נגישות
נגישות

ג'פניקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על ג'פניקה

Yifat - תמונה
Yifat 6 ביקורות
לא מומלץ
1.5
09/03/17

הייתי מזמינה משם הרבה, פעם אחת הביאו לי מרק תירס עם עוף(למרות שלא מצוין שיש עוף ואני צמחונית), פעם אחת הזמנתי סלט ושוב הביאו לי עם עוץ, פעם נוספת הזמנתי נודלס ברוטב קארי ירוק וחלב... קוקוס. ביקשתי הרבה רוטב, הוסיפו לי המון שמן ולא טיפת רוטב חלב קוקוס. בפעם נוספת (והאחרונה שאני מזמינה) הזמנתי רק מרק והוא לא הגיע. במסעדה אמרו שלא קיבלו את ההזמנה ויפצו בקינוח, ביקשתי משהו אחר מאחר ואסור לי לאכול מתוקים, סרבו ופשוט ביטלו לי את ההזמנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 3 ביקורות
פשוט שירות מתחת לכל ביקורת, הייתי אוכל שם הרבה, כף רגלי לא תדרוך שם יותר
1.3
27/07/16

אתמול ה 26.7.16 הגעתי עם חברה שלי בסביבות השעה 21:00 בערב לסניף גפניקה בהרצליה פיתוח, וראיתי קודם כל שרוב השולחנות במסעדה פנויים אז שאלתי את המארחת אם אפשר לשבת על הספות ( היו 4 ספות... ריקות ) המארחת אמרה לי שלא כי זה מקום ל 4 אנשים ( גם לאחר שעזבתי את המסעדה זה היה פנוי) ... התיישבנו במרכז המסעדה וניגשה אלינו המלצרית אפשר לראות שהיא חדשה לקחה הזמנה שהיא לא במיוחד בקיאה בתפריט ואז הזמנו ראשונה ו2 מנות עיקריות, אני הזמנתי "קומבינציה צימחונית" שלא היה אבוקדו אז קיבלתי את המנה רק עם בטטה ו חביתה, שאלתי את המלצרית אם אפשר משהו אחר במקום החביתה, המלצרית הלכה לבדוק ולא חזרה ! אז דיברתי עם מלצר אחר שאמרתי לו שהמלצרית נעלמה ( כל הזמן הזה אני יושב עם המנה מולי ולא נוגע בא, וחברה שלי מחכה לי להתחיל לאכול) אז ניגש עוד מלצר ( כבר מלצר 3 ) שאלתי איפה המלצרית ותקראו לה שתגיד לי מה קורה ..ואז סוף סוף ניגש האחמש ואמרתי לו שאם אין אבוקדו אז אני רוצה להחליף מנה, הוא לקח את המנה שלי ונתן לי תפריט, אז אני יושב עם התפריט ועובר 5 דק , 10 דק, רבע שעה , ופשוט אף אחד לא ניגש אליי לשאול אם אני רוצה מנה חלופית ( בינתיים אני מסתכל ורואה את האחמש עושה ציסר עם עוד מלצר בבר, אני מאמין שזה יותר חשוב מלגשת ללקוחות ) פשוט הזמנתי כבר חשבון ורציתי רק ללכת משם כבר ! יצאתי מהמסעדה רעב ופשוט מאוכזב מהשירות ! אני לעולם לא יחזור לשם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruslan - תמונה
Ruslan מבקר מתחיל
יחס גרוע! פשוט גרוע!
1.0
24/06/16

שלום גפניקה היום יום שישי הגענו לאכול במסעדה שלכם בהרצליה אני ובת זוגתי באזור השעה 21:00! ביקשנו לשבת בשולחן עם ספה אשר מונה מקום ישיבה ל 4 אנשים ונעננו בתשובה שלילית בהסבר שזה המקום... היחידה שיש להם כרגע במסעדה ל4 אנשים בדיוק באותו הזמן יושב בשולחן ליד זוג של 2 בשולחן של 4 למה להם כן ולנו לא? המארחת הייתה חסרת סבלנות עם אי רצונו לתת שרות ללקוחות קבועים שלכם! כאשר ביקשנו לדבר עם המנהל המנהל ענה לנו שמבחינתו אנו יכולים לא לאכול במסעדתו ושלא נעשה לו טובה, בנוסף לכך אמר לנו "זוהי המסעדה שלי ולא שלכם" זוהי הפעם השנייה שאנו מקבלי שרות דומה מהמסעדה שלכם בסניף הרצליה ולאחר פעם זו זהו דבר בלתי נמנע ואף דורש צורך לרשום לכם הודעה זו. אנו מבזבזים זמן יקר כי אנו חיילים שיוצאים לסוף שבוע כדי לבלות ולא כדי להתעצבן! ולהישאר רעבים זמן ממושך עד הגעתנו למקום יותר נחמד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אחלה מקום, אוכל טעים ואוירה שמחה
4.5
29/02/16

שירות מקסים! מארחות, מלצרים ומנהל - כולם נתנו יחס נעים מהרגע שהגענו עד שהלכנו. המסעדה הייתה מלאה אבל שמרה על שירותיות טובה ונעימה. לקחנו מרק מיסו לפתיחה וגיוזה עוף. המרק היה פחות מוצלח... ממרקי מיסו אחרים שאכלתי, אבל משתלם במחיר (בערך 15 שקלים) הגיוזה עוף היה מאוד טעים והגיע עם רוטב של סויה ובצל ירוק מעולה. באופן כללי המנות הראשונות הגיעו ממש מהר! לעיקרית לקחנו 4 רולים של סושי (נאמר לנו שלסושי לוקח בערך 20 דקות וזה אכן הגיע בזמן הזה.. סה"כ הם יצאו בסדר ולא התעכבו יותר). ביאס שלא היה פטריות שיטקי שאני מאוד אוהבת בסושי אבל לקחנו 2 רולים בהרכבה אישית ו-2 מהספיישלים שלהם. הכל היה מוצלח והמחיר די משתלם. סה"כ כל הארוחה לזוג עלתה ~160 שקלים והאוירה הייתה נעימה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Igal - תמונה
Igal 2 ביקורות
יחס הזוי
1.0
23/11/15

האמת, בפעם הראשונה ב 40 שנות חיי שגורשתי ממסעדה. הגענו ביום שישי בערב שתי משפחות, שמונה אנשים. מודה ומתוודה שלא חשבתי שיש צורך להזמין שולחן בשעה שש בערב. נכנסנו למסעדה ריקה לחלוטין... ונאמר לנו שהכל מוזמן. לאחר בירור קצר עם האחראי נמצא שולחן מתאים בתנאי שנסיים עד שבע, כי הוא מוזמן לשבע וחצי. הבטחנו שכך יהיה והתיישבנו. כעבור מספר דקות חזר האחראי וביקש מאיתנו לעזוב את המקום כי הזמינים הקדימו בשעה וחצי והגיעו עכשיו. כששאלתי כיצד זה נראה לו הגיוני לגרש אותנו מהשולחן הבחור הרחיק לכת להציע לי להתאמת עם הלקוחות האחרים בעצמנו. מיותר לציין את מידת ההלם והאכזבה, במיוחד של הילדים.... ממליץ בחום למי שמזמן לא השפילו אותו....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav 9 ביקורות
צהריים מהנה
3.8
05/06/15

אווירה מעולה, שירות טוב מאוד, נהנו מהמנות והישיבה על הבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
נחמד...
3.5
30/04/14

אתמול בערב אכלנו על הבר בג'פניקה. האוכל היה נחמד(אכלתי סןשי טוב יותר בסניפים אחרים שלהם) והברמנים היו מקסימים אבל האקוסטיקה במקום היתה פשוט נוראית. שומעים את כל השיחות של האנשים סביבך... ואין זכר למוזיקה בגלל הראש מסביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 46 ביקורות
6 במדד שלנו 🍣
3.0
26/04/14

לא מדהים, לא רע. ככה אני מסכם את החוויה בהרצליה ואת רשת ג׳אפניקה כולה. מקום נחמד, אוכל נחמד, הרבה טעויות בחשבון, בהזמנות טייקאוואי, חישובי עודף לא נכונים.. ככה זה כשלרוב ילדים עובדים... במקום (נערים בלי ניסיון). אבל מחירים סבירים, ובגדול טעים אז אין ממש תלונות. למרות הציון הנמוך אני אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
סושי לא רע , חבל שמעשנים בחוץ
3.3
06/02/14

העסקית של ג'פניקה סה"כ לא רעה. הסושי לא מהמובחרים שאכלנו, אך נותן תמורה מצוינת לעלות. ( העסקית כוללת ראשונה במחיר העיקרית). השירות היה מקצועי וקשוב. חבל רק שבחוץ מאפשרים לעשן- זה מאד... פוגע באווירה (וגם מנוגד לחוק).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liora - תמונה
Liora 2 ביקורות
מחיר הוגן ואוכל מאוד טעים
4.3
03/10/13

לקוחה קבועה, לא רק בסניף הרצליה. תמיד טעים ומחיר הוגן וסביר. לא אוהבת לשבת במסעדה מכיוון שמאוד רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה