נגישות
נגישות

איוו מיטבורגר - EVO MEAT BURGER ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על איוו מיטבורגר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/04/07

המקום כל כך טוב שהוא יכול להפוך צמחוניים לקרנבורים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/02/07

Evo Meat Burger הוא, במלוא המובן של המילה, מסעדת ההמבורגר הטובה ביותר, בעלת ההמבוגרים הטעימים ביותר. דבר ראשון והכי חשוב - האוכל טעים, משביע, איכותי וטרי. ישנן מגוון תוספות בחינם, רטבים... מעניינים, סלטים, צ'יפס, ועוד אם לא מעוניינים בבשר, שירות אדיב ומקצועי. שלא כמו סטקיות עם בשר מגעיל. באיוו תאכלו המבורגר אמיתי ואיכותי - כמו שצריך, עם ירקות טריים בנדיבות, רטבים - אין מה לדבר, ובשר משובח. בסניף שבו ביקרתי, המקום אמנם קצת קטן ודחוס - אך זה שווה ולו רק את הביס הראשון! העיצוב נעים ומעניין, המסעדה נקייה, ובקיצור - חובה ללכת! פשוט ח - ו - ב - ה ! שווה לכם.בילוי נעים וטעים,CCC

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
25/01/07

פעמיים שנפלתי שם. אם זה 400 גרם אז אני צנצנת, בקושי 150 גרם. עבדו עלינו, חיסלתי את זה בשני ביסים והמחירים בשמיים ואני שונא קמצנים אבל הזמנו צ'יפס גדול ב-22 שקל וקיבלנו 14!! צ'יפסים... צרים, אולי מנה של 10 שקל, שיקחו כסף אבל לפחות תוסיף צ'יפס, ראבק כולה עולה חצי שקל תפוח אדמה. תברחו כל עוד נפשכם בכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/12/06

מסעדת ההמבורגרים הטובה ביותר שאכלתי בה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 6 ביקורות
4.0
26/09/06

מקום מעולה. ההמבורגר הכי טוב בעיר, בארץ ובעולם.ממש טעים. אם מבקשים מידיום אז ההמבורגר מגיע מידיום ולא סולייה של מגף גומי.אחלה תוספות ורטבים. מחירים נוחים. פתוח עד מאוחר ואפילו יש... משלוחים.אז אם אתם רעבים ב-2 בלילה תלכו לאיוו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
3.6
24/07/06

ההמבורגריה הכי טובה באזור ירושלים.איוו הוא בעל מעדניה מה שמבטיח בשר איכותי וטרי תמיד.בשר מצויין.צ'יפס נחמד.הלחמניה קצת לא קשורה להמבורגרים אבל עדיין טובה.תערובת רטבי הבית מצויינת.מומלץ... בחום. לקוח קבוע ורעב.מומלץ בעיקר במשלוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/07/06

המבורגר עולם אחר. הירושלמים האלה יכולים ללמד כמה מהמקומות המשובחים בהרצליה ותל אביב איך מכינים המבורגר מעולה.רטבי הבית אלוהיים והצ'יפס, הו הצ'יפס!החסרון היחיד הוא גודלו של המקום [או... העדר הגודל, מה שלעיתים מצריך המתנה שיתפנה מקום].

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
22/07/06

כחובב בשרים המליצו לי על המסעדה הזו. בפעם הראשונה נהנתי עד מאוד. המבורגר בטעם ובאיכות שעוד לא הכרתי קודם, אבל בפעמים הבאות שאכלתי שם בערך 3 חודשים מהפעם הראשונה התאכזבתי.איכות הבשר ירדה... פלאים, המחירים עלו בהגזמה, הכמויות ואיכות הצ'יפס על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
17/05/06

אין ספק שהבשר שלהם הוא הכי טעים מכל המקומות שאכלתי עד היום. הבעיה היחידה היא שיושבים במקום עצמו וההמבורגר מגיע פתוח בלי שום נייר ובתור אחד שאוהב הרבה רטבים בהמבורגר שלו - היה לי מאוד... קשה לאכול את זה בלי להיראות כמו ילד בן שנתיים שצריך שינגבו לו את הפה כל שנייה. כשהזמנתי הביתה המצב היה הרבה יותר קל עם עטיפה נורמלית... אז לשיקולכם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.0
10/04/06

ממליצה בחום לכל הירושלמים, המבקרים ובמיוחד הסטודנטים חובבי טייק-אווי. המבורגר מעולה, בשר איכותי- באמת מהטובים שאפשר למצוא בעיר. מאפשרים לבחור את דרגת ההכנה, ממדמם עד לסוליית נעל, טעים... בכל מקרה. הצ'יפס מעולה ומגיע עם המון רטבים גם בטייק אווי. זול יחסית לאיכות, ושווה כל אגורה- תנסו.

עוד פרטים
הוספת תגובה