נגישות
נגישות

איוו מיטבורגר - EVO MEAT BURGER ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על איוו מיטבורגר

Moshe - תמונה
Moshe מבקר מתחיל
השירות הגרוע הורס את החוויה
1.5
21/10/17

שירות גרוע ! משלוח שעתיים ובסוף האוכל מגיע קר! לא מדברים אמת בטלפון אחרי שאמרו עד שעה בטענה שלא אמרו דבר כזה ואחד אומר לשני תנתק את השיחה ומנתקים בפרצוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
byron - תמונה
byron 7 ביקורות
לא מומלץ במשלוחים! שירות לקוחות גרוע במיוחד
1.3
22/09/17

הבטיחו בעת ההזמנה שיגיע תוך חצי שעה המשלוח. זה לקח 57 דקות - הגיע אוכל חצי קר. לאחר עוד 20 דקות של ניסיון להשיג אותם בטלפון (כל הזמן תפוס) טענו שלא התחייבו לזמנים וגם שהם לא יכולים לתת... שום פיצוי כספי אלא רק הבעלים שיהיה מחר. פשוט שירות לקוחות גרוע לא אזמין שם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 69 ביקורות
טעים מאוד
4.5
14/04/17

צ'יז-בורגר מצויין עם אחלה תוספות. הזמנו גם צ'יפס, טבעות בצל, כנפיים ברוטב, שניצלונים וסלט. אחלה ארוחה. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 6 ביקורות
גן עדן
4.5
30/07/16

קציצה מ100% אהבה. מצאתי מקום לקרוא לו בית. אחזור גם עוד מאה פעמים. הזמנתי המבורגר 400 עם ביצה וגבינת עיזים. חברתי הצמחונית הזמינה המבורגר פטריות. שתי המנות היו מעולות וחוסלו ברגע! נהנו... מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי מבקר מתחיל
הזמנת משלוח
1.0
20/05/16

הזמנתי ארוחה של מס' המבורגרים ושניצלונים. השליח הגיע באיחור של כעשרים דקות, הלחמניות של ההמבורגרים היו רטובות לגמרי ולא ניתנות לאכילה והצ'יפס היה קר לגמרי. כמו כן כמות הצ'יפס לכל מנה... היתה קטנה ביחס למקובל. התקשרתי להתלונן ואז הואשמתי על ידי האחראי שמאחר וזו הפעם הראשונה שהזמנתי מהמקום לא ידעתי שהיה עלי להזמין רטבים בצד כדי שהלחמניות לא יהיו רטובות. לא עלתה בדעתו האפשרות שהיה ניתן לתת לי מידע זה בעת ההזמנה. הוא גם לא התייחס לכך שהמשלוח הגיע באיחור והצ'יפס היה קר. חוסר היחס לתלונות הפריע לי לא פחות מאיכות המשלוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימי - תמונה
אנונימי 9 ביקורות
מסעדה שלא מכבדת את הלקוחות שלה
1.3
03/08/15

הזמנתי ארוחה ל4 סועדים, ביקשתי לארוז, לא שמו שתיה וכאשר חזרתי לקחת את השתיה לא רצו לתת, אחרי ויכוחים קיבלתי - לא שווה להתעצבן בגלל האוכל. המבורגר לא יותר מבסדר אבל צ'פס לא טעים בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaelo - תמונה
yaelo 3 ביקורות
משלוח מאיוו
2.3
03/03/15

הזמנו משלוח ביום שלישי שהוא יום לא עמוס ואכן המשלוח הגיע מהר יחסית. לצערנו, המבורגרים היו דחוסים וכמעט בלתי נגיסים. כאשר כן הצלחנו לנגוס הבשר היה מלא גידים שנתקעו בין השיניים, במחצית... הדרך ויתרנו. גם התוספות לא היו הצלחה - הצ'יפס היה יבש וישן, בשורה התחתונה רק הלחמניה הייתה טעימה.. זוהי הפעם השלישית שאנחנו מזמינים משלוח בחודשים האחרונים וזהו הצ'אנס האחרון בהחלט! אנחנו לא מתכוונים יותר להזמין וגם לא ממליצים לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.3
03/02/09

אני באמת לא יודע על מה כל המהומה מצד אחיי המגיבים.חבר ירושלמי שלי נופף באצבעו לכיוון האיוו בהצהרה "פה יש אחלה המבורגר! באמת אחד הטובים"ואני נענתי להצהרותיו ונכנסנו למקום.לזכותם יאמר... שהבשר אכן איכותי והלחמניה. אך קשה למצוא אותו בין האגם הקטן של הרוטב שנוצר בלחמניה אדירה המימדים שחתוכה בצורה לא הגיונית. בשלב מסוים הלחמניה הייתה כה ספוגת מים, עד שהיא התפרקה לשניים.התחושה היא שבעל המקום פתח מקום של המבורגר, בלי לדעת איך מכינים אותו, וקיווה ללמוד על הדרך.טבעות הבצל שהזמנתי לצד הלחמניה עם הרוטב היו כמובן, כמו מחלתם של רוב המקומות בישראל, טבעות בצל קפואות.בשביל המבורגר במחיר כזה כבר עדיף לשבת במקום אחר, ולא באיזה מקום באמצע הרחוב.העיצוב הוא כמובן לא הייטק קר, לא יאפי פלצני, לא חם ונעים ולא מוקפד, אבל מעצבי האתר לא ממש השאירו לי אופציה נוספת...אני הייתי בוחר "שכונתי"אם בכל זאת אתם מוצאים את עצמכם באיוו מיט בורגר, תזמינו המבורגר בלי רוטב, ותקוו לטוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/01/09

אני מזמין בעיקר במשלוח, הם עומדים בזמן, אבל יצא שקיבלתי דברים שלא הזמנתי (קולה במקום פאנטה - פעמיים) מזל שזה לא כזה עקרוני לי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
10/12/07

קודם כל אני ממליץ לקרוא את הביקורת של שירי גנות. אלוהים ישמור ילדה... עכשיו לגבי איוו, יצא רק להזמין מהסניף שבמרכז העיר. וכל פעם שהזמנתי זה רק היה יותר טעים. מומלץ פשוט לשים את עצמכם... בידיים שלהם ולומר להם לשים את הכל (עם קציצה של 300 גר' עשויה מדיום, מדיום-ריר). עזבו אותכם פפגיוס וכל השטויות האלה, כשאתה באמת רעב, איוו !!! ושוב כל הכבוד לשירי גנות על הביקורת שנכתבה כל כך יפה. אני מחכה בקוצר רוח לביקורות הבאות שלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה