נגישות
נגישות

שגב אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 65

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

661 ביקורות וחוות דעת על שגב אקספרס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
18/04/08

הייתי ב"שגב אקספרס" לפני שבוע ואני חייבת להגיד שמאוד התרשמתי לחיוב. העיצוב של המקום מקסים ומיוחד - נכון שהוא קצת מצועצע אבל הוא מאוד מושקע ונותן לך תחושה שהגעת למקום שמשקיעים בו. האוכל... היה מעולה! הזמנתי את מנת הפרגיות ברוטב יין והיה מדהים ולמנה ראשונה לקחנו את הבצלים הסגולים - והיה פשוט מעולה. בקיצור - אני לשם בטוח אחזור.... מומלצת לכולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר כהן פלג - תמונה
תמר כהן פלג 24 ביקורות
3.0
16/04/08

זה התחיל במארחות המעצבנות, ילדות בלתי מפותחות שטענו שלא הזמנו מקום -3 ימים לפני המועד המתוכנן הוזמן המקום, במקרה יום הולדת, ולבסוף עשו לנו ממש טובה והושיבו אותנו בשולחן חביב בדיעבד ח ב... ל !!!! שהיה מקום,שגב בהרצליה פיתוח זה פשוט ת ע נ ו ג ! כל מילה מיותרת טעים ומענג. אך באקספרס כגודל הציפיה כך רבה יותר האכזבה.הזמנו סלט קיסר שהיה חביב, להרוס חסה צריך באמת מומחיות. עברנו לפוקצה שהתכווצה בתנור אך לא כך מחירה 19 ש"ח הלווווווו.מנות עיקריות הזמנו כבד באגסים ויין - הומלץ בחום ע"י המלצרית, אז כך או שהתרנגול/ת היו מאד מאד קשישים או שהטבח נדרם על המחבת. היה לזה טעם חרוך ויבש פשוט נורא. בעלי היקר שיום ההולדת היתה שלו הזמין מנת שרימפס, הוא קיבל מנה הזויה שטעם של שרימפס היה רחוק מטעמה.הקינוחים היו בינוניים אך נבלעים.מה כנראה אפשר לצפות ממסעדה שאינה מתמחה ומגישה את כל סוגי המזון ממש כמו בבסיווג האוכל של דפי זהב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/04/08

אחרי 4 ביקורים בשגב בהרצליה החלטנו לנסות את רמת החייל ולבדוק מה עוד ניתן לחדש ... הופתענו!!! מאחר ושגב הצליח להתעלות (והמשימה קשה), על העיצוב, המנות וההיצע, יש לציין לשבח את קינוח... "גלידת מוזלי" גלידת יוגורט בשילוב פירות טריים, שקדים קלויים וקראנצ'יות 21 ש"ח בעסקית. בהחלט נשוב ונעביר את זה הלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
14/04/08

אז ככה - נכנסנו והמקום פשוט יפיפה - מעוצב מקסים. קיבלו את פנינו בחמימות. הצוות נעים בהחלט, משקיע ואדיב.הזמנו מנה ראשונה סלט קיסר, מרק ארטישוק ירושלמי ודים סאם. כולם היו טובים... וטעימים.למנה עיקרית - וכאן האכזבה הגדולה...אני הזמנתי כבד עם טריאקי ו"הרבה פיטריות" את הפטריות בקושי היה ניתן לזהות והכבד היה עשוי יתר על המידה. עוד הזמנו פסטה ברוטב גבינה כחולה - סתמי - כמעט ולא היה זכר לטעם הגבינה שאני כ"כ אוהבת. המנה השלישית הייתה פסטה ברוטב שמנת ובטטה שהייתה קרה ולא מעניינת.למנה אחרונה הזמנו את המנה עם החלווה וגבינת המסקרפונה - היה מ א ל ף. טעים מאוד.לאורך כל הארוחה הגישו לנו מים עם תותים, עלי נענע וכו'. אלו היו מרעננים וטעימים....בקיצור - ניסיון נחמד אבל לא נראה לי שאשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
13/04/08

פעם בשבוע אנחנו משתדלים ללכת לשם ולהתענג. כצמחונים, המסעדה תפורה עלינו מהמנה הראשונה ועד לאחרונה (לא לותר על המוזלי, סחלב והר שוקולד) וגם לחברים שלנו שאוכלים בשר זו חוויה של טעמים לפי... מה שהם מספרים. העיצוב מדהים ויפה לראות שגם באחד האיזורים הכי יקרים בתל אביב, אנשים מוכנים לוותר על שטח בתוך המסעדה כדי להעניק תחושה של מרחב ומרווח. מי שלא ראה את שדרת העצים שלכל אורך אמצע המסעדה, לא ראה עיצוב בטוב טעם מימיו.השירות חביב ואדיב אבל לא הכי מקצועי בעולם אבל נסלח כי כולם עושים הכל כדי לתת הרגשה טובה.מרק ארטישוק הוא מעדן (גם לחציל לא חסר כלום), פסטה חמש פיטריות כמנה עיקרית נפלאה ועל הקינוחים פשוט אסור לוותר. אסור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
12/04/08

האוכל טעים, האוירה מקסימה והצוות ובמיוחד רוית המקסימה והמפנקת תרמו לחוויה המיוחדת של המקום.בהצלחה לשגב ולכל הצוות המקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/04/08

מדהים !!! פשוט לא יאמן מה שהשף המוכשר שגב עשה שם... המקום מעוצב כשדרה ארוכה עם דשא ומזרקה באמצע והאוכל מוגש בצלחות מיוחדות והאוכל פשוט טעים, הקשר היחידי שמצאתי בין אקספרס למסעדה היפה זה... המחירים הזולים של המנות... תנסו כדאי לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/04/08

חוויה!!! למרות שהמנות העיקריות סטנדרטיות למדי, האווירה, השירות ובעיקר הקינוחים המדהימים יוצרים חגיגה לחושים. מומלץ בחום לכל סוגי האירועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
26/03/08

אין מה לומר....פשוט מצוין!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal - תמונה
eyal 24 ביקורות
4.0
25/03/08

אחרי פעמיים שניסינו להזמין מקום למסעדה, אתמול סוף סוף הצלחנו ללכת אליה.דבר ראשון, כשנכנסים ישר מוקסמים מהעיצוב.יש חדרון קבלה מופרד מהמסעדה בדלתות ואז כשנכנסים למסעדה מרגישים כאילו... נכנסים לאיזו בית קפה בשדרה באיטליה. עצים מלבלבים באמצע המסעדה, מזרקה, אופניים ומה לא.מייד כשהתיישבנו קיבלנו מים ממותקים בטעם עם חצי תות צף בקנקן.השרות במסעדה טוב, אבל לוקה קצת בחסר (למרות שהמסעדה עמוסה במלצרים, לוקח להם זמן עד שהם מגיעים אליך בשביל להזמין אם אתם לא קוראים להם).הזמנו את הפוקצ'ה של שגב שהיתה מאוד מיוחדת, אבל עמוסה מדי בשומשום לטעמי.מנה עיקרית- פסטה ברוטב עגבניות וגבינת עזים שהיתה מעולה ומוגשת עם פומפיה קטנה ליד ומשולש פרמז'ן.מנה נוספת היתה שרימפס עם ארטישוק ורוטב ארטישוק ירושלמי ,עגבניות ושני פסי רוטב סלק מעל.הוגשה עם קרם תפוחי אדמה. מנה מוצלחת למדי עם שרימפסים טריים שמתפצפצים בפה, אם כי בפירה היה חסר מלח והרוטב של השרימפס יצא קצת חמצמץ.לקינוח לקחנו "הר שוקולד" -סופלה שוקולד מוגש עם גלידה (שהיתה אמורה להיות שוקולד אבל החלפנו לוניל) מוגשת בתוך גביע של טילון. לסיכום היה ממש טוב, מעניין, מגניב וטעים. יש עוד מקום לשיפור, אבל מקבלים יופי של תמורה תמורת הכסף.עבור כל זה+קולה+כוס יין+כוס אספרסו יצאנו ב 200 ש"ח לא כולל שרות.מאחר ויש כל כך הרבה מנות בתפריט, לא נשאר לנו מנוס אלא לחזור שוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה