נגישות
נגישות

דדה - DEDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על דדה

יגאל - תמונה
יגאל 9 ביקורות
4.0
06/11/10

גילינו את המקום ממש במקרה והופתענו לטובה. השירות והיחס היו נפלאים ומקצועיים, המלצרים אדיבים ונחמדים, והאוכל... באמת שאין מה להוסיף. גם בהשוואה לעוד מסעדות גרוזיניות שכולנו מכירים.... התמחור זול ונקווה שישאר כך... מקום נפלא וכיפי, אנחנו עוד נחזור אליו

עוד פרטים
הוספת תגובה
ofer - תמונה
ofer 7 ביקורות
3.3
03/10/10

אוכל מדהים , מסעדה פשוטה וקטנה ללא יומרות בעיצוב אבל איזה אוכל , מאפים גרוזיניים מדהימים , בשרים מעולים (לא לבנות על קינוחים) מהארוחות היותר טובות במחירים בהחלט סבירים , בקיצור מי שמחפש... אוכל מדהים במסעדה לא פלצנית חייב ללכת.(בגלל גודל המסעדה עדיף להזמין מראש, אנחנו היינו 7 ולמרות שזה בערך חצי מהמסעדה , השרות היה מצויין ולא לחצו שנסיים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס מבקר מתחיל
4.7
06/07/09

חגגנו בדדה יום הולדת, בהשתתפות 12 איש. כולם נהנו, השירות לבבי מאוד, האוכל טעים, ביתי ומעניין. מאוד אהבנו את הצ'יבורקי וסלט דילה היה טרי ומעולה, אכלנו גם מהתבשילים. התפקענו ושילמנו כ-900... ש"ח. בקיצור, נחזור בהזדמנות הראשונה. המחירים נמוכים ב40% מ-ננוצ'קה והאיכות לא פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galina Kiselgof - תמונה
Galina Kiselgof 19 ביקורות
4.7
04/07/09

הינו 7 איש. אכלנו צ'בורקים, חצ'פורי, סציבי, סלט וקינוחים. מנות ענקיות וטעימות, אוכל ממש גרוזיני, אווירה נעמה כמו בבית ומחירים ממש לא יקרים. גם בירה טעימה למי שמיבין תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן 34 ביקורות
4.0
05/04/09

מקום פשוט, בלי יומרות גדולות, אבל נעים בהחלט. מבחר טוב של מאכלים גיאורגיים מסורתיים, כולם עשויים כהלכה, חלקם ממש מעניינים (כמו מאפה בדריג'אני - חצילים). המנות נדיבות מאוד ונותנות תמורה... יפה לכסף. יש מספר סוגים של קוניאקים ארמניים, יש צ'אצ'צא (תזקיק ענבים) גיאורגית, יש כמה סוגי יין גיאורגי (יינות גיאורגיים הם איומים, אבל אי אפשר לאכול את האוכל הזה בלעדיהם). השרות לא הכי מקצועי שבעולם, אבל לבבי וחייכני. ילדים מקבלים יחס חם. בקיצור - מומלץ לכל מי שאין לו כח לעלות לקנגורו הירושלמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה