נגישות
נגישות

דדה - DEDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על דדה

orenlupo - תמונה
orenlupo 3 ביקורות
פשוט מעולה
4.5
18/07/13

אוכל בייתי אמיתי, מלצר חברי שנותן הרגשה חברית של צחוקים וכיף. ממליץ לשתות את הצ'הצה שדופק את הראש. אכלתי עם אשתי קאקב כבש וחינקאלי- מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ritabalo - תמונה
ritabalo 3 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
03/06/13

אני ובן זוגי הינו פעמיים במסעדה ומאוד נהנינו מהשרות ומהאוכל. התפריט מאוד מגוון מבחינת מאכלים גרוזיניים, לקח לנו מלא זמן להחליט בין כל המבחר. מי ששירת אותנו כל הזמן התעניין אם אנחנו... מרוצים מהמנות שלנו והיה מאוד אדיב ונחמד. בהחלט מקום שאמליץ לחבריי ואגיע לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 2 ביקורות
לא ממליץ להגיע למקום כלל
1.0
03/02/13

שרות מתחת לכל ביקורת - על שרות כזה לא שווה ביקור. ביום שישי הגענו אם בת זוג, מצוקת המלצרים מורגשת מאד, חיכינו בחוץ ועד שלא נכנסנו לא קיבלנו יחס. לאחר שנכנסנו , נתבקשנו להמתין בחוץ למרות... שהיה שולחן פנוי, בסוף נגש אלינו בעל המקום, אמר שאנחנו יכולים לשבת ליד השולחן המדובר אך לא נקבל יחס עשר דקות - נניח זה עוד סביר (יחס כזה ללקוחות יוצר תועבה למקום) אך לאחר שהתיישבנו ניגש המלצר אם תפריט ,בעל המקום גרש אותו מאיתנו ואמר לו לעזוב אותנו ולטפל במשהו אחר. פה קמנו והלכנו, אם יחס כזה ללקוחות "חדשים" לא הייתי ממליץ לאף אחד להתקרב למקום, אציין שאני לקוח קבוע של הסניף בבת-ים, אך כנראה לא הגיע גם לסניף בבת-ים יותר, למרות ששם השירות בסדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/02/2013
אלכסל שלום שמי גור ואני בעצם המנהל של 3 המסעדות ולא אני שירתתי אותך. צר לי מאוד על האכזבה שלך מסניף בגבעתיים אך תאמין לי כי אנו עושים כל שביכולתנו לשרת את כל האורחים שלנו. בימי שישי בערב ושבת בצהריים יש ביקוש רב מאוד במסעדה. לכן ראשית מביעים את התנצלותינו ושנית מבקשים להתאזר בסבלנות כי באמת עושים כל שביכולתינו. בברכה גור אוגנסיאן 0504448304
אילן - תמונה
אילן 7 ביקורות
מקום נחמד ואותנטי
3.8
22/02/12

ביקרנו שם ביום שישי בערב, חוץ מהקור העז שנכנס מהדלת, האוכל היה בסדר גמור. קדירת בשר, כיסונים, שני סמבוסק וקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל סיון - תמונה
ישראל סיון 3 ביקורות
4.3
23/07/11

לאחר 4 ביקורים בשנה האחרונה וניסוי מגוון מנות מהתפריט ניתן לומר - אוכל מעולה ושרות מצוין. פשוט תענוג קולינרי במחירים הוגנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלימלך עתיר - תמונה
אלימלך עתיר 15 ביקורות
4.7
12/06/11

אוכל גרוזיני במיטבו, חצ'פורי, חינקלי ויתר הלהיטים הגרוזינים, עשויים באהבה ומשאירים טעם של עוד. שירות מפנק, מלצרית יפהפייה בשם קטיה מקבלת את פנייך עם חיוך של מלאכים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/04/11

הכול היה מושלם: גם מוזיקה שקלה ברקע, גם אווירה ביתית ובעיקר האוכל המדהים. תודה מכל הלב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה מבקר מתחיל
4.3
26/02/11

אתמול ביקרנו במסעדה בפעם הראשונה. מאוד נהנינו מהאוכל הטרי הטעים והאיכותי ומהשירות המקצועי והאמפטי. המלצה- להגיע למסעדה מאוד רעבים, כי המנות ממש גדולות ולא קמצניות והמחירים נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב 14 ביקורות
4.7
01/01/11

אם אני לא נוסע לגרוזיה אז מאוד אבל מאוד כדאי לקפוץ לדדה כי שם גרוזיה מגיעה אלי עם כל הריחות והמטעמים, השרות הביתי והקשוב והעיקר הטעם : קדירת בשר באגוזים ומאפה גבינות וקבב גרוזיני טעימים... משביעים ולאאא יקרים. תנסו גם את הצ'אצ'א- מין גראפה גרוזינית דופקת ראש. הביקורת אמיתית ונכתבה על ידי אחד שנהנה ולא על ידי המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
15/11/10

מסעדה קטנה ואינטימית מאוד. האוכל מפתיע וטעים, מזכיר טעמי ילדות, במיוחד חצ'פורי. המחירים נוחים ולא יוצאים מרוששים. הדבר היחיד שאכזב היה מיץ רימונים, מדולל ולא טעים במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה