נגישות
נגישות

אולה - Olla ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על אולה

ntouitou100 - תמונה
ntouitou100 3 ביקורות
מושלם ! פשוט כך !
4.8
25/12/19

המקום פשוט מושלם מכל הבחינות. לא הכרעו והופתענו לטובה מכל הבחינות: הן ברמה הגבוהה של האוכל, מנות טעימות ומשביעות, מוזיקה מהממת ונוחה ושירות ללא פשרות. המלצרים היו מההמים כך גם השף שבא... לשולחננו לבדוק האם הכל בסדר. ממליץ ! ממליץ ! ממליץ ! אנחנו נחזור ללא ספק

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotemkoboyefet - תמונה
rotemkoboyefet מבקר מתחיל
מצוין💜
5.0
13/06/19

שרות מהלב,נעים אוכל טוב,גם הראשונות, גם הדג וגם הפילה סינטה. מחירים הוגנים. חוויה טובה, ממליצה בחום⁦♥️⁩

עוד פרטים
הוספת תגובה
margaritah117 - תמונה
margaritah117 מבקר מתחיל
מסעדה ברמה גבוהה!!!
5.0
15/05/19

מסעדה כשרה מעולה וטעימה ממש!! בשרים מעולים וקינוחים טעימים ממש!! השירות מקסים מצד הצוות,האווירה והנראות של המסעדה ברמה גבוהה!! (מי שמחפש אווירה רומנטית..זה המקום!!) נהנו ממש והופתענו... מהמחירים הזולים בהשוואה למנות הטובות והנדיבות!! מחכים לחזור שוב בחופשה הבאה..(: שווה ומומלץ להגיע!!! תודה לסרגיי המלצר ששירת אותנו..גרם לחוויה שלנו להיות מושלמת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yafit - תמונה
Yafit מבקר מתחיל
מעל הציפיות !!
5.0
11/02/19

חיפשנו במשך הרבה זמן מסעדה כשרה טובה עם אוכל טוב ומשובח , הופתעני לטובה מהמסעדה האוכל וצורת הגשתי היו מעל לצפיותניו . סרגיי נתן לנו שירות בנדיבות ומקצועיות . ממליצה ממש לחזור לשם ,... אנחנו חזרנו לשם יומים ברציפות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר מבקר מתחיל
מומלצת מאוד! השירות, האוכל, האווירה וגם המבחר
5.0
06/12/18

מסעדה מעולה! האירוח היה מדהים, מלצרים נעימים וחייכנים, האוכל טעים מאוד! מגיע בכמות גדולה, היה טעים ממש. האוירה נעימה מאוד,היינו זוג והאווירה התאימה לגמרי עם שירים אור נעים.. במיקום... מעולה ליד הטיילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
לא ממליץ
2.8
04/10/18

אווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ללא נהננו ויש לאן להשתפר
1.5
04/10/18

אוכל סביר, סרוויס על הפנים, צעקות במטבח והגשה של 10 דקות איחור בין העיקריות לאנשים מה שגרם לאי נעימות והתקררות של המנות. חוויה מפוקפקת במחיר מעבר לסביר. לא אחזור לשם ולא אמליץ. שולם... מחיר מלא, לא חשבו על פיצוי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
שווה ביקור
4.3
04/10/18

מהאווירה והיחס הטוב של המלצרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 12 ביקורות
מאכזב
2.0
26/09/18

אם זו הייתה מסעדה לתרוצים היא הייתה מקבלת חמישה כוכבים. צרחות מהמטבח בין העובדים זה דבר לא מקובל. והגשת העיקריות לא לכל הנוכחים אלה בהפרש של 10 דקות בין אחד לשני לא מקובל גם כן וניקרא... סרויס רע. לא אחזור ולא ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maxim - תמונה
Maxim מבקר מתחיל
לא ממליץ. מאכזב.
2.3
28/08/18

הכלתתי לבוא למסעדה בגלל מקומה הראשון לפי סינון שנתתי. ומצטער מאוד. דוור היחיד שהתקיים - זה אווירה. שקת ומוזיקה נעימה לא רועשת. אוכל שהיזמנתי היה תחת ביקורת ביחס למחיר. היזמנתי לי... ולאישתי פילה וסינטה אנגוס ארגנטינאי . בסביבות 180 שח למנה. איזה פרייר אני. סינטה הייתה קשה ומלוחה מידיי. לאישתי במקום פילה היביאו אנטריקוט (הוא היה בסדר. אבל לא למחיר של 170 שח ). רחמתי למלצר ולקחתי אנטריקוט. כי פיצוי בסוף קיבלנו סופלה מתנה (מתנה הייתה הכי טעימה). לילדה גדולה לקחנו אנטריקוט ישראלי. הוא היה יותר טעים ויותר זול מארגנטינאי. לקטנה היזמנו בורגר. בורגר אחרי המתנה ערוכה הביאו בטעות 😁 למישהו אחר. אנחנו סיימנו לאכול וקטנה קיבלה את הבורגר שלה. כמובן היה ים התנצלויות. שנתתי לשלם כרטיס אשראי מלצר עוד חוצפן חזר לשאול האם טיפים להוריד דרך אשראי. בקיצור - לא ממליץ. תמורת 600 שח שהישארתי - לא קיבלתי מענה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
06/09/2018
שלום אדון יקר ראשית מודה לך על הביקורת מתנצל מראש על עוגמת הנפש שנגרמה לך חבל שלא קראת לי כשזה קרה אולה שוקדת על כל אורח שיצא מרוצה ויקבל תמורה מעולה לכספו אין לי מושג מתי היית ואיך פספסתי אותך אבל זה קרה במסעדנות אצלנו קוראים לזה קומדיה של טעויות ולפעמים ממש לפעמים זה יכול לקרות הטעויות שאתה מדבר עליהן נוראיות ואסור שיקרו הבשר שלנו ברמה מאוד גבוהה ומאוד תמוה מה שאתה אומר אבל אני מאמין לך ופרט לסליחה אני מזמין אותך לארוחה מתקנת על חשבון הבית אני מאוד אשמח אם תקבל את ההזמנה אולה מקום ראשון ובזכות אני אשמח אם תיצור איתי קשר 0546677221 תודה רבה ושנה טובה ומתוקה