נגישות
נגישות

מסעדת טרנסילבניה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על מסעדת טרנסילבניה

אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
ביקור שני במסעדה !
5.0
29/11/15

ביקרנו אתמול במסעדה בפעם השניה - זוג סועדים היינו בעקבות הביקור הקודם, לא הופתעתי מהשירות וטריות הסלטים והמנות, האוכל הוגש בשפע והסלטים התחלפו בכל פעם שהצלחת התרוקנה. בעל הבית היה קשוב... לכולם ומדי 20 דקות עשה סיבוב בין השולחנות לוודא שהכל בסדר ולא חסר כלום. המחיר הגיע בסוף בהתאם לציפיות והתפריט והיה הוגן לגמרי ויותר.( היו כמה פריטים שהזמנו שלא נכללו בחשבון הכללי אלא כהטבה ), המסעדה הייתה מלאה עד 0 מקום השירות מחמם את הלב האוכל טרי מומלץ מאוד להזמין מקום מראש( לא לשכוח את הכבד המיוחד של טרנסילבניה והאיקרא שהטעם שלה לא נשכח, מרק גולש חם מאוד מומלץ ובעיקרית הזמנו אנטריקוט וקבב רומני , במילים פשוטות פשוט תענוג לחזור בפעם השלישית )!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה מבקר מתחיל
איך אכלנו אותה ?
1.3
18/11/15

הקבב שאכלתי חסר טעם ולא מזכיר את הקבב הרומני.בסלט חצילים אין את הטעם והריח הרומני "על האש". איקרה-למה כל כך הרבה מיונז? רצינו חמוצים תוצרת בית וקיבלנו סלט כרוב סתמי עם מלפפון חמוץ כמו... משימורים. המיסעדה לא נקייה בתוך מיבנה מוזנח. לקרוא למיסעדה בשם רומני זו פגיעה באינטליגנציה הרומנית. השלט הגדול "טרנסילבניה" בכניסה לחנייה לא עושה את המיסעדה לרומנית. לא נחזור לכאן !

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל מבקר מתחיל
חוויה קולינרית
5.0
13/11/15

לאוהבי אוכל רומני ובכלל מנות פתיחה מעולות עם טעם של בית. הכל טעים... האיקרה, כבד קצוץ, החמוצים ואפילו הלחם מיוחד. מנות בשר משובחות. מחיר סביר, שרות אדיב. בעל הבית הוא איש נפלא. מומלץ... בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי - תמונה
רותי מבקר מתחיל
מומלץ למטיילים באזור
4.0
14/08/15

השירות נעים ומסביר פנים. אווירה נעימה. האוכל עונה על כל הציפיות ואף מעבר. אוכל מיוחד וייחודי. מחירים הוגנים

עוד פרטים
הוספת תגובה
סארה - תמונה
סארה מבקר מתחיל
תענוג
4.3
16/06/15

הגענו בשישי בערב למסעדה בחוץ ראינו תנור עישון ובתוכו נתחים שבא לנו לטרוף בעל הבית ניגש והסביר על תהליך העישון הזמנו כבד חציל ואיקרא רומני פשוט נפלא המשכנו עם מנת מעושן וסטייק עם פטריות... אין דברים כאלה ובסוף פפאנש עם ריבה ביתית כמו ברומניה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
צ'פלין - תמונה
צ'פלין מבקר מתחיל
אי שביעות רצון מביקור מהיום
1.0
30/05/15

הביקור במסעדה היה נפילה בלשון המעטה. זה התחיל במלצרית רצינית וחמורת סבר (גם השנייה לא חייכה), המשיך בסטייק לבן עם פטריות, שהיה סוליה ולא יותר. ציינתי זאת בפני המלצרית והיא פשוט התנצלה!... יש לציין שסלט החצילים ומנת הרגל הכרושה היו טעימות מאוד. מלח לא היה על השולחן, ביקשתי והמלצרית הביאה לי, את הקיסמים כבר ליקטתי משולחן אחר. אף אחד לא ניגש לשאול אותנו האם הכל בסדר... קפה בתום הארוחה לא הוצע לנו (לאחרים כן). בעלי שילם והועדף לא הגיע. ניגשתי לקופה, שם עמדה המלצרית ושאלתי מה קורה? היא החזירה לי חצי שקל.... אם היה מוחזר לי בעודנו ישובים, כמובן שהייתי מוסיפה אותו לטיפ שהותרנו על השולחן. אז גם שאלתי לגבי הקפה ונאמר לי שיש גם תה, אך אז כבר בעלי היה מחוץ למסעדה ואמרתי שמאוחר מידי. כאשר היינו כבר ברכב רץ אחרינו בעל המסעדה ושאל האם לקחתי את חצי השקל, כאשר השבתי לו שכן - הוא צער עלי - תתביישי לך. רציתי לדבר איתו, אך הוא הלך לו מבלי להקשיב לי. כנראה שאיננו יודע שדין פרוטה כדין מאה! זהו כסף שלי ואין לו הזכות להחליט מה לעשות עם הכסף שלי. חבל מאוד כי החוויה שעברנו בהחלט לא הייתה נעימה ובטח שלמסעדה הזו לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dror - תמונה
dror מבקר מתחיל
טרנסילבניה - אכלנו ונהנינו
5.0
27/02/15

היינו , נהנינו מאוד , הבשרים ברמה גבוה מאוד , בעל הבית מדהים , חוויה פשוט כיפית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורית - תמונה
דורית מבקר מתחיל
תענוג
4.0
21/01/15

אני ובעלי ממוצא רומני אוהבי בשר כנראה הגענו למקום הנכון. מרגע הכניסה קיבלו אותנו יפה המנות נדיבות טעימות ומזכירות מאוד אוכל של אמא מחיר סביר .מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nirdirec - תמונה
Nirdirec מבקר מתחיל
גורשנו בגסות
1.0
10/01/15

הגענו בשבת חורפית, זוג ותינוקת. בתחילה נאמר לנו לחכות לשלוחן שהתפנה. לאחר מספר דקות פנה אלינו גבר (לא ברור תפקידו) ואמר לנו שאין מקום ושנחכה בחוץ. השבנו שאנחנו עם תינוקת ושבחוץ 4 מעלות,... בתגובה גורשנו מהמקום בגסות.... חוויה שאכן לא חווינו מימינו.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
ranbi - תמונה
ranbi מבקר מתחיל
הפתעה
4.8
09/05/14

הגעתי במוצ"ש עם זוגתי למסעדה.הבעלים מר אנדראוס בכבודו ובעצמו לאחר ששחרר את המלצרים עמד בכבודו ובעצמו לשרתנו באדיבות ונעימות שאינם כמקובל בארצנו וזאת מבלי להמעיט באיכות האוכל וטעמו... המצוין.בנוסף-דאג לספק לנו טעימות ע"מ שנוכל לבצע הזמנה בהתאם להעדפותינו. בקיצור-ארוחת מלכים,שהוגשה ע"י המלך בעצמו ואמליץ לכל חברי ומוקירי-אל תעזו להחמיץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה