נגישות
נגישות

גולדן קורל - Golden Coral ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

83 ביקורות וחוות דעת על גולדן קורל

 - תמונה
4 ביקורות
3.3
21/08/11

מקום נחמד מאוד אבל אוכל מאכזב מאוד למרות השרות המפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/07/11

שלום. לאחר הצניחה החופשית אשר עשיתי באותו יום 2/7/11 חגגתי את החלפת הקידומת במסעדה. כל האורחים שהיזמנתי נהנו מהאווירה ומהאוכל והשירות אשר ניתן במקום. חלק מאורחי אמרו שגם הם יעשו במקום... את ימי ההולדת שלהם. אני שמחה שכולם נהנו וזו היתה בחירה טובה של מסעדה. ויום הולדת שמח. ממליצה לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה 3 ביקורות
4.7
29/03/11

חגגנו יום הולדת 60, בנוכחות 60 מוזמנים, ונהנינו מאוד, וכך גם אורחינו. האוכל היה מעולה והשירות מוקפד ומפנק. על הנוף הנשקף מכל פינה במסעדה דרך קירות הזכוכית - אין בכלל מילים שיתארו.... המקום מומלץ בחום, תודה רבה לג'ורג' ובוטרוס!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
13 ביקורות
4.3
19/03/11

מסעדה חמודה מאוד במיקום "אסטרטגי" בפסגת הרכבל. איזה נוף! בד"כ מסעדות במיקומים כאלה אינן בהכרח טובות ולכן הופתענו לטובה. האוכל היה טעים מאוד. זו מסעדה מזרחית עם מעט "פיוז'ן" אירופאי,... אך בעיקר מזרחית וזה בדיוק מה שחיפשנו. השירות יוצא מהכלל - המלצרים יוצאים מגדרם כדי להיות זמינים וקשובים, מחפשים קשר עין ומקפידים על החיוך והנעימות והכל במידה הנכונה (לא מציקים). מומלץ למי שאוהב שירות נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/02/11

חגגנו יום הולדת ,הינו 13 איש,כולם אהבו את המקום,נקי,מסודר,שפע אוכל טעים, מבחר גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/01/11

תומר-אני רוצה להמליץ על המלצר יוסף שהוא מלצר מצוין ואכפתי ומכל הלב מפנק את הלקוח. אני מוסיף ואומר שמלצרים כמו יוסף צריכים להיות בכל מסעדה ויוסף יש רק אחד!!! ההורים של תומר, מירה ודוד -... ממליצים בחום רב על יוסף כמלצר ומפנק אמיתי מכל הלב והנשמה, כיף לבוא אליכם למסעדה ולקבל פינוק ואהבה ומעל הכל אוכל ראוי לשבח ולג'ורג' המקסים שכל פעם שרואים אותו כיף להיות בחברתו ולשוחח איתו ומצידנו מובטח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amatsia - תמונה
Amatsia מבקר מתחיל
4.0
17/12/10

הגעתי עם אשתי לארוחה מפנקת של סוף שבוע. הזמנו בר סלטים שהיה עשיר ועשוי היטב. בת זוגתי הזמינה דג פילה לברק ממולא בסלמון שגרם לה ללקק אצבעות. אני הזמנתי סטייק פרגית ברוטב שמנת ופטריות... שהיה גם כן מעולה. טרופילון השוקולד שהזמנו לשנינו ממש הפתיע לטובה. סך הכל נהנינו מאד מארוחה עשירה, טעימה מאד ובמחיר תחרותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orlyh88 - תמונה
orlyh88 4 ביקורות
4.0
13/11/10

חגגנו לנטע בת מצווה . מיקום המסעדה - הגובה והנוף הנפרש ממרומי המקום מדהים ביופיו. בתוך המסעדה, מכל נקודה, בישיבה או בעמידה אתה מצליח לראות ,להרגיש ולחוש את יופי המקום. זכינו לראות את... כל המראות היפים באור יום, בשקיעה ובלילה - מקסים. השירות במסעדה מוקפד אלגנטי ומקצועי החל מצורת עריכת השולחנות , ודרך נתינת אוירה למקום כמקום לאירוע מעבר למסעדה והשירות לאורחים. האוכל טעים מאוד וכך העידו כל האורחים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 2 ביקורות
4.7
16/10/10

האוכל היה טעים להפליא. פילה עגל מעולה, סינטה וכל הבשרים פשוט ללקק את האצבעות בשילוב עם רטבים מצויינים. לקינוחים : טרטפו היה מעולה, שוקלד טעים טעים הכנאפה ולילות ביירות לא היו מתוקים... מספיק לטעמי אך עדיין מעודנים וטעימים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/10/10

מסעדת דגים ובשרים מצויינת , הנוף פשוט מרהיב, כל מפרץ חיפה פרוש לרגליך , שרות נעים מאד ואדיב . בתחילה פורשים בפניך מבחר סלטים טריים מהמון סוגים והמנות העיקריות טובות מאד , הן הדגים... ופירות הים והן המנות הבשריות, יד גם מנות מתאימות לילדים ובקיצור מסעדה מאד מהנה ומוקפדת , שירות מצויין ובעלים חביבים מאד. המקום נקי מאד עם נוף מהמם.

עוד פרטים
הוספת תגובה