נגישות
נגישות

בלאק - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על בלאק

anat - תמונה
anat 4 ביקורות
בלאק לב המפרץ
1.0
21/07/13

2 מילדי החליטו לעשות יום הולדת בבלאק בלב המפרץ ולשם כך הזמינו בהודעה של כ שבוע מקום ל 20 איש. אף אחד מהמסעדה לא הזכיר שיש אפשרות לקבל חדר פרטי וכך כאשר הגיעו האורחים סידרו לנו שולחן... באמצע המסעדה ואיש מהיושבים לא ראה את השני וכולם היו צריכים לצרוח כדי לדבר. ביקשנו לעבור לחדר פרטי נאמר לנו שלא הזמנו חדר פרטי מראש (מי ידע) ולכן לא נקבל אותו. זאת היתה האכזבה הראשונה. מתוך 20 איש חלק לא מבוטל החזיר את האוכל כי הוא לא היה ניתן לאכילה , כולל אותי . האוכל היה מלוח בצורה מוגזמת ואפילו המלצרית לא ידעה מה קרה לטבח. הזמנו אדמ מה מה הביעו לנו אותה מלאה במלח וללא אגוזים המלצרית אמרה שהיא יכולה לשים כמה אגוזים בצד אם אני מתעקשת. בקיצור האוכל לא אכיל בלשון המעטה ואפילו המלצרית הנחמדה (שני) לא הצליחה להסוות את הרגשת האכזבה העמוקה שהרגשנו. ושיא החוצפה , הודענו מראש שזה יום הולדת ל 2 מי מקבל מזל טוב (נחמד מהם לתת לפחות קינוח וקוקטיל בחינם ליום הולדת) אבל מה רק אחד מהם זכה למחווה והשני יצא מאוכזב. גם כאשר התרענו בפניהם שזה יום הולדת ל 2 זה לא שינה את דעתם. אני חושבת שאחרי כל התקלות והייסורים שהעבירו אותנו לפחות היו מתנצלים או משהו. השארנו המון כסף במסעדה עבור אוכל לא אכיל, אווירה קשה מאוד ואכזבה נוראית. כנראה שהיה חיסרון במלצרים עד שהמלצרית קיבלה את ההזמנות של כולם הראשונים שהזמינו הספיקו לסיים את האוכל ונאלצו להסתכל איך האחרים אוכלים. ממש מיותר. פעם אחרונה רבותיי ולא יותר. ומר בוקששטר , תעשה מדי פעם בדיקה במסעדות שלך אם זה סגנון הבישול שלך, תעשה חשבון נפש אם כדאי לך להמשיך במקצוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jogger - תמונה
jogger 13 ביקורות
לסטודנטים או אוהבי תרד
3.5
22/12/12

מקום נחמד עם שרות סביר המחירים קצת גבוהים אך לסטודנטים יש הנחה ממליץ על מנת הפופאי(המבורגר עם תרד ואגוזים) שלצערי לא נמצאת בדיל הסטודנטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
לא שווה
2.0
17/11/12

הזמנו שולחן מראש (ביום ה') לשבת בצהריים, ל11 איש.הוזהרנו שנגיע בזמן כי הסלוט לארוחה קצוב בזמן. השירות היה איטי, מנות האוכל יצאו בזמנים לא אחידים לסועדים השונים. ההמבורגרים לא הגיעו... במידת הצליה המבוקשת אלא פחות מהרצוי, מנת הקורנביף הגיעה קרה והנורמה ג'ין הלך וחזר פעמיים עד שלבסוף הוכן אחד חדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ia - תמונה
ia 6 ביקורות
1.7
22/03/11

מאחר וגודל האכזבה רב יותר מ- 400 תווים - נכתוב כך: כמשפחה רצינו לחגוג ארוחה במסעדת שף - בפועל הגענו למסעדה שאינה משתווה למסעדת פועלים - כן המארחת והמלצר היו בסדר גמור אבל רק הם.המקום... החשוך והקודר,מקום הישיבה שהיה בגדר ברירת מחדל, התפריט מלא הסייגים המחירים הגבוהים והתמורה הפשוטה.לא ציפינו ממסעדה שמייצגת שף מהבכירים בארץ תתגלה כאכזבה גדולה כל כך - אנחנו לא חוזרים!!!!תהנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
08/03/10

אני ובעלי חובבי אוכל אמיתיים ,אחרי המתנה של חצי שעה,האמנו כי אנחנו הולכים לאכול את מנת חיינו,במילה אחת אכזבה הזמנו המבורגר אנטריקוט ולא היה זכר כלל לאנטריקוט ,מנת הילדים היתה עלובה... ויקרה ,נחשי עוף עלל לא מעוף והעוגת שוקולד התבישה לצאת לפני שפותחים כל כך הרבה סניפים לא כדאי לעשות בדק בית משף כל כך מדופלם המחשיב את עצמו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
03/03/10

חברים, זה לא אכיל. שלושת ההמבורגרים שהזמננו הגיעו במידות עשיה נכונות , אך חרוכים מבחוץ. הלחמניות היו פשוט שרופות. גם המבורגרים וגם הלחמניות חסרי טעם לחלוטין. בקיצור, חוויה קשה שלא ארצה... לחזור אליה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 2 ביקורות
1.3
04/01/10

חזרנו לאחר שנהנינו בעבר. הסטייק מדיום שהוזמן הגיע אחרי 40 דקות -קר. נלקח לחימום וחזר וול דאן יבש.סטייק חדש הגיע כעבור חצי שעה-אומנם חם, אך בינתיים הצ'יפס התקררו לגמרי.הסלט הגיע עם עלים... חומים  שנראה שנחתכו ובילו במקרר זמן רב. "בילינו"במסעדה הרועשת זמן רב משרצינו. החשבון לעומת זאת הגיע במהירות ובמלואו ללא כל התחשבות בעוגמת הנפש. סטייק והצ'יפס היו ברמה בינונית והסלט גרוע. חוצפה במחירים הגבוהים במסעדה לגבות עבור כל תוספת לבשר בנפרד. לא נשוב יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנניה - תמונה
חנניה 2 ביקורות
2.0
09/08/08

האוכל סביר בטעמו ובהגשתו. הניקיון דורש שיפור ניכר הן בשולחנות והן בריצפה. המלצרים בעלי אמביציה אך מאד מאד לא מקצועיים. התפאורה מעניינת אך המוסיקה רועשת מידי. המחירים יקרים ללא הצדקה.לא... ניראה לי שאמהר לשוב , אם בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
30/07/08

מצטערים שלא יצא לנו להגיע לפתיחה של הסניף בלב המפרץ.מחזיקים לכם אצבעות , ה"חבובות" של שולחן 21 בסינימה סיטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאל ועמית - תמונה
ליאל ועמית מבקר מתחיל
2.4
28/07/08

לא סתם אומרים שבחתונה, האולם והכלה זה לא מה שהאורחים יהנו ממנו... המקום מעוצב להפליא, רק חבל שזה בא על חשבון תפקוד צוות העובדים ורמת האוכל העלובה. לצערי, צחי בוקששתר היקר, מפעל חייך לא... צלח בעירנו ולצורך העניין אפילו מאכזב מאוד ויורד מכל שאר מתחרייך בעיר. הלחמנייה היתה קשה יותר מאבן, אחד ממקלות הצ'יפס היה קפוא (לגמריי!!), אחראי המשמרת נגע לנו באוכל בידיו על מנת לבדוק את אמיתות דברינו ומיהרו לפנות את צלחותינו בעוד אחד מאיתנו ברבע האחרון לארוחתו. ממש לא מצדיק את הכסף שהשארנו שם, והפיצוי כלל לא שיפר את הרגשתנו, כשהמזון לא טרי, שום פיצוי לא ישפר את הטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה