נגישות
נגישות

בלאק - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על בלאק

נועם - תמונה
נועם 2 ביקורות
ההמבורגר הכי טעים שיש!
4.8
08/10/14

השנה התעצלנו ואחרי יום כיפור החלטנו לפנק את עצמנו בארוחת שחיתות בבלאק במקום לבשל... היינו זוג+2 ילדים, האווריה הייתה מאוד טובה, הילדים נהנו מאוד מממנות הילדים שכוללות גם מתנה וקעקוע והם... גם קיבלו חוברות צביעה שעזרו בעיקר לנו לקצת שקט :) אני ואשתי אכלנו המבורגרים שהיו פשוט מצויינים. כמובן שנחזור כמו תמיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 2 ביקורות
הסניף הכי מוצלח שאכלתי בו...
5.0
29/09/14

בשבת האחרונה הייתי עם חברים בבלאק חיפה ונהנינו ברמה אחרת. אני מתל אביב ויצא לי לאכול בכמה סניפים של הרשת באזור שלי ולא נפלתי...אבל כשנסעתי לסופ"ש אצל חברים בקריות הם התעקשו לקחת אותי... לבלאק חיפה לחוויה מתקנת ובאמת שזו הייתה חוויה. השירות היה מעולה, המסעדה הייתה מלאה והאווירה הייתה ממש טובה, כל הזמן שרו יומולדת לאנשים והיה הכי שמח שיכול להיות וכמובן שהאוכל היה תענוג. ממליץ מאוד ומקווה לחזור בביקור הבא שלי בקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
פשוט מעולה, כמו תמיד!
5.0
19/09/14

אנחנו אוכלים בבלאק חיפה אחת לכמה זמן וכמו תמיד אתמול היה תענוג גם מבחינת האוכל וגם השירות. מאוד ממליצה על הערימת כנפיים שחלקנו בעלי ואני עם בירה, פשוט ערימה ע נ ק י ת של כנפיים,... שניצלונים וטבעות בצל טעימים בטירוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zema - תמונה
zema 75 ביקורות
אוירה נעימה ואוכל מעולה
3.8
11/09/14

הייתי שם לאחרונה עם חברה והיה פשוט תענוג! יש אזור אינטימי למעשנים בלבד ונטול רעש שזה חשוב מאוד.בנוסף לכך, כל הזמן יש מנות חדשות וקוקטיילים טעימים. הזמנו בייגל בורגר, הום פרייז ו2... קוקטיילים ולא הצטערנו היה מעולה וגם השירות נעים ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
נפלא
5.0
31/08/14

היינו היום בצהרים שני מבוגרים עם שני ילדים. המקום מאד נחמד. הומה אדם. מלצרים עובדים במהירות וביעילות והאוכל הוגש בזריזות רבה. נתנו לילדים עיסוק עם חוברת צביעה וצבעים והיה מאד נחמד.... אוירה נעימה המקום מעט חשוך (אפילו שזה באמצע היום) אבל לא נורא. הזמנו מנות צהריים עסקיות והמחירים בהחלט מותאמים. היה טעים מאד ושווה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yura - תמונה
Yura 2 ביקורות
אוירה טובה אבל יקר
2.3
02/02/14

אוירה היתה טובה אבל מחיר גבוהים. בנוסף המבורגר הגיע במידת עשייה פחותה ממה שהזמנו. בקיצור לא מומלץ אלא אם כן רוצים ערב רומנטי ולא אכפת מהמחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 2 ביקורות
היה נהדר
5.0
08/10/13

אכלנו אתמול בבלאק בלב המפרץ, היה נהדר, האוכל היה טעים מאוד, המחיר הוגן ביחס למנות הגדולות אבל הכי אני רוצה לציין לשבח זה את השירות, שירות מעולה, כולם חייכנים ומקצועיים. לא אכלנו פה הרבה... זמן אבל עכשיו נחזור בהקדם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
מושלם!
5.0
30/09/13

אנחנו לקוחות קבועים של בלאק חיפה והסיבה שאני רושמת הפעם היא שפשוט נהנו אתמול בצורה בלתי רגילה! נתחיל מזה שבעלי ואני מאוד התלהבנו מהתפריטים החדשים בבלאק חיפה שהם על אייפדים (מגניב... ביותר), כל אחד מקבל אייפד ועליו התפריט המלא (למרות שכבר ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים....). כרגיל הזמנו את המנות הראשונות שלנו והחלטנו הפעם לגוון בעיקריות ולהזמין את ערמת הכנפיים (שהמלצרית המליצה בחום) שזה המקום להגיד שהיא מנה מהממת גם בהגשה וגם בטעם ואני לא חובבת של כנפיים אבל זה היה טעים!!!! המלצרית שלנו הייתה בחורה מתוקה בשם דנה והרגשנו כמו VIP כשמנהלת המשמרת זיהתה אותנו (אנחנו באים די הרבה)ופינקה אותנו בצייסרים. היה ערב מושלם, כמו כל פעם שאנחנו באים ונמשיך לבוא עוד פעמים רבות עד שלא נעבור בדלת מרוב שנשמין :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
לא מפיל
3.3
27/09/13

מסעדת בלאק בחיפה לא התגלתה כמוקד מסעדנות כשהגענו אליה. המנות היו תפלות (המבורגר טבעוני, המבורגר רגיל, בצל מטוגן) והשירות היה בינוני. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/09/2013
שלום רב אשמח לקבל את הפלאפון בכדי שנציג יוכל לשוחח איתך תודה
בועז - תמונה
בועז 4 ביקורות
בלאק חיפה - תדלגו למסעדה הבאה...
2.0
24/08/13

הגענו לארוחת ערב 7 אנשים. קבלתי שתיה פגת תוקף והאחמש"ית טרחה להסביר לי שהמקרר מלא בשתיה וזה תאריך ייצור. העמדתי אותה על טעותה וזכיתי לחיוך של זלזול. המחירים מופקעים בטירוף - אין סיבה... לקחת מחירים גבוהים על המבורגר ואז להוסיף עוד מחירים גבוהים על תוספת של צ'יפס וכו. מנת הסלט? כמעט בלי בשר. חזה עוף? בעיקר עגבניות. סליחה רבותיי - אנחנו מוכנים לשלם כאשר התמורה הולמת, אבל להוציא 100 ש"ח על ארוחת המבורגר? אתם לא טובים עד כדי כך. אז תתרחקו - אולי זה יילמד אותם משהו. כי כשעומדים פראיירים בתור למה שהם יינסו להשתנות? עשינו כרטיס מועדון - לא נשתמש בו - יש מספיק מקומות אחרים שיודעים להכין מנות ראויות ולתת שירות מסביר פנים ללקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה