נגישות
נגישות

מסעדת טרנסילבניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על מסעדת טרנסילבניה

Shirley - תמונה
Shirley מבקר מתחיל
היה מעולה לא האמנו שיש פנינה כזו לידנו
4.8
24/05/13

חגגנו יום הולדת של אבי במסעדה היינו 10 אנשים והאוכל זרם כמו מים ממש כמו בית סבתא ז״ל שכולם מתגעגעים אליה. אנחנו ממליצים בחום וגם נשוב שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי רהב - תמונה
יוסי רהב מבקר מתחיל
טעם של עוד
4.5
08/03/13

בשבת שעברה אכלנו אשתי ואני ועד היום יש לנו טעם טוב בשפתיים. השירות היה מצוין ומעל לכל טעמים מופלאים. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doret - תמונה
Doret מבקר מתחיל
פשוט נפלא
4.3
25/02/13

ברע הכניסה קיבלו אותנו מאוד יפה ההמשך לא אחר לבוא מנות ראשונות אותנטיות כמו בבית אמא הבשרים משובחים ובמיוחד המעושנים והקבב ובסוף אל תוותרו על הקינוח פפאנאש ממולץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיקו רוזנבלום - תמונה
שיקו רוזנבלום 7 ביקורות
חוויה מתקנת במסעדת טרנסילבניה
4.0
23/02/13

מסעדה מצויינת אשר הבהירה לנו עד כמה האיקרה והדג מלוח שאנו אוכלים קבוע כל שבוע, חסרי טעם לעומת המקוריים שהוגשו לנו במסעדת טרנסילבניה - פשוט מעדן. הסטייק והצלעות שהזמנו היו מעולים וגדולים... עד שלא יכולתי לסיים...! מחירים יותר מאשר סבירים ומלצרים נעימים שיודעים את העבודה - רואים שהבעלים והשף יודעים את העבודה - ממליצים בחום! כדאי לקחת את העיסקית השווה שלהם - בטוח שגם אתם לא תוכלו לסיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
17/02/13

קודם כל, בעקבות החוות דעת השופעות על המקום החלטנו להגיע למסעדה אחרי מסע ארוך מהדרום לצפון. כל הפנטזיה על מסעדה עשירה בטעמים ואוכל טוב התנפצה!! המנה הראשונה- כבד, קר, מימי, ומעל היה בצל... מטוגן להערכתי מלפני שבוע וקר. בנוסף הזמנו ורניקיס שהיו נחמדים (הם לא היו מוכנים להזמנה כזו ולכן לקח יותר זמן וכיוון שנעשה במקום אז זה היה טעים ביחס לשאר). המנה העיקרית הייתה "סטייק 300 גרם" אשר היה מסטיק דק ולצד המנה היה תפוח אדמה חתוך לחצי, שומם משעמם ולא מוכן עד הסוף. בקיצור,לא מומלץ בעליל!!! בזבוז של כסף וזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 3 ביקורות
אוכל נפלא
4.5
30/12/12

נפלו על המקום 2 זוגות + ילדים ביום שבת עמוס. האוכל הגיע מהר והיה טעים אווריה נהדרת. מומלץ נבוא בשנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar Sadan - תמונה
Zohar Sadan 2 ביקורות
טעים ונעים
4.3
22/09/12

תחילה,בעל המסעדה איש מקסים ומעניק.האוכל טעים מאוד והשירות מצויין .היינו 22 איש והכל תקתק חוץ מסטייקים לבנים שהוזמנו ולקח יותר זמן להגיע אבל המלצר עידכן מבעוד מועד כך... שסלחנו.בקיצור-מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
נפלא !!!
5.0
22/09/12

אשתי ואני נכנסנו למסעדה אתמול יום שישי בערב ללא תאום מראש. למרות שהיו שם שני אירועים עם סועדים מלאי דרישות, הצוות הנפלא שירת אותנו בנאמנות ועם כל תשומת לב נדרשת. שאפו !!! גם האוחכל... היה נהדר. לא פלצני ומאוד טעים. אנחנו נחזור מן הסתם - עם חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri Grossman - תמונה
Miri Grossman 2 ביקורות
מסעדה עם אוכל מצוין!
4.0
11/08/12

נפשנו במנות וסעדנו בטרנסילבניה בארוחת הערב. הזמנות צלעות כבש, כבב וסטייק פרגית - הבשרים היו מעולים ועשויים בצורה מדויקת על הגריל. גם הסלטים היו טריים וטעימים מאוד. השרות של אדוארד היה... חביב ונעים. כיוון ששניים מבני משפחתי הם צליאקים (אסור להם לאכול גלוטן)- הוא טרח ובדק בפרוטרוט לגבי כל מנה האם היא מותרת להם. נהנינו מאוד מהאוכל והשרות!! נשמח לחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rochi - תמונה
Rochi מבקר מתחיל
ROCHI
4.8
28/07/12

ביום שישי לנו במצפה הילה, הגענו 6 איש למסעדה, קיבלנו יחס אישי חם במיוחד (מאלין ומאנדראס), האוכל היה טרי, טעים ומגוון, המנות גדולות, הזמנו מרק צ'ורבה, צלעות כבש, קבב רומני, סטייק פרגית,... סלטים, וקינוח פאפאנש ובווריה טריים וטעימים מאוד מאוד, גם המחיר היה סביר לארוחה ההגשה היתה מהירה. ממליצה בכל פה ואנחנו כמובן עוד נחזור אליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה