נגישות
נגישות

ספגטים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

97 ביקורות וחוות דעת על ספגטים

פוקוס - תמונה
פוקוס 2 ביקורות
אירוע בר מצווה מוצלח ומהנה מאוד לנו ולאורחינו.
5.0
24/03/17

ערכנו אירוע בר מצווה בחמישי בערב 23.3.17 מסעדה מעוצבת ויפה, אווירה מצויינת, מנות טעימות מאוד וגדולות, והכל במחיר סביר ביותר. כבר מזמן תכנון האירוע ההתנהלות מול דני וקורל נעימה מאוד.... ניהול האירוע עצמו על ידי ידי קורל המקסימה היה מקצועי וברמה גבוהה. נהנינו מאוד, אנחנו ואורחינו. ממליצים בחום! סמדר ושגיא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
כיף לחזור לאכול פה
5.0
24/01/17

הגענו חמישה חברים לארוחה איטלקית של כיף. אנחנו מגיעים לאכול בספגטים שבא לנו להתפנק. המנות תמיד נדיבות, המחיר מצויין ועוד יש לי 10% הנחה כחברת מועדון של המסעדה. פתחנו בסלט ירקות גדול עם... רצועות בטטה קריספי- אחד הסלטים המעולים שאני מכירה. המשכנו עם פיצה פפרוני האהובה על בעלי, אני נהניתי מאוד מטורטליני ציידים שהיה מיוחד באותו ערב. חברתי הזמינה פסטה ברוטב קרבונרה, והחברה השניה פיצה בשר טלה. קינחנו בעוגת גבינה מצויינת ובקרמבל תותים שהיה נפלא. תמיד כיף לחזור לאכול פה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
אוכל טעים במחיר טוב
5.0
01/12/16

המסעדה הכי אהובה עלינו בפתח תקווה, בגלל האוכל הטעים, השירות הנהדר, המחיר הטוב והאווירה. למרות הגשם החזק, קבענו עם עוד שני זוגות חברים שהפתיעו ובאו משתי ערים קרובות. להתחלה חלקנו 3 סלטים... גדולים שהיו טריים וטעימים, בייחוד הסלט עם צ'יפס בטטה עליו. החברה הצרפתיה אכלה פסטה ברוקב קרבונרה, הבנים חלקו פוזילי ברוטב עגבניות ופיצה פפרוני. אני נהניתי מפסטה עם סלמון ותרד מעולה. המחיר ממש סביר כ50 ש"ח למנה גדולה. מי שחבר מועדון- כמוני- מקבל 10% הנחה בחשבון. טעים ומשתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neriya - תמונה
Neriya 21 ביקורות
לצאת עצבניים מארוחת הצהריים- חבל
1.3
29/08/16

היינו 8 סועדים, מחיר ממוצע 65. נתנו לנו הרגשה של חוסר אכפתיות וזריקת אחריות. לקח להם יחסית הרבה זמן להוציא את המנות העיקריות, משהו כמו 20 דקות. ואז כשהם הוציאו היו חסרות 2 מנות, פרגית... וזניה (תחשבו יושבים שמונה אנשים ו-2 מתוכם בוהים בשישה שאוכלים) חיכינו עוד כ-10 דקות ואחרי הרבה פעמים ששאלנו מה קורה וכל פעם אמרו לנו עוד דקה עוד דקה. ואז שמענו את האחראית צועקת על הטבחים "איפה הפרגית לשולחן 53? איפה הלזניה? לא שמת פרגית?! אבל יש שם פרגית! מהר תוציא, עכשיו!" וכמובן שהאוכל הגיע בהתאם, קר ולא טעים. אנחנו היינו צריכים לבקש פיצוי (אחרי שירות כזה אתה מצפה שיציעו לבד) וכשאמרנו למלצר שאנחנו רוצים פיצוי הוא העביר אחריות לאחראית, והיא אמרה שהיא יכולה רק להוציא קינוח אחד לכל השולחן (!) (8 סועדים...)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/09/2016
נריה שלום, אנו עושים מאמצים רבים לעמות ברמת שרות גבוהה בכל שעה משעות פעילות המסעדה. איכות המוצרים אצלנו נמצאת בטופ וכל מנה שיוצאת ללקוח נעשית מרגע ההזמנה, אין הכנות מוקדמות ואין קיצורי דרך. לעיתים רחוקות קורה שיש עיכוב קל בהכנת המנות בשל סיבות אוביקטיביות. אנו מצטערים על אי הנעימות שנגרמה לך ועושים כל מאמץ שמקרים חריגים אלו לא ישנו. נשמח אם תשאירי במסעדה פרטי התקשרות ליצירת קשר.
ישראלב - תמונה
ישראלב מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה מוצלח
5.0
21/06/16

ביום שישי 17/6/16 ערכנו מסיבת בר מצווה לבננו. הגיעו כ-110 אורחים. בתכנון האירוע נעזרנו בדני אשר נענה לכל בקשותינו וסייע בידינו,כולל דאג למחשב נייד למצגת (מכיוון שבמחשב שלי נתגלתה בעיה... טכנית). התפריט היה מגוון ועשיר וקבלנו שבחים רבים מהאורחים הן המבוגרים והן בני הנוער הרבים שהיו באירוע. האווירה הייתה מיוחדת ונעימה,הקינוחים היו מצויינים והאורחים המשיכו לשבת ונהנו מהמקום ומהאווירה. יש לציין את האסתטיות,הסדר והניקיון של המסעדה. השירות מצד הצוות הוא מצויין ואדיב,ועל ניהול האירוע הייתה מופקדת קורל מנהלת האירועים אשר מפגינה מקצועיות רבה,שליטה בצוות העובדים ואדיבות לאורחים. אני ואשתי היינו מרוצים מאוד מהאופן שבו נערך האירוע ומהתגובות החיוביות והטובות שקבלנו מאורחינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 9 ביקורות
מומלץ הדג המנות רביולי מלאות שמן. הפירה טעים מאוד אבל מלא בחמאה.
3.8
08/04/16

אכלתי בספגטים פתח תקווה. הזמנו דג פילה סלומון ומנת טורטליני בטטה. בדג היה מצוין וממש טעים לעומת זאת הטורטליני היה מלא שמן ופחות מוצלח. כאשר חיממתי אותו יום למחרת במיקרו יצא כמות שמן... שלא תיארתי לעצמי, אבל הדג היה ממש טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oshrat - תמונה
Oshrat 2 ביקורות
מקום מצוין לאירועים וסתם לבוא לאכול..
5.0
04/04/16

מקום נהדר לאירועים קטנים וגדולים, שירות מעולה של המנהל ומנהלי האירועים זרמו עם כל הבקשות המוזרות שלנו לעיצוב וקישוט המקום והתאמתו לאירוע ועזרו לבצע את הכל.. האוכל היה טעים, המנות יפות... ומכובדות,אוירה נעימה ואורחים מרוציםשלא רצו ללכת תודה מיוחדת לדני

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
נחמד אבל לא יותר מזה
3.5
21/03/16

הגענו לסניף פתח תקווה שהוא מאוד וותיק בעקבות פרסום של 1+1 ביום א. הזמנו שתי עיקריות שהיו גדולות ומשביעות. יחד ע זאת נראה לי שהמקום מציע יותר כמות מאיכות. לזניה בשרית שהייתה נחמדה + אבל... לא מיוחדת במיוחד, מרגיש די בייתי ולא מספיק טוב להגשה במסעדה. רביולי ריקוטה ותרד ברוטב תרד שמנת היה מלוח יתר על המידה ולמען האמת המילוי היה מיקרי לחלוטין. משום מה ספגטים זכורה לי כטובה יותר, אולי אני טועה

עוד פרטים
הוספת תגובה
UDi - תמונה
UDi 2 ביקורות
מופלא, טעים, חוויה.
5.0
18/03/16

סיימנו לאכול כעת והטעם הנהדר של הלזניה הבשרית של ספגטים עדיין נשאר איתי, טעם של עוד ועוד ועוד. כל המשפחה נהנתה מאוכל איטלקי משובח ואווירה טובה. השירות במסעדה השתפר פלאים ורואים את... התוצאות בשטח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מימי - תמונה
מימי 59 ביקורות
האיטלקיה הכי טובה בפתח תקווה
5.0
17/03/16

קבענו עם חברים שלא התראנו איתם הרבה זמן. במנות הראשונות אכלנו סלט בטטה קריספי, ונהננו מכל ביס. הסלט היה טרי-טרי, והצ'יפס בטטה היה פריך וטוב. בעיקריות: הגברים אכלו פיצה פפרוני, והבנות... אכלו לזניה נהדרת, ופסטה עם ברוקולי ושקדים. אנחנו תמיד נהנים בספגטים, יש אווירה טובה, שירות מצויין- תמיד מקבלים אותנו בחיוך, ואפשר להזמין מקום מראש. המנות גדולות וניתנות לחלוקה בין 2, והמחירים סבירים ביותר. ראיתי שיש עיסקיות ב39 ש"ח בצהרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה