נגישות
נגישות

גולדן קורל - Golden Coral ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על גולדן קורל

אירנה וקיריל - תמונה
אירנה וקיריל מבקר מתחיל
4.7
23/01/09

סעדנו במסעדה בשבוע שעבר (ארוחת צהרים) הנוף הנשקף מהמסעדה על חיפה - מהמם האוכל מאוד מושקע וטעים השרות היה מצוין (מזגו לנו מים ובסוף הגישו מפיות לחות מחוממות ... ממש כיף) אין מילה... רעה נשמח לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אחמד - תמונה
אחמד 2 ביקורות
4.7
06/12/08

האמת שאני מצטער שלא יצא לי לאכול במסעדה הזו מקודם למרות שאני גר חמש דקות נסיעה מרחק ממנה. הנוף מדהים והשירות היה מעולה והרגשנו שאנו סועדים אצל משפחה קרובה, המנות נדיבות ובשיא הטריות... פשוט נפלא. אפשר להגיד שאני ממליץ בחום לכל זוג או משפחה. תודה לכל הצוות אחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/10/08

מסעדה מצוינת עם שירות מעולה ואישי ,האוכל היה מעולה, הסלטים שמוגשים על ידי המסעדה קצת מאכזבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
20/09/08

היינו 6 איש, חגגנו יום הולדת. היה נהדר! אוכל מאוד מאוד טעים, סטייקים רכים, דג הדניס בתנור היה להיט. נכון, המנות לא גדולות אבל אחרי מנה ראשונה + עיקרית והסלטים שהגיעו "יחד עם" לא נשאר... לנו כמעט מקום למנה אחרונה (ועוד בלי לגעת בפיתות שליוו את הסלטים). בחירת היינות גם מעולה אם כי היינות קצת יקרים. שרות טוב וחייחני, הזכרנו כשהזמנו שנגיע עם עגלת תינוק וגם דאגו שיהיה מקום לעגלה ליד השולחן. סה"כ חוויה, בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/09/08

התארחנו בערב שבת 9 סועדים ומאוד נהננו. מבחר הסלטים היה מגוון וטעים מאוד. המנות העיקריות היו גדולות וטעימות. השירות היה מקצועי ואדיב. בהחלט מסעדה ראוייה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 3 ביקורות
4.0
29/06/08

המסעדה בהחלט מומלצת ומפתיעה לטובה באיכות האוכל וצורת הגשתו, באווירה הנעימה, ביחס הצוות שלא לדבר על הנוף היפה ביותר בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/05/08

היינו עם הבן, בן ה-7 שלנו בשישי בערב וישבנו קרוב לחלון שמשקיף על נופו המדהים של מפרץ חיפה. מלבד הנוף היפה, נהנינו מיחס אישי ומפנק, שירות אדיב ומהיר.אנחנו מאוד ממליצים על המנות הראשונות... הטובות ודג הסלמון. הקינוח - כנאפה - הוכן במקום וטעמו היה נהדר. זו פעם ראשונה עבורנו ובוודאי לא האחרונה. זכינו גם לביקור של מנהל המסעדה שטרח להגיע לשולחן שלנו ולציין שאנחנו המשפחה הראשונה שהזמינה מקום באמצעות האינטרנט - היה משעשע.ממליצים בחוםםםםםםםםםם !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב מבקר מתחיל
4.7
02/05/08

במלה אחת: חויה!!!ראשית, הנוף המדהים של הנשקף מהחלונות הענקיים מגדיל את התיאבון.השרות היה פשוט מעולה -גם אדיב וגם לא לוחץ, כל כך מתאים לאווירה במסעדה.בהתחלה הזמנו עלי גפן מושקעים וסלט... פטוש מוצלח.למנה עיקרית אני הזמנתי קלמארי מטוגנים ואשתי (שתחיה) הזמינה פילה סלמון ברוטב.שתי המנות היו מרשימות בגודלן וטעימות מאוד - אני בחור לא קטן והתפוצצתי.היינו כל כך שבעים שאפילו ויתרנו על הקינוח.בקיצור, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
30/03/08

היינו בשבת - נכנסנו להעביר שעה והזמנו רק מנות ראשונות. המלצר, מהרגע שלקח את ההזמנה וראה כי ההזמנה מצומצמת פשוט הפסיק להתייחס אלינו - חיכינו 40 דקות לקבל את המנות, לא ניגשו אלינו, היחס... היה ממש מזלזל.המנה של פטריות ממולאות ב-5 גבינות - זה בכלל לא פטריות ממולאות אלא חתוכות ומחוממות ברוטב גבינתי עם מלא פלפל.נוף יפה אבל לא נראה לי שנרצה לחזור לשם אי פעם.מה שכן, חייבת לציין כי שרימפס צלוי בגריל במירינדה היה מעולים, מנה בטיב טעם, טריה ומוקפדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דימה - תמונה
דימה 14 ביקורות
4.3
14/12/07

ערכנו שם ארוע ל-12 איש. בעל הבית היה מאוד נעים ומפנק וטיפל בנו בצורה מעולה. האוכל היה נהדר - שילוב בין סוגים שונים של אגן הים התיכון ואוכל ערבי אסלי. מנות עיקריות נהדרות ובשר מאיכות... מעולה (עם יוצא דופן בעניין הצלעות). השירות היה בסדר - מאוד נעים וחיובי אבל אפילו קצת יותר מדי מציק.

עוד פרטים
הוספת תגובה