נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

Amnon Yosef - תמונה
Amnon Yosef 16 ביקורות
מישהו מטפל בך?
2.0
01/01/13

בעבר ריבר היתה מסעדה עם מנות מצויינות ושירות סביר. המנות התדרדרו לרמה בינונית ומטה אבל השירות, אוי השירות. היינו ארבעה, המלצר הגיע אחרי רבע שעה, המתנה למנה ראשונה 10 דקות , השנייה יצאה... תוך כדי הראשונה למעט אחד מאיתנו שקיבל את העיקרית אחרי חצי שעה. מלצר וירטואלי ולא יעיל לחלוטין. אכזבה. תודה רבה, לא נהנינו ולא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/01/2013
סער יקר/ה, אנחנו נשמח לבדוק את טענותייך, אנא השאיר/י לנו מספר טלפון או מייל ונחזור אלייך בהקדם. תודה, קרן מנהלת שרות לקוחות - ריבר.
נאוה קוטלר - תמונה
נאוה קוטלר מבקר מתחיל
יום הולדת בריבר פתח תקוה ל 20 איש
5.0
09/11/12

מה אומר ומה אספר, שרות יוצא מן הכלל, המארח אייל והמלצר החביב ששרתו והסבו לנו רק לרצות עוד ועוד מהתפריט העשיר והטעים ביותר שאכלנו מקטן ועד גדול,קינוחים מדהימים, אין עליכם בכל מכל, נחזור... ונמליץ בפני החברים והקרובים,הכל תיקתק באהבה ואיכפתיות, שוב תודה על כל היחס החם, נאוה ודני

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nanci Carp Afari - תמונה
Nanci Carp Afari 3 ביקורות
שמישהו יתעורר !!!!
2.5
08/11/12

הגעתי לא.צהרים עם הילדים. המלצרים היו מבולבלים, את המנות הראשונות הגישו ללא סכו"ם, מנת הסיגרים הוחזרה כיוון שהייתה קרה, והעוף בקשיו הגיעה יבש ושרוף. לסיום הלא מוצלח הזמנתי סושי לקחת,... וגיליתי בבית שהוא נארז ללא ווסאבי וג'ינג'ר. נ.ב. ספייסי טונה אפשר להזמין ללא המיונז החריף.."זה לא מגיע מוכן מראש" כפי שהמצרית שלנו התעקשה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה  - תמונה
הילה 5 ביקורות
תודה רבה !!!
5.0
09/10/12

תפריט מגוון לאוהבי אוכל אסייתי, סושי מעולה ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 16 ביקורות
חוויה טעימה בהחלט!
4.3
17/08/12

הייתי עם בן זוגי ביום רביעי בערב. השירות היה מעולה, האוכל הגיע בזמן והיה תענוג. לקחנו לראשונה את ה- Hot Roll שהיה מעולה! העיקריות הגיעו לאחר כמה דקות. בן זוגי הזמין את הסטייק שהיה מעולה... ואני בחרתי בעוף קשיו שהיה עשוי מעולה והטריאקי הוסיף למנה. קינחנו בגלידת הקוקוס המעולה. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית מבקר מתחיל
ערב לא מהנה בריבר פתח תקוה
2.5
21/07/12

הזמנתי שולחן דרך אתר REST ל- 6 אנשים וקיבלתי אישור, כאשר הגענו למסעדה מסתבר שהם לא קיבלו את ההזמנה שלנו, קיבלנו הסבר שכל ההזמנות דרך האתר צריכות להגיע אליהם בפקס אבל הפקס מקולקל,הושיבו... אותנו בשולחן ל-5 אנשים והיה צפוף, אנו הזמנו אורחים שיהיו איתנו והיה מאוד לא נעים. ברקע היתה מוסיקה רועשת ואנו לא שמענו אחד את השני ,ביקשתי להנמיך אך לא קיבלו את בקשתי. בן זוגי הזמין מנה של סטייק אנטריקוט עם נודלס ,המנה הגיעה בצלחת אובלית שכנראה לא היתה ישרה ולא יציבה על השולחן, ביקשנו להחליף צלחת ,החליפו לצלחת קרה שהסטייק הגיע קר ובלתי ניתן לאכילה. לא קיבלנו התנצלות מאף אחד וחבל. לריבר בפתח תקוה שאנחנו לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon Barda - תמונה
Alon Barda 4 ביקורות
על הפנים
1.8
08/03/12

במנות יצאו אחרי 30 דקות קרות ורק אחרי שהתחננו למנהל שיוציא לנו את האוכל. החשבון יצא לא מעודכן. מלא בלאגן. הזמנו 4 מנות ורק 3 הגיעו כשסיימנו אותן הגיע המנה האחרונה. הראשונות הגיעו עם... העיקריות. כשהתלוננו אצל המנהל הוא טען שככה זה היום ומקווה שבפעם הבאה יהיה יותר טוב אני כבר לא חוזר לפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoni - תמונה
Yoni 5 ביקורות
על הפנים
2.0
29/12/11

בדיוק סיימתי לאכול מרק בשר של ריבר. במילה אחת - על . בשני מילים - על הפנים. הבשר קשה, הטעם מזעזע, מלבד נודלס, בצל וקצת בצל ירוק אין כלום במרק. את רבעי הביצים הקשות שמצופות במשהו לא... מזוהה פשוט זרקתי לפח. פעם ראשונה אחרונה שאני אוכל שם. וחבל שלא טרחתי לקרוא תגובות לפני שאכלתי שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
14/03/11

הזמנו מנות מרק - המרק מגיע בכלי פלסטיק - ממתי מגישים מרק בכלי פלסטיק. מהפלסטיט נפלטים לאוכל חומרים שונים ומשונים כמו ביספנול A - מנת ילדים בהשוואה לפעמים קודמות הצטמצמה משהוא הקטין את... השניצל. המרק וגם הנודלס וגם האורז הוצפו בסויה אוכל זה אינו מומלץ למי שסובל מלחץ דם כשביקשתי ללא סויה התשובה היתה נחרצת אין אפשרות. לכן גם לי אין אפשרות לבקר בסניף זה בעתיד . שלום שלום.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מהים לצלחת - תמונה
מהים לצלחת 3 ביקורות
2.0
08/03/11

מספר פעמים הוגש באיחור חלק מהמנות, מספר פעמים הוגשו מנות פושרות ביקשתי מראש מנה שתהיה חמה והגיעה פושרת אבל הגדילה לעשות מנהלת המשמרת במקום שטענה כי יותר חם מזה אינה יכולה להגיש האוכל... היה ספוג נוזלים כאילו חיממו משהו קפוא שלא הספיק להפשיר כראוי יש למנהלת היקרה ולטבח שם הרבה מה ללמוד על אוכל אסיאתי ושרות לקוחות אוסיף ואומר שחוצפת התשובה שלה הייתה יותר גרועה מהאוכל עצמו הפושר לא אגיע יותר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה