נגישות
נגישות

קפה נמרוד ביקורות וחוות דעת - עמוד 31

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

313 ביקורות וחוות דעת על קפה נמרוד

anna2922 - תמונה
anna2922 5 ביקורות
3.4
29/08/07

הגענו בשלישי בערב, אחרי שתכננו ללכת לבדולינה אבל הכל היה מלא ומוזמן לפחות לשעה ( למרות שהיו מלא שולחנות ריקים) וחיפשנו מקום בלי אוכל לא כשר ( אין כמעט כאלה בנמל) המלצרית היתה מקסימה,... היחס והשירות נעימים והאוכל טעים מנות גדולות ומשביעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
24/08/07

ישבנו כמה חברים לארוחת בוקר ביום ו'. האווירה במקום אמנם היתה נעימה והמלצר חביב למדיי והתפריט של המקום נראה מזמין מאוד. הזמנו ארוחת בוקר "פינוקים", במחיר 104 ש"ח לזוג (יקר להחריד).... לאכזבתנו הארוחה היתה רחוקה מאוד מלהיות מפנקת. הגבינות שהתיימרו להיות גבינות שמנת הרגישו בטעמן כמו גבינות כחושות, הריבה היתה מזעזעת, חברה בשולחן הזמינה שקשוקה שהגיעה שרופה (לא חרוכה - שרופה) והלחם הרגיש כמו לחם שחומם שוב ולא לחם טרי. שלא לדבר על "מבחן השירותים" שהם נכשלו בו קשות. כשהתלוננו בפני מנהלת המשמרת, לתדהמתנו מצאנו את עצמנו בוויכוח על כך שאנו טועים וכי אולי לטעמנו הארוחה לא מצדיקה את המחיר, אולם אחרים חושבים אחרת. היא אף הפנתה לי את גבה והלכה בעוד אני מדברת איתה - ודיברתי מאוד בנימוס. בקיצור, המקום נראה נעים אבל יקר מאוד ואין תמורה למחיר - לא באוכל ולא ביחס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
15/08/07

הכוונות טובות היישום בכי רע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירן - תמונה
אירן מבקר מתחיל
2.4
11/08/07

הזמנתי כריך בלי פלפל והגיע עם. החזרתי וחיכיתי 20 דקות ועדיין לא הגיע. חבר הזמין ארוחת בוקר ולא קיבל את החביתה בכלל. בסוף התייאשנו, שילמנו בשביל מה שכן הגיע והלכנו. שירות בעייתי, לפחות... בשבת בבוקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוהד עומר אדריכלות ועיצוב פנים - תמונה
אוהד עומר אדריכלות ועיצוב פנים מבקר מתחיל
4.3
01/08/07

הייתי בדרך למסעדה אחרת בנמל תל-אביב (שאת שמה לא אציין כי לא נעים), החניתי ליד אייס והלכתי על המזח. הייתי בהלם מהבר האותנטי של קפה נמרוד שעשוי מעץ סיסם שנחצב בעבודת יד, עם ענפי עץ זית... מהם יוצאים גופי תאורה ובקבוקי האלכוהול שמהדרים מדפי עץ אמנותיים. נעצרתי לרגע, נגעתי בעץ, בהיתי באלמנטים הכפריים (היה שם מפתחות עתיקים, מטבעות מימי המנדט הבריטי, פרסות סוסים ועוד) שהיו מוטבעים בתוך גופי התאורה שבבר. אני שיפוצניק ועשיתי המון עבודות שיפוץ בחיי, אני מבין ממש טוב בעץ, אז לא אצטרך להוסיף ולהגיד שליעד שתכננתי לא הגעתי בסוף. ישבתי על הבר, חברה שלי הזמינה סושי ואני לקחתי את מנת האיכר (כבד עוף מוקפץ ברוטב ברנדי שהוגש לי עם אורז קנולה כפרי מיוחד?!), היה מפוצץ עד אפס מקום - אולי בגלל סוף השבוע, קיבלתי שירות מצויין ואדיב והבטחתי לברמן שאכתוב עליו המלצה בגלויית המשוב שקיבלתי בסוף. את ההמלצה שכחתי לכתוב (סורי) אז החלטתי לכתוב שכולם יראו פה. ולברמן התותח שהיה כל-כך נחמד - תודה על אחלה שירות. מהשיפוצניק שלא הפסיק להתלהב מהעיצוב של הבר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 15 ביקורות
3.3
18/07/07

אוי חבל חבל חבל. כבר מזמן לא הייתי במקום מלא כוונות טובות - סיפור נוגע ללב של הקמתו, תפריט מקסים, אוכל טוב, אבל - שירות על הפנים. איטי, לא קשוב, מבולבל-הדובדבן היה כשקיבלנו חשבון לא... נכון כי עברנו מקום ותיקנו את המלצרית כיוון שזה לא היה הוגן לשלם חמישית מהסכום, אח"כ החזירו לנו אותו שוב שגוי, כאשר הפעם לא קיבלנו הנחה שהיינו זכאים לה, בפעם השלישית-ציפיתי שילכו לקראתנו ופשוט יורידו משהו מהתפריט אבל לא רק ששילמנו הכל, לא הורידו לי מהכרטיס את הסכום שבקשתי בחלוקה ביני לבין חברה. בקיצור-חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/07/07

תגידו, זה לא מטורף לממן כל ערב הרכב ג'אז של טובי הנגנים בארץ? אני עובד בנמל, ואני פשוט לא מאמין! מבחינת המקום - אני חייב לציין שישבתי שם כל כך הרבה פעמים מאז שנפתח במאי שאני מרגיש... לפעמים קצת צירי לידה (באחת הפעמים הראשונות סלט המייסדים שהזמנתי התעכב יותר מדי) אבל בגלל שהמקום באמת חדש לגמרי והם באמת עושים הכל כדי להשתפר זה לא נורא. תכלס? המקום הוא מפעל, מעסיקים המון אנשים, לא קל לנהל בית קפה בסדר גודל כזה בנמל תל-אביב ולשמור על האווירה המיוחדת והקונספט שבחרו - אבל הם מצליחים מצויין. וההשקעה בלקוחות מוכחת בהכל. בנגנים המדהימים שמנגנים כל לילה(!) בארוחות הבוקר בשיטת "אכול כפי יכולתך" (קצת יקר - אבל שווה כל גרוש - בעיקר השום באנטיפסטי). וקינוח השוקולד ההרסני של השף שלהם באמת הרסני וצריך להיות מחוץ לחוק.מקווה שעזרתי ובהצלחה עם הפרוייקט המרגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
29/06/07

לאוירה שלווה, נעימה, כפרית וחמה זכינו כישבנו בקפה נמרוד. הופעת ג'אז איכותית ומקצועית המושכת את תשומת הלב של העוברים ושבים מיקום משגע על הים, שירות מצויין מלווה ביחס אישי. יתרון בולט,... שהמקום פתוח 24 שעות. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/06/07

הגעתי ביום א' האחרון לנמל תל אביב. קולות מוזיקת ג'אז משכו אותי לעבר קפה נמרוד. האוירה כיפית ומשוחררת, האוכל בסיסי אך מתאים לערב קיצי חמים על הים. לעיתים היה נדמה לי שלא לראש פנה הגעתי,... אלא לטיילת בחו"ל תחושתי התחזקה כאשר זוגות קמו ורקדו לצלילי הלהקה. משמח לפגוש מקומות כאלה מפתיעים לפעמים. ממליצה בחום, מיכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
27/06/07

מ-ד-ה-י-ם. ההופעות ג'אז פשוט מקסימות, ממש הרגשתי כמו בראש פינה. אנחנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה