נגישות
נגישות

ריבר נודלס בר - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

131 ביקורות וחוות דעת על ריבר נודלס בר

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
02/08/06

נהנתי מאוד מהאוכל המדהים, מהשירות המקסים, מהאווירה הנעימה... מבחינתי אימצתי לי ולקרובי מקום לסעוד בו וכמובן להנות בו. אהבתי את העובדים במקום, הם מאוד אדיבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/08/06

כלקוחה קבועה של הריבר ברחובות אני נהינת מכל פעם שאני מגיעה למקום.(לאחרונה במוצ"ש) אני לא מחליפה את המנה עשן אדום בשום מנה אחרת ומאקי גריל פשוט מעדן המלצריות אחלה ובכלל אני נהינת מאוד... מהשירות. אני ממליצה על הריבר בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
14/05/06

ובכן - האמת היא שבכלל לא אכלנו. לאחר שחיכינו כמעט 20 דקות לשבת (מארחת אנטיפתית ביותר), סוף סוף התיישבנו לאחר שהגענו במיוחד לאכול סושי. לתדהמתנו המלצרית הודיעה שעכשיו מאוד עמוס אז צריך... לחכות כמעט שעה בשביל סושי. מה זה אומר? שהמסעדה מעדיפה להוציא רק נודלסים ודומיהם כי זה מייעל לה את התהליכים. אז מה אם כמעט חצי מהתפריט מורכב מסושי? מצדם יכלנו לקפוץ להם. קמנו בתחושה מאוד לא נעימה, והודענו למארחת שניתן למסור את המידע החשוב הזה (שאין סושי) לפני שמחכים ומתיישבים. מבלי להניד עפעף היא הודיעה: "נורא עמוס היום...". טוב, אפילו התנצלות לא קיבלנו.אגב - הביקור היה במוצ"ש 05.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/04/06

לפעמים צריך לדעת גם לפרגן אוכל טעים במחירים מפתיעים לטובה, ראינו שם היום את המשחק היה כיף מאוד אוירה נעימה צוות חייכן - מסעדת הבית לא לשכוח להזמין את הסלט ויניגרט טעים בטירוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויטל - תמונה
ויטל 2 ביקורות
3.0
31/03/06

פשוט טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/03/06

כלקוחה קבועה ונאמנה של הריבר, ובמיוחד של סניף רחובות, אני יכולה להעיד שהשירות והאוכל מעולים כתמיד! מידיעה אישית אני יודעת שהבעלים לא התחלפו, הדברים היחידים שהשתנה זה העיצוב של התפריטים... והמחירים, כשזה מקובל בענף המסעדנות שמחירים עולים מפעם לפעם בהתאם למחירים בשוק. אולי "נפלתם" על יום לא מוצלח, אבל הריבר היה וישאר מקום מעולה לאכול ולהינות בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
2.4
17/03/06

אכלתי במסעדה מספר פעמים בשנה האחרונה. לפני כחצי שנה הייתה זאת אחת המסעדות המומלצות ברחובות, תפריט סושי עשיר, ויחס פשוט מפנק. מאז חילוף הבעלים האחרון, שינוי תוכן התפריט, המחירים שעלו,... מבחר הסושי שהצטמצם והשירות הנוראי והמזלזל יגרמו לי לא לחזור לשם יותר. מקווה שגם לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/03/06

בתור חובב סושי מושבע, אני חייב להגיד שלאחר שיצאתי בפעם האחרונה (והאחרונה לתמיד) מהריבר, אני וחברתי פתחנו בחרם כולל על מסעדת הריבר, מסעדה שעד ביקור אחרון זה היינו זוללים בה כל שבוע (אכול... כפי יכולתך בימי שני...). אינני יודע מה קרה שם - החלפת בעלים או סתם שינוי נהלים, אבל השירות הפך זוועתי - שעה ורבע לחכות למנה?! וזה עוד אחרי שדיברנו עם האחראית משמרת על האכזבה מהשירות. (30 דק' המתנה רק להזמין, ואחרי עוד 45 ד' ותחנונים ל-3 מלצריות קיבלנו חצי ממה שהזמנו).חבר טוב שלא שאל אותי לפני שהלך, "סעד" (ניסה לסעוד) שם לפני מס' ימים - וגם הוא יצא בתחושה דומה. בקיצור - להתרחק כמו מאש - המקום רע, ויש מספיק סושיות מקסימות באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
02/01/06

סושי מעולה מעולה , ארוחות טעימו , שירות לבבי. אנחנו חוזרים וחוזרים ותמיד נהנים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
10/10/05

רק אם בא לכם להישאר רעבים, כשכולם מסביב אוכלים בתיאבון. נכנסנו למסעדה, וחיכינו 50 דקות לאוכל. שם - עדיין לא שמעו על פיצוי ללקוחות מאוכזבים, שלא לדבר על התנצלות מינימלית. תביאו סנדוויץ... מהבית אם אתם ממש רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה