נגישות
נגישות

בלאק פלאנט - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על בלאק פלאנט

אלי - תמונה
אלי 14 ביקורות
סניף הפך ללא משהו
2.0
10/08/13

לאחר שסניף עבר ליס פלנט הכל השתנה לרעה. הגענו למקום,היו יותר מלצרים מאשר לקוחות.רובם מהמלצרים ישבו סביב הבר.ניגשה אלינו מלצרית,לקחה הזמנה ומאז נעלמה.לא שאלה אם הכל בסדר,כלום. פעם היו... מביאים נשנושים לבירה,עכשיו רק לאחר בקשה וגם לזה-לך תתפוס מלצר !!! שרות-על הפנים !!! לא ממליץ !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפאל - תמונה
רפאל מבקר מתחיל
לא משהו ולא מצדיק את העלות
1.8
03/08/13

האוכל ברמה ירודה מאוד השרות גרוע המתנו יותר מחצי שעה לאוכל כל. מהלך הישיבה שלנו לא ניגשו אלינו אפילו פעם אחת המחירים גבוהים ולא מצדיקים את הרמה שבא האוכל מוגש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lena - תמונה
Lena 48 ביקורות
נחמד מאוד
4.0
18/07/13

הזמנתי את הלייט נייט והמחיר היה מאוד הוגן. ההמוברגר מאוד טעים, ובהחלט אחד הטעימים שאכלתי. השירות מהיר ומקצועי, והאווירה נחמדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רגילה - תמונה
רגילה מבקר מתחיל
ארוחת ערב
1.3
04/05/13

אתמול חגגנו לבתי יום הולדת . הזמנו 12 מקומות קיבלנו 8. ביקשנו להוסיף שולחן . עיקמו את הפרצוף והוסיפו. הודענו שאנו משלמים בשוברים. הזמנו את המנות וחיכינו כחצי שעה . הגיע אוכל קר , לא... מוקפד , כבד עוף שרוף,פירה משובח קר , רצועות אנטריקוט בלחמנייה שרופה והבשר קר . צ׳יפס קר . הכבד הוחלף בהמבורגר שהגיע חם עם צ׳יפס לוהט כמו שצריך. דיברתי עם אחראי משמרת והציע פיצוי במנת קינוח אחת . מה שנקרא זלזול נוסף לסיכום בנינו על אירוע משובח ונפלנו בפח חבל חבל והמחיר יקר מאוד ולא מצדיק את מה שקיבלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
טעים כרגיל
4.0
01/05/13

שווה לבוא לעסקית לילה החל מהשעה 22:00 רק אז המחיר סביר. חוץ מזה ההמבורגר שלהם אף פעם לא מאכזב.השתייה קצת יקרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 46 ביקורות
מוצלח
4.3
11/04/13

הסניף הזה יושב על גדות האגם של מתחם יס פלאנט ובוודאי נשוב רק מהסיבה הזו בימים חמים יותר.. אכלנו סונטה לסינטה ממנות הבריאות שהיתה מוצלחת מאוד פרט לירקות בגריל שהיו חיים כמעט לגמרי עם... צריבה סמלית, כך שלא ממש אכילים (בצל למשל..) כנפיים לוהטות, מנה כייפית ומטנפת (: וכבדי עוף שחלקם לא כ"כ בושלו אך היו טעימים בטרוף, הילדים לקחו כל אחד מנת נחשי עוף עם צ'יפס וקינוח של ארטיק בוב ספוג שהגיע לא קפוא ונאלצנו לתת לילדים לשתות מתוך כוס, חלקנו קינוח אחד לסיום, החשבון עמד על 332 ש"ח לפני טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irene Kornilenko - תמונה
Irene Kornilenko 2 ביקורות
ביקור בבלאק רשל"צ
4.8
25/01/13

אוירה מאוד טובה! אוכל מצוין! שירות ברמה! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול 3 ביקורות
אכזבה גדולה
1.0
03/10/12

הגענו היום פעם ראשונה למתחם ביס פלאנט לאחר שאכלנו במתחם G בעבר, לאחר שישבנו נמסר כי אין מנות עסקיות (חול המועד סוכות) למה? כי אפשר!!. מנת הילדים קטנה בצורה מזעזעת, ההמבורגרים שעולים כ-... 60 ש"ח !!! הינם ללא שום תוספת (צ'יפס או כדומה). הצ'יפס היה על הפנים. השירות היה איטי ודרש מאיתנו לקרוא למלצרים כל הזמן במקום שהם יציצו לכיוון. אכזבה ענקית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chanoch - תמונה
Chanoch 5 ביקורות
4.7
29/08/11

היינו ביום שיש אחר הצהרים 42 איש. קיבלנו יחס לבבי ומבין. האוכל היה טעים. השרות מהיר ,יעיל , אדיב ונענה לכל בקשה (בין השאר התייחסות לילדים קטנים שקיבלו חוברות צביעה וצבעים). המחיר סביר... מאד. נהנינו מאד, נחזור בודאי. דר' רבקה הזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סמדר - תמונה
סמדר מבקר מתחיל
1.3
16/05/11

יחס משפיל, שירות גרוע !!! רבות כבר נכתב על השירות הגרוע של הבלאק בראשל"צ אבל מבחינתי השיא נשבר השבוע. שימו לב, שאתם שולחים ילדים עם חברים לאכול במסעדה כדאי מאד לצייד אותם בסכום המדוייק... כי כאשר המלצר בבלאק מקבל שטר של 200 ש"ח ומשום מה לא מרוצה מהסכום שהשאירו לו ילדי השולחן הוא פשוט בוחר לא להחזיר עודף לילד בן 14 שכל חטאו היה שציידו אותו בשטר של 200 ש"ח...ברור לי שלשרת שולחן של 30 בני נוער ,זה לא פשוט ובדרך כלל גם ילדים לא משאירים טיפים, מה שמסביר את חוסר החשק של המלצרים לתת שירות לבני נוער. אבל לא ייתכן שבגלל שילדים השאירו פחות ממה שצריך העונש יפול על ילד בן 14 !המלצר החצוף פשוט הודיע לו "שבגלל שהחברים שלך לא שילמו-אתה לא תקבל את העודף שמגיע לך (70 ש"ח) ולא עזרו ההסברים שהוא לא יכול להיות אחראי על כולם ....אם המלצר לא מסוגל להשתלט על השולחן שיבקש תשלום מכל אחד בנפרד ולא יגיש חשבון קולקטיבי. אם היה מדובר בשולחן של מבוגרים האם גם המלצר היה פשוט גובה את העודף מאחד האורחים במסעדה ??? אני בטוחה שלא ! אז בשם כל הילדים (הטובים) שספגו את העונש החינוכי ושילמו כפול ממה שהיו צריכים אנחנו והוריהם וכל מכרינו וחברינו מהאיזור מחרימים סופית את הבלאק.

עוד פרטים
הוספת תגובה