאבי, והם קצת קמצנים בסויה ובגינגר, אז תקבשו (ותבדקו שקיבלתם) קצת יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/03/09

בניגוד לתגובה הקודמת, הגעתי למקום עם בן זוגי לאחר שקיבלתי המלצות חמות מחברים.נהננו מאוד, האוירה במקום קלילה ונעימה השרות אדיב וחייכני ואף פיצו אותנו בציסרים על ההמתנה (שארכה פחות מ5... דקות) המתנות פתיחה היו טעימות להפליא, הזמנו רולים מגוונים וכולם היו טרים וטעימים. ממולץ בחום!!! אנחנו בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה