נגישות
נגישות

גולדן קורל - Golden Coral ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על גולדן קורל

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/08/09

אוכל מצוין, נוף מדהים למפרץ חיפה, שירות נעים ולבבי. אכלנו שתי מנות דג שהיו מצוינות (פילה לברק עם מוס סלמון ופילה דניס), ומנת אנטריקוט טובה. לקינוח - כנאפה מצוינת. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
15/08/09

הגענו למסעדה בעקבות המלצות באתר ולא התאכזבנו השירות מצויין , האוכל טוב וטעים (הסלטים , פירות ים , דג דניס), , וכמו שכולם אומרים אל תוותרו על הכנאפה לגבי המחיר - זה לא 60-120 ש"ח אלא... יותר לכיוון 100-150 ש"ח לאדם בכל מקרה מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/08/09

חפשתי מסעדה טובה עם תצפית על הכרמל. היינו 12 איש וכולנו נהננו (בלי יוצאים מן הכלל). התצפית מרהיבה -הגענו ביום שישי בשעה 18.00 בערב כך שיכולנו לראות את המפרץ באור, בין הערביים ועד... החשיכה. האוכל: מבחר עצום והכל ממש ממש טעים סלטים טובים, פיתוח חמות וטריות ולעיקריות: סטיק פרגיות, אנטריקוט מצוין, והפירות ים עם רוטב מעולה. הקינוחים מצוינים -אהבתי את הקנפה. שירות מעולה ואדיב. מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
30/07/09

פעם ראשונה לנו בגולדן קורל. היינו חמישה עשר אנשים, ביניהם ילדים, צמחונים ואוכלים שמרניים. כולנו מצאנו מה לאכול. היה טעים ובשפע. השירות מצוין, כל בקשה לתוספת נענתה מייד. האווירה... נעימה,הנוף היפה, האוכל הטעים ושירות מעולה. בקיצור- חוויה מהנה, אין ספק שנבוא שוב. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/07/09

מסעדה מצוינת אוכל מעולה!!!!!!!! ממליץ בחום ללכת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
30/05/09

מסעדה מצויינת. אוירה שקטה ותרבותית. נופך רומנטי. מוסיקה חרישית נעימה. נקיון מדהים. שירות אדיב, שקט, אירופאי מעודן. האוכל טרי מאוד, מקורי, טעים ומטובל במידה מאוזנת. ההגשה... אסטתית מאוד. בתפריט היינות חסר ריזלינג לבן חצי-יבש. מחיר הארוחה הגון מאוד. נחזור לגולדן-קורל ברצון רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 13 ביקורות
4.7
29/04/09

היזמנתי מקום מראש באמצעות הטלפון,ביום העצמאות בבוקר,השולחן נישמר בקפידה וזו רק ההתחלה.מה אני אספר חברים אכלתי במיסעדה או שתיים בחיי,ואני מוכרח להגיד שההנאה הצרופה במיסעדה זו היתה מושלמת... פה אחד ע''י כל אחד מ-4 הסועדים,בחתך גילאים שונה.אכלנו דגים מצויינים(לוקוס,ודניס) מטוגנים פשוט ניפלא.היתחלנו במיגוון סלטים טריים,מנות עיקריות דגים כאמור,וקינחנו במנה נהדרת של כנפה+שתייהחמה.הכל מוגש מוקפד אסטתי וטעים.מחירים סבירים ביותר מומלץ בחום.ׁניזכרתי שרמת הניקיון בהרבה מעל הממוצע כולל השירותים שקיבלו ציון גבוה אצל זוגתי חולת הניקיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
03/03/09

לא היה פשוט לנו כתל אביבים למצוא את המקום... אפילו ה GPS לא יודע מה זה רחוב סטלה 100 אך בסוף מצאנו...לאמיתו של דבר ציפינו להיכנס למסעדה שתעשה לנו יאווו. אחרי בחינת במקום באינטרנט, נראה... היה כי המסעדה יחודית ורומנטית.בעת ירידה במדרגות אתה חולף על פני שני מקומות בילוי. מסעדות או אולם אירועים...לא כל כך ברור.שמלחיצים אותך ונותנים הרגשה של טעות שבאנו...אבל...ואז נכנסים למסעדה ומופתעים לטובה! המסעדה משקיפה על כל מפרץ חיפה והנוף עוצר נשימה. חבל שהמתכנן התקין מנורות בחוץ כאשר בלילה הן מסנוורות ולא נותנות לך להינות מהנוף.המסעדה נקייה ומצוחצחת! אמן עלי שבביתי יהיה כזה ניקיון.השירות של המלצר אדיב ביותר, הבחור פשוט היה מקסים.האוכל היה סתמי ונחמד. לצערי, דג הלברק שהזמנתי הגיע יבש והלסמון של בת זוגתי לא יחודיות ואז אחרי שהתמלאה המסעדה והשולחנות האחרים התחילו להזמין, ירד האסימון...מסעדה מזרחית לבנונית בתחפושת של מסעדת גורמה. לא נורא, נהנינו והיה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
25/02/09

בשנתה השניה המסעדה התייצבה על תפריט ים תיכוני מגוון. האוכל טעים מאוד וטרי, הנוף היפה ביותר בחיפה, שרות מקצועני , קשוב ומאיר פנים. מקום הולם וחוויתי לארועים בעלי משמעות, לחגיגות משפחתיות... ולסתם רומנטיקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
28/01/09

אכלתי ביחד עם אשתי והילד בן 7 שלנו ונהינו מאוד מהאוכל , הנוף וגם מהשרות וההסבר על האוכל . מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה