נגישות
נגישות

אגאדיר - AGADIR ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על אגאדיר

Maya - תמונה
Maya 23 ביקורות
נחמד מאוד
4.3
14/12/19

חגיגת יום הולדת, 7 סועדים, רובנו הזמנו המבורגרים אך כאלה שהזמינו חזה עוף וסלטים. העוף והטבעות בצל מצויינות, המנה אומנם מגיעה קטנה אך שווה את המחיר הסביר. מחירו של ההמבורגר גם כן בסדר,... והטעם עצמו מדהים, למרות שאין מבחר כלכך רב של סוגי המבורגר. התוספות לא מיוחדות או מקוריות ביחס למסעדה שבה המנה המייצגת היא המבורגר. בסך הכל נחמד מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
shahar.amsalem21239 - תמונה
shahar.amsalem21239 מבקר מתחיל
אללה איסטור
1.8
17/04/19

הלכתי עם המשפחה שלי סהכ 4 סועדים, האוכל סבבה, שירות איטי בקטע מטורף. הזמנו בקבוק מים מינרליים, שרק בפעם ה3 הדפיסו את ההזמנה, לפתע אנחנו קולטים שמחברים בקבוק זכוכית למעיין ברז בירה,... כששאלנו מה זה ולמה הביאו לנו את הבקבוק הזה במקום מים מינרליים שאותם הזמנו, מנהלת המקום שישבה על ידינו כול הארוחה התערבה וטענה שאלו ״ מי בריאה זו טכנולוגיה חדשה מים טעימים מאד ״ לדעתי היא התבלבלה בין בריאה לברזיה, אלו היו מים מהברז. מפה לשם, הזמנו חשבון, ואנחנו רואים שחייבו אותנו כ12 שח על מי בריאה - שוב מים מהברז. אז למנהלת היקרה שבאורח פלא כשקיבלנו חשבון נעלמה ככול הנראה בשביל לא לשמוע על מי הבריאה המופלאים, ועל התדהמה שלנו, הרווחת יפה 12 שח, שאפו. לא תראי אותנו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
רמה גבוהה
5.0
18/06/16

אכלנו במסעדה שני עיסקיות המבורגרים לסטודנטים, מחיר שווה מאוד שמקבלים גם תוספות וגם שתייה קלה וכמובן צ'יפס. ישבנו על הבר השירות של הברמן היה מעולה, ההמבורגר שלהם מאוד טעים וטרי, המחיר לא... יקר ובכללי המסעדה טובה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
פשוט מעולה כל פעם מחדש
5.0
28/05/16

אכלנו זוג המבורגרים בערב יום העצמאות בלילה, למרות שהחיה עמוס מאוד השירות היה מעולה וההמבורגרים הגיעו לא אחרי זמן והיו טעימים מאוד, יש להם מחירים ממש טובים לסטודנטים וגם קיבלנו צייסרים... מתנה לכבוד יום העצמאות, השירות היה מעולה רק שימשיכו כך !

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
דעות חלוקות
2.5
07/11/15

בשבת בצהריים הגענו בהרכב של 3 מבוגרים. הזמנו שולחן מראש. חיכינו הרבה זמן עד שמלצרית נגשה אלינו לקחת את ההזמנה. ואז, חיכינו עוד המון המון זמן (כשלשת רבעי שעה), והמנות לא הגיעו (3 מנות... המבורגר, מוצר הדגל של המסעדה). נגשו אלינו והגישו לנו על חשבון הבית חלת בצל, כפיצוי על ההמתנה. נחמד, אבל לא ממש פתר את הבעיה של כל הסועדים הרעבים בשולחן. כשסוף סוף הגיעו ההמבורגרים (לאחר המתנה של מעל לשעה) שניים מהם לא היו במידת העשיה שהוזמנה, ולכן הוחזרו לגריל. סועד אחד אכל, האחרים עדין המשיכו לחכות זמן לא מבוטל, ואז אחד ההמבורגרים שחזר היה עשוי מעל למידה המבוקשת, אבל הסועד כבר ויתר ואכל אותו כך. בעיניי ולטעמי זה לא "אחד מעשרת ההמבורגרים הטובים בעולם" כפי שהם מפרסצים את עצמם. אחד משותפיי לארוחה לא מסכים איתי וחושב שההמבורגר טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 24 ביקורות
טעים
4.0
03/11/15

יצא לי גם לבקר במסעדה וגם להזמין משלוח ואני מאוד מרוצה, השירות גם במשלוחים וגם במסעדה נחמד, ההמבורגר שלהם מאוד טעים וטרי, המחיר לא יקר ובכללי המסעדה טובה והייתי ממליצה לבקר בה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
ההמבורגריה הכי טובה
4.8
30/08/15

מבין כל ההמבורגריות שאכלתי, אגאדיר יצאה הכי טובה בשר טעים מנות ועשוי כמו שצריך עם תוספות טעימות במחיר שווה, לא מפרידים בין ההמבורגר לצ'יפס וארז תוקעים לך ציפס במחיר של 16 ש"ח. יש הנחות... לסטודנטים בסניף החיפאי בישיבה על הבר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
פשוט עצוב
3.0
22/03/15

בתאריך 17/03/15 ביום הבחירות, אכלנו במסעדה . המקום היה עמוס וכנראה המסעדה שהיא מלאה כבר לא מתפקדת ... חיכינו בתור מעל לחצי שעה, לאחר שהושיבו אותנו לא לקחו הזמנה כי "יש לחץ" ולאחר מעל... לחצי שעה לקחו הזמנה ההזמנה הגיע כעבור 35 דק' ++ סה"כ המתנה מעל לשעה, מנהלת המקום הופתעה שאנחנו מתלוננים על "20" דק' עיכוב ... רק שלא לקחה בחשבון את כל ההמתנות לפני ... וכמובן לא לקחה אחריות. גם להזמנת הקינוח חיכינו וחיכינו עד שביטלנו הכל ומיהרנו להסתלק מהמקום. היחס המזלזל ואי לקיחת האחריות בהחלט מביש !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Allfood - תמונה
Allfood 11 ביקורות
אוכל אחלה, שירות איטי ומעייף
2.5
02/03/15

הגענו 5 חברים במוצאי שבת בשעה 22:30. הושיבו אותנו בחוץ (אזור מקורה) היינו שם לבד וכמו שציפינו - בגלל המיקום המלצרית בקושי הגיעה אלינו. קנקן מים הגיע אחרי 25 דקות ולאחר שביקשנו 3 פעמים.... ההמבורגרים הגיעו 35 דקות אחרי ההזמנה. מזל שהזמנו תוספות ומנות ראשונות אבל פשוט לא הגיוני שצריך לחכות כל כך הרבה להמבורגר. ביקשנו מיונז- קיבלנו קמצוץ מיונז בצלוחית- כאשר מדובר על שולחן של 5 מתוכם 3 גברים חסונים- זה היה פשוט בדיחה וכמובן שביקשנו עוד 2 לפחות. המלצרית לא הייתה חביבה וגם לא אדיבה, זרקה הערות עוקצניות. באשר למחיר- זה ה"המבורגריה" היחידה שאני מכירה שמתחילים תפריט לילה ב00:00!חבל, כנראה שהיינו מעדיפים ללכת למקום אחר אם היינו יודעים מראש. כל דבר שרצינו לבקש היינו צריכים להמתין יותר מעשר דקות שמישהו בכלל יגיע לכיוון שלנו. הרמה של ההמבורגר הכי טובה מבין כל ההמבורגריות, אבל אין ספק שהשירות באותו ערב היה מאכזב. אולי אתן צ'אנס על הבר בביקור נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 3 ביקורות
מסעדה מעולה
5.0
04/09/14

האוכל טעים, יש עיסקיות לילה משעה 23:00 ויחסית למקומות אחרים בחיפה זול, אווירה מעולה וככה גם השירות

עוד פרטים
הוספת תגובה