נגישות
נגישות

אנטריקוט - ENTRECOTE ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

192 ביקורות וחוות דעת על אנטריקוט

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/02/11

חגגתי בר מצווה לבני במסעדה..השירות היה נפלא!! לא היה צורך לבקש, ברגע שראו שנגמר הם הגישו ונתנו תוספות! האוכל היה טעים מאוד!!!! היה מבחר גדול של סלטים.. התגובות של האורחים רק חיזקו את מה... שרשום פה..הם נהנו ואמרו שלא ישכחו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/01/11

חגגנו בר מצווה ,האוכל היה מצויין ,טעים ,הוגש בטוב טעם ובמהירות,מבחר גדול .שרות מצויין.הגענו לאחר התפילה הכותל וסיור ןלמרות העיכוב בהגעה,הכל הוגש במהירות ושביעות רצונם של האורחים ושלנו... המארחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
30/01/11

הזמנו מקום עבור 60 סועדים ובפועל הגיעו 100 סועדים לחגוג בשמחתנו, בעל המסעדה ועובדיו אשר נערכו ל-60 איש עבדו ושרתו באופן יוצא מן הכלל את הסועדים ברמה שלא ניתן לתאר, לא היה חסר כלום... ואפילו היה מעל ומעבר, האוכל והשירות האדיב היה ברמות גבוהות ביותר, הציון שלי למסעדה לא 100 אלא 200, מקווה כי תמשיך לשרת את סועדיה ברמה כזו גם בעתיד לא רק הקרוב אלא גם הרחוק,

עוד פרטים
הוספת תגובה
nissim - תמונה
nissim מבקר מתחיל
4.0
25/01/11

ערכנו ברמיצווה לבן שלנו 24/10/2011 האוכל האוירה והנקיון מצויינים הגענו למקום לאחר שבן משפחה אחר ערך בר מיצווה במקום הייה טוב גם בפעם שעברה ואני שמח לומר שהם רק השביחו אם כי השרות יכל... להיות יותר טוב אבל בנושא איכות מזון הייה מעולה ממליצים בחום במיוחד טגין הכבש והאנטריקוט

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/01/11

ביקרנו במקום עם צוות המורים של " ברויאר " יד בנימין , הייתה אוירה מהממת , האוכל היה מצויין ובשפע , השירות היה מעולה ומסביר פנים . תודה רבה לכל הצוות במסעדה הייתם נפלאים , נחזור... בהקדם!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
23/12/10

מחירים יקרים למסעדה ברמה של מסעדת פועלים. באנו בערב וכולנו התאכזבנו. האוכל היה גרוע, השירות חובבני והמחירים בשמיים. הסלטים מאכזבים, הבשר קשה ולא מוצלח. זו הפעם הראשונה שראיתי ילדים... שלא מוכנים לסיים את הקינוח! המחירים יקרים מאוד. במחיר זהה כבר אכלנו במסעדות יוקרתיות ומצויינות (ואף כשרות!) בירושלים וזכינו לאוכל איכותי וברמה גבוהה. ממליץ לא להתקרב למסעדה ולשמור את כספכם למסעדות ראויות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/12/10

הייתי שם אתמול ביום גיבוש עם חבריי לעבודה בחברה חילונית והתברר להם (וגם לי) שיש מסעדות כשרות גלאט שהם גם מיוחדות וממש בטעם מיוחד !!!הם ציינו את זה מס' פעמים במהלך הערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
13/12/10

אני לא מבין מזה המחירים האלו זה פשוט בושה וחרפה מדרגה ראשונה מה אתם חושבים שאתם המסה בת"א שאתם גורמה בצרפת?? כלום לא מצדיק סלט עוף פשוט ועלוב ב99 שקל!!! כנפיים ב99 שקל?!? אלוהים ישמור... עוד לא ראיתי מחירים כאלה אני פשוט בהלם! לא תודה פשוט חוצפה!!!הבעלים של המסעדה אתה צריך להתבייש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גן מדהים - תמונה
גן מדהים מבקר מתחיל
5.0
07/12/10

חגגנו לתומר עלייה לתורה בכותל,היה מרגש,לאחר סיום הטקסים הגענו למסעדת אנטריקוט,השולחנות היו ערוכים ומלאים כל טוב,שמעון וצוות המסעדה קיבלו אותנו באהבה,השירות היה מפנק,האוכל חם,טרי ובשפע. ... תודה רבה נפגש בשמחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/11/10

הגענו היום 1.11.10 לראשונה למסעדה כחלק מיום גיבוש של מרפאת רוטשילד-ראשונית,שמעון קיבל אותנו בחיוך ובחום לבבי ואמיתי.השולחן כבר היה ערוך ומוכן עם סלטים - לבואנו.במהלך כל הארוחה המלצרים... דאגו להחליף צלחות רקות במלאות ולתת הרגשה שתמיד דואגים לנו שנהיה שבעי רצון,ואכן כך יצאנו :מלאים ,שמחים ומרוצים מאירוח ביתי ומשירות מצויין!! הרבה הצלחה בהמשך, צוות המרפאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה