נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

Asaf - תמונה
Asaf מבקר מתחיל
גרוע מאוד
1.0
28/07/18

הגענו בעלי ואני לאכול בשבת בצהריים 2 מנות מוקפץ שאנחנו מאוד אוהבים לאכול בריבר. הגענו לסניף פתח תקווה שחם. קיבלנו מנות עם טעם לוואי ומרגישות מקולקל הבהרנו שבאנו במיוחד בשבילן. האחראית... אמרה שזה רוטב שמוכן מראש וזהייצא כך אותו הדבר . ביקשתי ממנה שתקח את המנות למנהל המטבח שיטעם מהמנות להבין במה מדובר והיא חזרה עם תשובה שהמנות טעימות לטעמו. שאלה אם נרצה משהו אחר במקום כמובן שאמרנו לא כי התאכזבנו הגישה חשבון על השתיה שלקחנו בירה ומים ויצאנו מבואסים. לא אחזור לעולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar 16 ביקורות
הסושי הראשון אחרי ההריון
5.0
03/02/18

הסושי הראשון שלאחר ההריון!!!! לא היינו מזמינות את המנה הזו אם לא היינו יודעות מראש זה מצוין . כיף לחזור לאכול את זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 4 ביקורות
כדאי להזמין את מה שהמסעדה מתמחה בו
3.0
03/07/17

אשתי הזמינה נודלס וטוענת שהיה טעים. אבל אני והילד באנו בגלל הראמן והתאכזבנו. המרק היה עם תוכן מועט באופן קיצוני, גם מבחינת המגוון וגם מבחינת הכמות. ולגבי הטעם - זה מזכיר יותר מיץ סויה... מלוח מאשר מרק. כדאי שהשף יבקר פעם ביפן, או שיחליפו את השם של המנה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 2 ביקורות
לא מצדיקה הגעה שוב
1.5
10/03/17

קיבלתי מנת ווק קרה. אמרתי שהיא קרה. מחזרו לי אותה עד שנהייתה עיסה. ועדיין לא חמה. כשפניתי למלצרית - אמרה לי זו המנה. ושלי יש גישה רגיזה. אכלתי כאן יותר פעמים מהפעמים שהיא עובדת... כאן. מסעדה שכך יורדת ברמה - לא מצדיקה ביקור נוסף. אני הפסדתי ארוחה. הם אותי ואת משפחתי. תשאלו אותי האם יש מה לתקן. יש הרבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
מנות המוקפץ מוצלחות
3.5
07/12/16

הגענו 5 חברים לארוחת ערב כי היה לנו שוברים לממש. אכלנו פה בעבר והיה מאכזב- אבל שוברים צריך לנצל. הפעם הייתה הפתעה לטובה, השיאות היה בסדר והאוכל גם. לפתיחה חלקנו מספר מנות ראשונות,... הלחמניות באן היו מעולות וטעימות. בעיקריות- מי שהזמין איטריות חריפות אש ולהבה נהנה מאוד. מנת הסלמון ואיטריות לא זכתה להתלהבות רבה. המנה שלי: קומבינצית סושי בגריל הייתה ביינונית למדי. סה"כ הייתה אווירה טובה ודיי נהנינו מהארוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
az - תמונה
az 27 ביקורות
נהיה סתם
2.8
21/11/16

מסעדה שממש הידרדרה... פעם האיבר היה שם נרדף לא ייפתח איכותית במחירים טובים. בביקורו האחרון התאכזבנו, מנות משעממות, שירות סתמי, מקום רועש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
אחלה סושי
4.5
22/08/16

ישבתי עם חבר במסעדה, אכלנו מגוון רחב של סושי - רול מטוגן, רול בשיפוד, רול עם ציפוי אבוקדו וכו.. כמו כן, אכלנו מנה ראשונה של סלט. האוכל היה מאוד איכותי, הסושי היה מוצלח- האורז מבושל טוב,... הטעמים טובים והסושי לא יבש. השירות היה מאוד נחמד, הגישו לנו בזמן את המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
משלוח יקר והמנות קטנות יותר מבמסעדה
3.3
26/08/15

הזמנו משלוח של 2 מנות ווק. המנות הגיעו עם יחסית מעט בשר במנה, והמנות הרבה יותר קטנות מאשר במסעדה. סה"כ האוכל היה טעים. מחיר המשלוח 9 ש"ח, יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
אסייתית בינונית
2.5
16/08/15

אני ובת זוגתי סעדנו בריבר. אני הזמנתי מנה בשם: אש ולהבה שכללה בשר בקר ועוף מוקפצים על נודלס ובת זוגתי הזמינה מנה של אורז עם ירקות וטופו. המנות עצמן היו מאוד מלוחות ביותר וניכר היה שהן... שוחות ברוטב סויה. גם אחרי שביקשנו מנות חדשות עם פחות רוטב שללא ספק היו שיפור, עדיין הן היו מאוד מלוחות. מקלוני הבטטה המיובשים ששמו מעל המנות מיותרים לדעתי. מעבר לכך המנות לא היו מיוחדות ומלהיבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
ריבר - לא במשלוחים
1.5
10/07/15

הזמנתי אתמול משלוח וביקשתי להחליף את הבשר במנה שלי (אש ולהבה) בטופו. אז המנה הגיעה גם בלי בשר וגם בלי הטופו, ובלי קשר גם היתה מאוד קטנה - הקופסה היתה חצי ריקה. זו לא הפעם הראשונה שבה... "שוכחים" לי את הטופו, אבל המנה המיניאטורית דווקא כן חדשה לי. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה