נגישות
נגישות

גולדן קורל - Golden Coral ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על גולדן קורל

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/07/10

האוכל טעים, אבל במחירים כאלה הוא אמור להיות מאוד טעים. מנות מאוד יפות ומספקות (לא קטנות, אבל גם לא ענקיות). מקום נקי ונעים עם אוירה ושרות בין הטובים בחיפה. נוף מהמם (חלקית בגלל החלונות... הנקיים). אני בטוח שאחזור לאכול במסעדה ולא פעם אחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/07/10

הלכנו אני ואימי, התיישבנו בשולחן ליד החלון, הדבר הראשון שהדהים אותנו היה הנוף העוצר נשימה מהשולחן, מבט על כל מפרץ חיפה עד לעכו והלאה.אני הזמנתי סטייק משום שאיני אוהב פירות ים ודגים,... ואימי הזמינה דג דניס אפוי עם עשבי תיבול. המנות הגיעו תוך זמן לא ארוך (או שכל כך נהנתי מהנוף שהזמן עף), הסטייק היה עשוי במידה נכונה, רך ועסיסי. הדג לפי תגובת אימי היה מדהים, טרי והטעם ששולב עם העשבי תיבול היה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/07/10

יצא לי להיות במסעדה באירועים שונים ימי הולדת ועוד כל פעם נהנתי מחדש הופתעתי לטובה אוכל ברמה מקצועית וגבוהה שירות אדיב מלכותי נוף מדהים מחירים מאד סבירים מאד ממליץ נסו ותהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
5.0
10/07/10

אתמול חגגתי את יום הולדתי עם משפחתי, היינו 9 איש, התקבלנו ברכה ומכל הלב, האוכל הוגש לשולחן בצורה מדויקת בזמן ובצורה מרשימה מאוד, כל הסלטים טעימים ומיוחדים, הזמנו מנות ראשונות מעולות,... קרפצ'יו, שרימפס, עלי גפן, פטריות מוקרמות, היה פיצוץ, לאחר מכן הגיעו המנות העיקריות: דגים! ועוד אילו דגים: לוקוס, סלמון, לברק, ברבוניות היה ממש חגיגה לפה ולעינים, היה מעולה ומאוד נהננו, המקום ממולץ בחום ומכל הלב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dan - תמונה
dan מבקר מתחיל
4.7
27/06/10

היינו אשתי ואני לרגל יום נישואינו ה33 במסעדת גולדן קורל אחרי שקראתי המלצות גולשים אחרים על טיב האוכל והשרות כך שכבר היו לי ציפיות גבוהות מהמקום. לשמחתי הכל היה אף מעבר לכך, האוכל היה... נפלא השרות נהדר והנוף מהמם. מקום שללא ספק נחזור אליו בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/05/10

חגגתי את יום הולדתי עם כל המשפחה ביום שבת והיה פשוט נפלא!! האוכל היה טעים מאוד ומשביע השירות מפנק האווירה לא חנוקה והנוף משגע!! מומלץ בחום מבטיחה לחזור!=]

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/04/10

ברצוני להודות לממליצים באתר בזכותם הגענו למקום המשובח הזה.חחגנו יום נישואים 32 שנהכבר בכניסה אתם מרגשים משהו שונה זאת לא מסעדה של פועלים ולא מסעדה סטנדרטטית.יש מוסיקת רקע נעימה ושקטה... אפשר לדבר בלי לצעוקהנוף מדהים של מפרץ חיפהוהכי חשוב האוכל אין מילים לתאר התאור רק יכול להרוסלקחנו סטייק אנטרקוט ופילה עגל, ציון 10 לא מספיק ממש מצויןאנחנו נחזור עוד הרבה פעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/03/10

חגגנו להורינו בשבת בערב יום הולדת 80 ויום נישואים 60 , המקום מדהים האוכל ברמה גבוהה טעים ובשפע, הבעלים ג'ורג' ובנו בוטרוס ניהלו את הארוע בצורה מופלאה, אדיבות ושרות מעולה של כל הצוות,... אנו ממליצים על המקום בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 5 ביקורות
4.3
27/02/10

היינו היום במסעדה, 4 אנשים, בערב. האוכל היה משובח למדי, והמנות בדיוק בגודל הנכון- לא גדול מדי ולא קטן מדי. השירות- פשוט מדהים. שמים לב לצרכים אישיים, מזהים בדיוק מה מתאים לכל אחד, ובאים... לשאול אם הכל בסדר. המוסיקה היתה נעימה ושקטה, לא רועשת או מעצבנת. והנוף... מיוחד במינו. כל אחד יוכל למצוא את האוכל שמתאים לו - גם צמחונים! בקיצור - פשוט כיף גדול, בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
15/01/10

המיקום של המסעדה- על צוק של הכרמל- מספק את נוף אגדי על חיפה ועל הים. האוירה נעימה מאוד, עיצוב פנים יפה ונעים, שירות ידידותי וחם. האוכל- טעים ומשוכלל. מבחר יינות טוב מאוד. אחרי שעזבנו את... המסעדה במונית - מייד קיבלנו מסר מסדרן התחנה ששכחנו במסעדה את התיק. לא רק המלצר התקשר מייד לתחנת מוניות, אלה גם המתין לנו בצד הכביש עם התיק כשחזרנו! לא היה לנו צורך לצאת מהמונית! כל הכבוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה