נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
ממשיכים להיות טובים!
4.0
27/04/14

בסופ"ש האחרון היינו במסעדה. השרות והאוכל היו ממש טובים. תמיד כייף לנו לבוא לאכול אצלם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
מאכזב ביותר
1.3
07/02/14

סעדתי במסעדת אגדיר חיפה להמבורגר וציפס האוכל לא הגיע גם אחרי 50 דק ציפייה והמתנה המנה של חברתי בתקררה לגמרי וגם כשהגיע היה לא יותר מסביר . היה קפוא במסעדה, לא אחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
fisherco - תמונה
fisherco 88 ביקורות
מצוינים
4.0
25/01/14

אתמוך בערב אכלנו במסעדה והיה פשוט מעולה. השירות, המהירות והאוכל היו מצויינים. האווירה היתה נעימה למרות העומס של שישי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bargho - תמונה
Bargho 11 ביקורות
חוויה מתקנת
4.5
07/12/13

בהמשך לביקורים קודמים, חדוב לי לפרסם חוו״ד לציון שיפור ניכר בשירות ובמחיר, ביקרנו 7 חברים בערב חמישי האחרון, התיישבנו על הבר, קיבלנו שירות מהמם ומעלף מברמנית בשם עדי שהייתה אדיבה... וחייכנית למדי. יש מבצעים מטורפים על האלכוהול בעסקיות לילה (משעה 23:00). ממליץ בחום ובמיוחד בכלל השירות האדיב של העובדים, חייב לציין שניתן לראות שנושא השירות הינו נושא ממעלה ראשונה שמאפיין את הרשת, לאורך תקופה ארוכה ראיתי מלצריות/ים וברמניות/ם שהתחלפו אך השירות לא נפגע והחיוך לא נעלם... מגיע לכם שאפו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bargho - תמונה
Bargho 11 ביקורות
מסעדה מקסימה עם אווירה מעולה
4.0
04/11/13

המסעדה נמצאת במיקום נוח עם חנייה בשפע, המנות טעימות מאוד ובמיוחד האנגוס. אני נמנה עם חוג לקוחות קבוע שמבקר לפחות פעם בשבוע מזה שנתיים. בפעם האחרונה היינות קבוצה של 8 חברים, השירות היה... לקוי קצת מצד המלצרית. הצענו לעזור לה בעריכת הסכו״ם והיא קפצה על זה כמוצאת שלל רב ופשוט זרקה את הסכום על השולחן !!! פיקששו עם צ׳יפס מטוגן בשמן שנשרף מרוב טיגונים כל היום. בדרך כלל המלצריות והברמניות מאוד מאוד אדיבים אבל לפעמים מגיעה איזה בחורה חדשה ממש לא נחמדה. בסה״כ הסניף נקי, המוזיקה נהדרת אבל יכולים להיות קצת יותר יצירתיים ומפנקים כלפי לקוחות קבועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
מצוין
5.0
03/10/13

הייתי אתמול באגאדיר והיה מצוין. אכלתי המבורגר "פשוט" בלי שום תוספות וצ'יפס. מנה הכי בסיסית טעימה ונהדרת. השירות היה מצוין. מלצרית מקסימה (איריס אני חושבת...) והאוירה נעימה. לצערי שכחתי... לצלם עדויות מהטעם... :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
היה טעים
5.0
13/08/13

הייתי באגאדיר בסוף יולי והיה נפלא. המנות הוגשו בצורה מרשימה הן גדולות ומשביעות. הזמנתי המבורגר עם ביצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
רמת שירות גבוהה
3.8
27/02/13

הזמנתי המבורגר ג'וניור במידת עשיה מדיום-וול וצ'יפס, במשלוח. לצערי, החלק האמצעי של ההמבורגר לא היה צלוי (משמע, היה חי). התקשרתי לסניף כדי להבין מה המשמעות של מדיום-וול עבורם. מי שענע... לטלפון מיד שאל האם אני רוצה להתלונן על משהו. עניתי שברצוני לעשות תיאום עמדות, והסברתי מה שקרה. מיידית הוא התנצל והציע פיצוי. עוד חזר מספר פעמים על כך שהוא מצטער על מה שקרה וששביעות רצוני מעל לכל. כיף לקבל כזה שירות, אשר ממתיק את אי-הנעימות שנגרמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 44 ביקורות
השתפרו מאד
4.5
27/12/12

היום ביקרתי בסניף הוד השרון. בהתחלה שהסניף נפתח השירות היה נוראי וההמבורגר ממש לא היה טעים לדעתי. היום ישבתי לצהריים וממש הוקסמתי! המרק בצל בראשונה היה טעים ביותר ההמבורגר הגיע עסיסי... יותר מאי פעם השירות השתפר ממש תענוג ממליצה להגיע! לא מקבלת ציון עשר בגלל המחיר הגבוה לא במסגרת העסקית. והלייט נייט המאוחר מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 3 ביקורות
בחנתי את הסניף הזה מכל מיני צורות -
4.8
23/12/11

צהריים, ערב, ערב עם עומס. אף פעם לא מצליחים לאכזב. הייתי בסניפים נוספים של אגאדיר - הסניפים התל-אביביים וגם בהרצליה, ואף אחד מהם לא משתווה בכלל לסניף החיפאי. המבורגר טעים, עשוי נכון,... תוספות נהדרות ויחס אדיר של הצוות. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה