נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 67

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

661 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

שיר - תמונה
שיר מבקר מתחיל
4.0
02/03/08

היינו בשגב אקספרס, ורציתי לציין שהעיצוב מדהים במסעדה, וזאת אחת המסעדות היפות ביותר שהייתי בה, האוכל במקום היה טעים, אך אכלתי במקומות טעימים יותר, צורת ההגשה היתה יפה, המקום משרה אווירה... של מסעדה טובה באירופה, חבל שעוד לא שמו תמונות באתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית 5 ביקורות
4.0
28/02/08

נהנינו מאוד. אוכל מעולה.המלצר היה קצת עייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק - תמונה
שמוליק 6 ביקורות
4.3
26/02/08

ערב טוב,היום בצהרים אכלנו ארוחה עסקית,ראשונות דים סאם+סלט אסיאתי,עיקריות שרימפס ארטישוק +פיצה עוף,קינוח מלבי+הר שוקולד,אוכל טעים. מוגש יפה. בקיצור, מעולה.שירות מקצועני לבבי וסבלני וזאת... אנו זוקפים לזכות המלצרית נופר. כל הכבוד!בקיצור מומלץ מאוד ומתומחר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
20/02/08

ראשית, המסעדה פתוחה בצהריים ויש עסקיות נהדרות במחירים לא ריאליים לאוכל כה משובח ומוקפד. שלש עסקיות ב-39, 49 ו-59 ש"ח. בכולן יש מבחר גדול של מנות מפתות שקשה לבחור ביניהן.כל המנות שאכלתי... או טעמתי היו מצוינות: מרק חצילים, מרק ארטישוק ירושלמי, שרימפס עם ירקות, והגדולה מכולן שרימפס עם ארטישוק. ממש יצירת אומנות קולינרית. יש גם מבחר גדול של תוספות. כמה סוגים של אורז ועוד פחמימות. המנות גדולות ונדיבות ומוגשות בכלים מאד מיוחדים ויפים. לא היה מקום לקינוח.גם השירות נעים מאד ואדיב. לא מתנשא כמו שמקובל בהרבה מסעדות שמחשיבות את עצמן ושגב בהחלט זכאית להחשיב את עצמה, ולמרות זאת היא שמה מלח ופלפל על השולחנות, בנגוד לפלצניות. אפילו השף שגב ניגש לשולחן כשהוזמן ומסתבר שמדובר בבחור צעיר וצנוע, ועם זאת, כמו שמעיד האוכל, מוכשר כשד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/02/08

מקום ממש נחמד וכייפי,ממליץ לכולם, יש שירות מעולה, חנייה קרובה,אווירה נעימה והכי חשוב,אוכל טעים שמוגש יפהוכמובן מתאים לכל כיס בהחלט!!בתאבון(שיהיה בהצלחה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/02/08

כמו "שגב" כך גם "שגב אקספרס"בלי השוואות, מסעדה מושלמת מ-א' עד ת'.הכל מתוקתק ואפילו בתחילת הדרך כבר ברמה,ממש כיף לאכול, לראות, לשבת ופשוט ליהנות.האוכל מהמנה הראשונה ועד הר השוקולד... טעים,מומלץ בחום.תהנו...מקווה לחזור שוב במהרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה