נגישות
נגישות

מסעדת טרנסילבניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על מסעדת טרנסילבניה

gabyben - תמונה
gabyben 7 ביקורות
תענוג צרוף
4.8
17/04/14

סעדנו 4 אנשים בפסח ראשון בצהרים. כל המנות היו פשוט נהדרות, מנות ראשונות, סלטים, עיקריות וקינוח. מנות אוטנטיות על טהרת המטבח הרומני וההונגרי. השרות אדיב והמחירים שפויים. אתר קולינרי חובה... לכל מי שנמצא באזור (תרשיחא).

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון - תמונה
אהרון מבקר מתחיל
מסעדה מצוינת
4.5
09/04/14

סוף סוף מצאנו מסעדה אמתית שמגישה אוכל מצןיין המזכיר טעם של בית שאנו כבר לא מוצאים .... החל מהכניסה ...קבלת פנים יפה אוכל מצוין קינוח אותנטיים מחיר מאוד סביר... פשוט משלם ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
piri - תמונה
piri מבקר מתחיל
מסעדת טרנסיליבניה
4.8
09/04/14

נהנינו מאוד מהאוכל ומהאווירה במסעדה היחס האישי והחם הסבו אושר גדול. אוכל ייחודי וטעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורחת - תמונה
אורחת 3 ביקורות
לא מומלץ!
1.5
30/03/14

סעדנו במסעדה בצהריים עם המשפחה. השירות שקיבלנו היה נוראי ברמה שקשה לתאר ומאוד איטי.המסעדה בשיפוצים עם ערימות זבל על הרצפה. המנות הראשונות מאוד קטנות. בסוף קבלנו חשבון עם טעויות.בעל... המקום ממש לא ידידותי. לא אחזור לשם יותר וגם לא אמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 22 ביקורות
פשוט מעולה !!!
5.0
15/03/14

היינו ביום שבת 10 אנשים ילדים ומבוגרים, שחוגגים 70 לסבתא. הזמנו מראש מקומות (מומלץ מאד מאד בשעות הצהריים ביום שבת). לא חיכינו יותר מאשר דקה, וכבר הכינו לנו את השולחן (המקום היה הומה אדם... ואנשים עוד חיכו בחוץ, אבל לא הורגש שום לחץ או צפיפות. האווירה היתה מדהימה, כולל הסועדים האחרים שהצטרפו אלינו בשירת יום הולדת שמח. השירות היה מהיר והמנות יצאו במהירות מפליאה. אנדראוס הטבח, קבל אותנו במאור פנים. האוכל היה טרי, וטעם הביתיות היה בכל המנות אפילו הפשוטות ביותר כמו סלטים חמוצים (כרוב ומלפפונים). מנות הילדים (שניצל וצ'יפס) היו גדולות באופן מפלצתי. והמחירים סבירים והוגנים (שווה להציץ בתפריט המסעדה). אנחנו בטוח נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amera - תמונה
Amera מבקר מתחיל
פשוט נפלא
3.8
05/03/14

הינו 4 זוגות בשישי בערב בכניסה קיבל אותנו בעל המסעדה ודאג שנהנה לאורך כל הארוחה מנות גדולות עשויות מצוין הקינוחים ללקק את האצבעות נחזור כשנהיה בצפון ונמליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון 3 ביקורות
חוויה קולינרית גרועה
1.0
01/03/14

הגענו ארבעה בהזמנה מוקדמת בעקבות ההמלצות הרבות שראינו באתר,לדאבונינו כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. קודם כל השרות היה מתחת לכל בקורת המסעדה מלוכלכת והשרותים מוזנחים. המלצרית ששרתה אותנו... שכחה להביא סכום,בקשנו מים,לקחו את הקנקן ולא חזרו,קבלנו יחד עם המנות העקריות תפוחי אדמה קשים וקרים,המלצר שבא לקחת אותם אסף אותם לחימום בצלחת אחת (???),חיכינו כחצי שעה מבלי שאף אחד הגיע ולבסוף נענינו שאין תפוחי אדמה,נעלמו,כשבקשנו להתלונן מסרו לנו שהבעלים אנדריאוס עסוק ואין לו זמן.במשך כל הארוחה התרוצץ סביב השולחנות לידינו וכנראה לאחרים היה לו זמן.האוכל רחוק מאד מלהזכיר אוכל רומני הונגרי אותנטי ובודאי שהמסעדה רחוקה שנות אור ממסעדת שף כפי שכתוב באתר. אגב חלק לא מבוטל מהמנות בתפריט כלל אינו מופיע בתפריט המסעדה. אנחנו בודאי כבר לא נשוב לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 2 ביקורות
מסעדה רומנית מפנקת
4.5
04/11/13

הייתי עם אישתי ביום שישי באזור שלוש אחה"צ וקיבלנו יחס ממש חם. הזמנו מרק צ'ורבה וממליגה למנות ראשונות. מיטיטיי וצלעות למנה עיקרית ופאפנש לקינוח - היה פשוט מצויין - כל מנה פנינה! השרות... היה מעולה (המארח, הטבח, המלצר - אנדראוס לא חסך במאמצים כדי לענות לכל צרכנו) המוסיקה היתה רומנית והזכירה לי ביקורי ילדותי בבית סבא. בקיצור היה מעולה וכמובן שנחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמלה  - תמונה
כרמלה מבקר מתחיל
חווית אוכל בגליל
5.0
28/09/13

הגענו בהפתעה והופתענו מאוד לטובה מהמסעדה, מקבלת הפנים החמה של בעל המקום אנדראוס , שלא הפסיק לדאוג לנו ולפנק. המאכלים רומנים-הונגרים בטעמים ביתיים , ועשויים בטוב טעם . אכלנו מנות... ראשונות מצוינות, המשכנו בקבב רומני עשוי היטב, וסטייק עם פטריות מוגש במחבת לוהטת שהיה מצוין. קינחנו בקרם בוואריה ופפנאש מעולים. מומלץ בחום , וכמובן שנחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
z - תמונה
z 9 ביקורות
חוויה מענגת וטעימה
4.3
25/08/13

הגענו יום שבת 19 - 2 זוגות + ילדים רועשים -המסעדה הייתה ריקה -מעולה לנו.. המסעדה נראית הרבה יותר טוב מבתמונות - בעל הבית קודם כל טיפל באוכל הילדים - ומהר - כל הכבוד - מבין עיניין -... אח"כ הזמנו מרקי גולש שהיו מעולים עשירים בטעם ובבשר , המשכנו עם איקרה שהייתה טובה ,כרוב ממולא שהיה טרי וחם ומלא רוטב לניגוב , קבבים רומניים - מעולים ועסיסיים , וקינחנו בפאפאנש וכופתאות שזיפים - הכל היה מעולה - מומלץ בחום - שאלו את בעל הבית - איך פתח מסעדה רומנית ...מחירים נוחים - בקיצור נחזור בכיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה