נגישות
נגישות

בלאק פלאנט - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על בלאק פלאנט

אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חוייה מתקנת
3.8
06/10/16

הגענו למסעדה בלק מאחר ופעם סעדנו ברחובות, והיתה אכזבה קלה אבל זה היה מזמן לכן העדפנו שוב לנסות. הזמנו למנות ראשונות טבעות בצל, נאצ'וס עם רוטב סלסה מעולה. בעלי הזמין המבורגר במשקל של 450... גרם, שהגיע עם ביצת עין וניתחוני אווז, המנה היתה מדהימה אבל יקרה מאוד, ואני לקחתי המבורגר מבשר אנטריקוט טחון ברבע מחיר ממה שבעלי הזמין, המשקל והתוספות של ה-450 כנראה יקרו את המנה. אבל העיקר שבעלי נהנה. לקינוח הזמנו קסטה משוקולד שהיתה מתוקה לטעמנו, אבל שוב, הכל עניין של טעם. אבל ההתרשמות היתה מאוד לטובה, האוירה במסעדה קצת, באמת קצת מדכאת כי קצת חשוך, אבל שוב האוכל והשירות היו מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
orna - תמונה
orna 9 ביקורות
חבל על הכסף
1.0
11/09/16

ההינו בארוחת ערב שישי במסעדה בלאק ראשון לציון היה ממש ממש גרוע לצערנו . קודם כל שמרו לנו שולחן שזה בסדר גמור כי הזמנו מראש מקום . אבל השולחן היה ממש מלוכלך לא ניקו אותו מהסועדים... הקודמים . המנות הגיעו אחרי זמן המתנה ארוך יחסית , לפחות חשבנו שמכינים את המנות אבל מצטבר שההמבורגר הגיע קפוא ואחד ההמברוגרים הגיע בצבע ורוד ולא מטוגן טוב . המנת פתיחה לחם הבית הגיע עם מטבלים מקולקלים. עד שלא קראנו לאחראי לאף אחד במסעדה לא היה אכפת שהגישו אוכל מקולקל ולא עסוי טוב בתור פיצוי קיבלנו עוגה וכדור גלידה וקינוח אחד לילד . לתשומת ליבכם המסעדה הזאת היתה פעם ממש טובה משהו קרה שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
אוכל בסדר, שרות בסדר
3.3
24/07/15

הגענו לחגוג לחבר יום הולדת. שמו לנו בלונים על השולחן (מה שהיה נחמד). אכלנו כנפיים, כריך עוף ופטריות באו שיפוד ונקניקיה על תירס. רוב האוכל היה סביר. לא טעים מאוד, אבל גם לא רע. היחס... מהמלצרים היה אדיב ומהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
krnbar - תמונה
krnbar מבקר מתחיל
חוות דעת
4.5
14/06/15

אתמול בערב בילינו אני ובן זוגי במסעדה, הציעו לנו שולחן פינתי ומבודד ולבסוף החלטנו לשבת על הבר ומפה החוויה רק שודרגה. על הבר היו אחראים שיר מועלם ובחור נוסף (מצטערת לא זוכרת את שמו) שיר... לקחה מאיתנו הזמנה אני באתי רעבה ובן זוגי לא רצה לאכול רק לשתות בכוחות משותפים אני ושיר הצלחנו לפתות אותו במיני המבורגר. הזמנו לראשונה ציפס בטטה המנה הגיעה מעוד קטנה ויחסית לתמחור שלה התאכזבנו, שיר דאגה שלא נצא מאוכזבים ודאגה לתוספת. הדבר גרם לנו להעריך את המקום וכמובן את העובדת שיר שדאגה שלקוח יהיה מרוצה. ומכאן רק המשכנו להנות בעזרתה של שיר שהחיוך לא נמחק מפניה ומפנינו. כן ירבו מלצריות כמוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/06/2015
אנו מודים לך על הביקורת החיובית והחמה, נדאג להעבירה לצוות העובדים במסעדה . נשמח להמשיך לראותכם בין לקוחותינו. צוות בלאק
Judy Aviv - תמונה
Judy Aviv 5 ביקורות
קצת חבל
2.5
22/03/15

הגעתי עם חברים בזמן לחוץ (לפני סרט) והבהרנו מראש שיש לנו זמן קצוב. חבריי הזמינו מנת המבורגר לשביעות רצונם, אני הזמנתי סלט עוף שהגיע מעט באיחור, ייתכן עקב הלחץ. עד שסוף סוף התחלתי לאכול... (באיחור משמעותי) התאכזבתי לגלות כי חזה העוף אינו מבושל דיו (רואים בבירור). החזרתי את המנה, להמתין רבע שעה נוספת למנה חדשה לא היה לי וגם לא לקינוח ללא עלות שהמלצרית ניסתה להציע. שוב, ייתכן שהכל קרה מלחץ זמן ועומס רב שהיה במקום, אבל להגיש מנה שלא עשויה היטב- זה מבריח. ועל זה חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Judy Aviv
Judy Aviv
05/06/2015
בעקבות חוות הגעת שכתבתי, יצר עמי קשר בעל המקום והזמין אותי לארוחת חוויה מתקנת על חשבונו. הגעתי לשם אתמול, לא ציינתי את סיבת בואי על מנת לא לקבל יחס מועדף והופתעתי לגלות סבלנות, אדיבות, פינוק והכי חשוב: מנת סלט העוף היתה עשויה להפליא וטעימה במיוחד! תודה לכם!
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
סביר מדי
2.0
04/06/14

ישבנו על הבר ולמרות זאת בכל פעם שנזקקנו לשירות היתה משימה לא פשוטה. האוכל סביר אך לא מדהים. כתבתי זאת בעבר ואכתוב זאת שוב - מנת המבורגר קלאסית מגיעה עם תוספת כלשהי (צ'יפס, הום פרייז,... פירה וכו'). איפה נשמע שכל מה שמוגש הוא קציצה והלחמניה וכל זה באזור ה-60 ש"ח? בכל אופן, לשם כבר לא נחזור בגלל המחיר ובגלל השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 42 ביקורות
מעולה
5.0
25/02/14

מסעדה מצויינת, אווירה מעולה, השירות והמלצרים מנוסים וטובים. אכלתי שם בצהריים, 50 שקל המבורגר איכותי וטוב ובאמת שווה את המחיר. המסעדה עצמה בנויה בצורה יפה ומאוד מסודרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
לא אוהב
2.0
24/12/13

האמת? לא יודע איך אפשר לפגום בטעמו של המבורגר אבל אני ממש ממש לא אוהב את הטעם של ההמבורגר של הבלאק... גם האוירה רועשת מידי לטעמי כמובן...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee 2 ביקורות
ארוחת צהריים
4.0
28/09/13

פעם ראשונה במסעדה. חמישה אנשים. השירות היה מהיר, המלצרים אדיבים והאוכל לא התעכב. המחיר הסופי היה סביר בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה מבקר מתחיל
לכאן כבר לא נחזור
1.0
12/08/13

חיכינו להמבורגרים מעל שעה, לתוספות של ההמבורגרים עוד רבע שעה נוספת. איכות של האוכל בינוני מינוס יחסית לסניפים אחרים של הרשת. שירות חובבני ביותר. במנה של בעלי הייתה שערה. פעמיים קראנו... לאחראי וקיבלנו יחס דיי מזלזל. בסוף הוגש לנו חשבון ללא שום הנחה על החוויה. שילמנו והלכנו. פעם ראשונה בחיים בלי להשאיר טיפ. לא מומלץ!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה