נגישות
נגישות

ספגטים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על ספגטים

סמדר - תמונה
סמדר מבקר מתחיל
לחוויה טעימה עם אווירה בלתי נשכחת-ספגטים פ"ת זה המקום!!
5.0
15/02/16

בשבת ערכנו בר מצווה לבני הבכור עם כל המשפחה.כשהגענו הכל היה ערוך ומוכן.כולל החיבור של המצגת.המנות החלו לזרום לשולחן.בשפע.במהירות.טעימות להפליא.המלצרים היו מקצועיים,זריזים,קשובים. כל... המוזמנים ציינו באוזניי שכל הארוחה היתה מוקפדת,טעימה,הכל היה נקי וטרי,והוגש בצורה אסתטית לשולחן.המנות היו גדולות הפוקצות נהדרות.ספגטים הרימו לנו אירוע שלא ישכח.המון תודה.מכולנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מסיבת הולדת נכדה - תמונה
מסיבת הולדת נכדה מבקר מתחיל
הצלחה מושלמת במסיבת הולדת נכדה (כ - 90 איש)!
4.5
02/01/16

אתמול ערכנו בספגטים מסיבת הולדת לנכדה ל – 90 איש. האירוע היה חשוב לנו היות והוזמנו בני המשפחה הקרובה וחברים קרובים שלנו. בפגישה מקדימה תואמו הציפיות, ניתנה מפת שולחנות ונבחר והוסכם... תפריט ממבחר שהוצע והומלץ לנו על ידי קורל, אחראית האירועים. המקום היה מוכן לקראתנו מהשעה הנקובה, 11 לפני הצהריים ביום ששי. האחראית להושבת האורחים ידעה להראות לכל האורחים את מקום ישיבתם. הישיבה הייתה ברווחה, השולחנות נערכו ללא צפיפות ביניהם. תפריט הארוחה שנבחר על ידינו, כולל המנה העיקרית לבחירה, הונח ליד כל צלחת אורח. מערכת הגברה עם מיקרופון ולמוסיקה שלנו (בנוסף למקומית) וחיבור להקרנה היו מוכנים. המנות הראשונות שהוגשו לשולחן היו עשירות, מגוונות וטריות. ככל שנגמרה מנה היא חודשה במנה נוספת. נמזג יין והוגש לשולחנות לפי בקשתנו להרמת כוסית לחיים. בינתיים עברו המלצרים בין השולחנות ורשמו את המנה המבוקשת על ידי כל סועד להגשה אישית. השירות ניתן על ידי מלצרים רבים. שתייה קלה, יין, בירה הוגשו ללא הגבלה, קפה הפוך, מקיאטו או אספרסו נמזגו ליד הבר – קפה איכותי וטעים. הברכות וחוות הדעת של האורחים בזמן האירוח ולאחריו מעודדות. נהנינו מהמקום וטוב שבחרנו בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hillyshap - תמונה
hillyshap 2 ביקורות
המלצה - אירוע בר מצווה ב 26/12/15
4.0
27/12/15

חגגנו אתמול בר מצווה לכ-100 אורחים במסעדה. לאורך כל התהליך קיבלנו ליווי מסור ומקצועי ממנהלת המסעדה קורל: ייעוץ לגבי מנות מומלצות ובניית התפריט; עזרה בשיבוץ האורחים לשולחנות; שימוש... במקרן; בחירת מוסיקה מתאימה לאווירה ועוד. המקצועיות שלה השרתה עלינו ביטחון ואכן היינו בידיים מסורות ומקצועיות!! קורל ניהלה את צוות המטבח, המלצרים והברמנים לאורך האירוע בנעימות ותוך דאגה לשביעות רצון מקסימלית של האורחים שלנו. המנות שהוגשו היו טעימות להפליא, מגוונות ונדיבות והאורחים ציינו לטובה את האיכות והשירות המצויין! תודה ענקית לקורל ולצוות שלה !! מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 2 ביקורות
בר מצווה (22 איש)
4.5
20/12/15

בשבת בבוקר חגגנו בר מצווה במסעדה. האירוע נקבע לשעה 11 בבוקר והוזמנו אליו 22 איש. הגענו (קצת לפני השעה היעודה) והתקבלנו בחמימות ע"י קורל והצוות. השולחנות היו ערוכים והמקרן שנדרש למצגת... קצרה היה מוכן בדיוק כפי שתואם. עם הגעת האורחים הוגשו להם יין (לפי בחירתם), שתייה קלה וחמה ע"י מספר מלצרים. המלצרים הסבירו את התפריט ואספו מהאורחים את בחירתם למנות העיקריות. מיד לאחר מכן הוגשו לשולחנות מנות ראשונות נפלאות, טעימות ובשפע. כל בקשה של האורחים נענתה בחיוב ובחיוך. לאחר המצגת שתוזמנה בין המנות הראשונות לעיקריות, הגיעו המנות העיקריות. כל אורח קיבל את המנה שהזמין. כל המנות הגיעו יחדיו. המנות היו מצויינות, גדולות, חמות וטעימות להפליא. כל האורחים ציינו לטובה ושיבחו את האוכל שהיה טעים, עשוי כהלכה ופשוט מצויין. בהמשך הוגשו מגוון מנות אחרונות שהיו טעימות מאוד וכן שתייה חמה בהתאם לבחירת האורחים. לאורך כל הארוחה פנו קורל והמלצרים לאורחים והציעו להם יין, שתייה ותוספות. לסיכום: אנחנו והאורחים נהננו מאוד. האוכל היה מצויין וניתן בשפע. השירות היה אדיב ומעולה וכל בקשה של האורחים נענתה בחיוב. המקום סיפק את האווירה , האינטימיות היחסית והאביזרים הנדרשים. ממליץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafnam - תמונה
dafnam 3 ביקורות
פשוט מסעדה טובה - גם לארועים
4.8
19/12/15

אחת המסעדות החביבות עליי בשל האוכל הטעים - לא יומרני אבל פשוט מוצלח. הפיצות ממש טובות, המנות הראשונות קולעות ויש פסטות משובחות. האווירה והעיצוב נעימים מאוד והשירות טוב. עשינו ארוע יום... הולדת ל-45 אנשים באווירה משפחתית. האוכל היה נדיב וטעים להפליא, המנות מגוונות, הצוות אדיב וכל הדברים התבצעו לנוחותינו המירבית. אחזור לשם לארוחות עם חברים ומשפחה, וממליצה בחום על המקום לארועים, גם כי זה משתלם מאוד בהשוואה למקומות אחרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guido - תמונה
Guido מבקר מתחיל
שירות ואדיבות
5.0
28/11/15

בארוע שלי עמדה לצידי צוות מאומן ומקצועי, שהפך אותו למוצלח ביותר. תודה מיוחדת מגיע למנהלת המסעדה, בשם קורל אשר דאגה להכל ובזכותה גם אנחנו, בעלי הארוע, הצלחנו להנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
שירות גרוע
2.5
30/10/15

שירתו אותנו 4 מלצרים שונים, רובם צעירים מדי ומפוזרים עד מאד. מנות לא נקלטו, מנות שסופקו לא תאמו את ההזמנה והמלצרית הראשית (והמבוגרת האחראית כביכול) מסבירה לנו ש"הכל בשליטה". כנראה... שלתפיסתם גם הכל היה בסדר מפני שלא הוצע שום זיכוי או פיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/11/2015
לקוח נכבד אבקשך לשלוח פרטי התקשרות שלך מייל וטלפון למסעדה כדי שנוכל ליצור קשר לטיפול מהיר בתלונתך
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה במסעדת ספגטים
4.5
21/10/15

ביום שבת ה- 17.10.15 חגגנו לבננו בר מצווה במסעדת ספגטים פתח-תקווה. הגיעו כ- 55 מוזמנים למסעדה. האווירה היתה נעימה וקסומה, האוכל היה טעים מאד והמנות הוגשו בשפע. היתה אפשרות להציג בפני... האורחים מצגת ולברך את ילד בר המצווה. אורחיי נהנו מאד מן האוכל ומהשירות האדיב ואמרו שיגיעו שוב למסעדה. תודה רבה לקורל המקסימה שהיתה קשובה ונעימה! האירוע היה מוצלח וכולנו נהננו:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
ארוע בספגטים
4.5
19/10/15

חגגתי בר מצווה משפחתית ואינטימית בספגטים פ"ת. האווירה הייתה מצוינת, האוכל טעים במיוחד והצוות מקצוען שעזר לי לארגן את האירוע. תודה על הכול - ממליצה בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
שבת חתן
5.0
19/09/15

עשינו אירוע שבת חתן ב19.9 במסעדה. האירוע היה מדהים, היחס היה אדיב, האוכל היה מושלם וטעים, מנות גדול6ת וטעימות. תודה לקורל המדהימה על היחס האישי והאדיב. מומלץ בחום!!! תודה רבה על... הכל!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה