נגישות
נגישות

בלאק - Black ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

37 ביקורות וחוות דעת על בלאק

קריסטינה - תמונה
קריסטינה 3 ביקורות
יקר אך טעים
3.8
17/11/16

הייתי עם אמא שלי אחותי ואחיין שלי בבלאק בורגר, אז המנות די יקרות אבל המלצרים ממש נחמדים , הזמנתי המבורגר (50 שקל) ומילקשייק מוגזם (34 שקל) הם היו מאוד טעימים ושווים את הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan - תמונה
Yonatan 3 ביקורות
לא מומלץ
1.0
14/11/16

ישבנו היום בבלאק בגרנד קניון. נתחיל מזה שכל מקום שרצינו לשבת בו היה שמור, כאשר לא היה במשך כל הארוחה אף דורש לשולחנות האלו, סתם נדדנו לאיזור פינתי כש90% מהמקום לא מאוייש. הדבר הבא שהיה... מעצבן הוא שהזמנו המבורגר 160 גרם שעלה 49 ש"ח! כלומר, המבורגר קטן +צ'יפס קטן+ קולה = 79 שח. וההמבורגר רחוק מלהיות שווה את זה. אבל ניחא. נתנו למלצר כרטיס הטבות לסטודנט שכבר כובד בעבר ולמרות שהבעלים היה נוכח והסברנו לו שאישתי סטודנטית עם כל כרטיס הטבות של סטודנטים אפשרי בארנק, הוא דאג לתת לנו הרגשה שאנחנו לא דוברי אמת, מה שהוציא אותנו מאוכזבים מאד מהמקום. אנחנו לא נחזור ולא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
המבורגר טעים מאוד
3.8
28/08/16

אנחנו מבקרים במסעדה הרבה, בעיקר בימי ראשון בהם יש את ה1+1 על ההמבורגרים. נהנים לחזור, האוכל טעים (אני אישית משוגעת על הצ'יפס בטטה) השירות סבבה והאוירה נחמדה מאוד לארוחת ערב באמצע שבוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zehava - תמונה
Zehava 4 ביקורות
חוויה מתקנת
4.5
22/11/15

לאחר שאכלנו לפני כחצי שנה בבלאק בורגר בסינמול ומאוד התאכזבנו , ניסינו לאכול שוב פעם והפעם למרות שהיינו ביום שבת שהוא יום מאוד עמוס בחוגגי יומולדת רבים (בכל שולחן שני נשמעו המלצרים שרים... לחוגג)השירות היה מאוד טוב והאוכל הוגש לשולחן חם וטרי ובעיקר טעים!! ההערה היחידה שלי היא שזה מאוד יקר לשלם 60 שקל על פרגית שמגיעה ללא תוספת ואז לשלם עוד 17 שקל על תוספת של פינכת אורז, אבל כנראה זה המצב היום במסעדות יש מצב שבהחלט נחזור שוב אליכם, תודה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
נחמד
4.3
05/11/15

אכלנו עם חברים במסעדה, ההמבורגר שלהם מאוד טעים. יש להם ארוחות עסקיות משתלמות שכוללות מנה ראשונה המבורגר וקינוח וזה נחמד אם הולכים לשם בצהריים. האוכל שם טעים, השירות נחמד, המחיר לא... גבוה מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zl - תמונה
zl 2 ביקורות
אוכל קר
1.3
01/07/15

הזמנו 4 מנות 2 ילדים 2 רגיל. מנה אחת (המבורגר וצ'יפס) הגיע קרה. המנה נלקחה וחוממה שוב (לא הוחלפה). בסוף גם חייבו אותנו על המנה למרות שרוב המנה לא נאכלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/07/2015
צר לנו מאד על תחושתך ועל כי נפגעה חווית ביקורך . ביקשנו את פרטייך ליצירת קשר , על מנת שנציג המסעדה יצור עמך קשר , לבדיקת פרטי הארוע , טיפול והתייחסות . לצערנו בחרת שלא . יודגש , כי אנו מכינים כל מנה עם הזמנתה . בית העסק שלנו מושתת על כח אדם וככזה , לעיתים יתכנו טעויות ותקלות שאינן תלויות בנו . לקחים ומסקנות מופקים מכל אירוע , למניעת הישנותם בעתיד. שוב , נשמח לקבל את פרטייך  . בברכה צוות בלאק
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
בלאק בסינמול
4.0
10/06/15

אכלנו שם אני ובן זוגי עם שוברים שהיו תקפים בבלאק. מכירים ואוהבים את התפריט כבר מסניפים אחרים. היה שירות מצוין, כל הבקשות נענו במהירות ומקצועיות, הייתה חוויה לשביעות רצוננו. האוכל היה... טעים ונהדר, הלוואי והמחירים היו קצת יותר זולים ואז היינו באים הרבה יותר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avihai - תמונה
Avihai 2 ביקורות
לא חוזר למקום הזה!
1.0
24/12/14

עדכון לפני קריאת חוות הדעת: מנהל הסניף התקשר להתנצל וביקש שאעדכן אותו לאחר שאהיה במקום פעם נוספת. הייתי במוצ"ש לפני מספר שבועות בבלאק סינמול. הזמנתי קולה זירו שהגיע די חם וללא גזים.... הבחנתי בכך לאחר ששתיתי רבע בקבוק בלבד ולאחר 10 דקות מהזמנת השתייה. פניתי למלצרית היא העבירה את טענותיי לאחמ"ש והוא סירב להחליף בטענה שעבר בין 10 דקות לרבע שעה מרגע ההזמנה וניסיונותיי להראות למלצרית שהבקבוק כמעט מלא לא עזרו. האחמ"ש סירב. ביקשתי לראות את האחמ"ש אבל נשלחה אליי מלצרית אחרת ששמעה את טענותיי התחילה לצחוק בזלזול, היא שמעה את הטענות שלי , הלכה לאחמ"ש והאחמ"ש עדיין סירב להחליף את השתייה, ניסיונותיי לראות את האחמ"ש לא צלחו בפעמיים הראשונות. קיבלנו את המנות וההמבורגר היה במידת עשייה מדיום למרות שביקשתי שהוא יוכן במידת עשייה וול-דאן. לאחר שראיתי זאת צעקתי על המלצרית ודרשתי לראות את האחמ"ש. האחמ"ש הגיע והתעלם מהטענות שלי על בקבוק השתייה והחליף לי את ההמבוגר לאחר. הטענות של חברים שלי לשולחן על מידת עשייה לא נכונה להמבורגר לא זכו להתייחסות מצד האחמ"ש. לסיכום, ממליץ להתרחק מהמסעדה הזו בגלל שאין להם בעיה לסרב להחליף בקבוק שתייה שעולה להם 3 ש"ח בלבד ובנוסף איכות האוכל והכנת האוכל לא קשורה לבקשות הלקוח בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/01/2015
צר לנו על תחושתך .מנהל המסעדה פנה אלייך לאחר ביקורך ופנייתך . טעויות , אי הבנות ותקלות יתכנו . בטוחני כי בביקורך הקרוב תיווכח אחרת . בברכה
שחורי - תמונה
שחורי מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
25/11/14

הזמנו שולחן לזוג לחגיגת יומולדת. (בטלפון אמרה לנו מקבלת ההזמנה-מזל טוב) הדגשנו שאנו רוצים שולחן פרטי ואינטימי, ביקשנו זיקוק אך נאמר לנו שמפתיעים אך ורק עם בלונים, ברור שהסכמנו. נאמר לנו... לא לדאוג, שידאגו לנו ליומולדת שמח. כשהגענו,לא התייחסו להזמנה שלנו מהצהרים, הושיבו אותנו במקום הכי לא מתאים ובטח שלא דאגו לבלונים. זו היתה אמורה להיות הפתעה והמסעדה שמחשיבה את עצמה פשוט הרסה הכל ברגע שנכנסנו. כמובן שלא נשארנו ומיד עזבנו בהרגשה נוראית. פשוט גועל נפש. מאוד לא ממליצה להגיע לסניף בלב המפרץ - אכזבה ענקית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/01/2015
צר לנו על תחושתך . ההחלטה שלא להשתמש בזיקוקי דינור הינה נוהל רשתי מאחר וזו מגבלת אבטחה ביטוחית . נראה כי ארעה טעות אנוש ולא נרשם בפרטי ההזמנה שהמזמינים חוגגים יום הולדת לפיכך , לא קישטו בבלונים . הארוע נבדק והופקו לקחים למניעת הישנות המקרה בעתיד. בברכה
אביתר - תמונה
אביתר מבקר מתחיל
יומולדת ב-VIP
5.0
21/10/14

חגגנו לחבר יומולדת בחדר VIP ביום שישי בערב והיה מעולה. ישבנו 17 איש, היה תפריט לילה אז יצא ממש משתלם, השירות והאוכל היו מעולים (מלצרית בשם אורטל). הקטע של החדר היה מאוד נחמד שיש פרטיות,... מומלץ מאוד למי שמחפש איפה לחגוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה