נגישות
נגישות

צפרה - ZEPRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 27

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

281 ביקורות וחוות דעת על צפרה

avitalfi - תמונה
avitalfi 7 ביקורות
2.0
16/05/07

היינו אתמול בערב - 3 חברים. המקום באמת נראה מאוד יפה ונראה שהשקיעו הרבה בעיצוב. מבחינת האוכל - הזמנו למנה ראשונה סלט עם פאפיה וכל מני דברים, שהגיע עם סטיקי רייס והיה מעולה. רוטב מעולה,... קריספיות של המרכיבים ושילוב מעניין של טעמים. הזמנו גם אגרול כי רצינו לראות איך קונפורטי עושה אגרול, ציפינו למשהו חדשני והיה אכזבה. אגרול רגיל לגמרי שמשיגים בכל מסעדה סינית. לזכותם יאמר שהוא עולה רק 17 שקל.לעיקריות הזמנו כל אחד משהו אחר - היתה אכזבה גדולה. המנות לא ריגשו בכלל, ואפילו היה תבלין מסוים שהיה ממש לא טעים. משאמרנו שהאוכל רק "בסדר" הציעו להחליף את המנה למשהו אחר, אבל ויתרנו על הטרחה כי שני מנות הגיעו ביחד ולמנה השלישית חיכינו עוד 20 דקות עד שכמעט סיימנו את המנות שלנו (או שלחילופין הן היו מתקררות). לא פלא שהם מציעים לאכול ביחד. מעצבן. ציפינו להרבה יותר מקונפורטי, שאחראי למנות הגאוניות בצ'ימיצ'נגה, וממש התאכזבנו. היה נחמד לנסות פעם אחת, אבל לא נחזור. לשלושה אנשים, שני קוקטיילים, שתי ראשונות ושלוש עיקריות, הכל יחסית לא מהמחירים היקרים בתפריט, שילמנו ביחד - 250 ש"ח בלי קינוח, לא נורא. סושי וסאשימי עולה מעל 50 ש"ח. ועוד דבר חשוב - יש במסעדה כוך ובו מספר שולחנות שהוא החלק בו ניתן לעשן במסעדה. מחוץ לאזור הזה יש מספר שולחנות בהם מושיבים סועדים כחלק מהאיזור של ה"לא מעשנים", כמובן שההפרדה מלאכותית ומרגישים את הסיגריות, כמו כן אנשים מעשנים במסעדה ולא אומרים להם כלום. לתשומת לב מי שמפריע לו, אנחנו הערנו להנהלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
09/05/07

מקום חדש, יפה ונעים. שתינו קוקטיילים טעימים ומוקפדים. אכלנו בריא וטעים בגיוון שלא נתקלתי בו עדיין. קונפורטיס צ'ופ סאשימי -מעולה, סלט פפאייה רענן, סיגירי קלמרי טעים מאוד רק שחשבנו שיהיה... חריף ולא היה חריף. פרגית טעימה עם קשיו וצ'ילי יחד עם שרבט חתיך ובריא אומרים. היה 10.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/05/07

מקום נחמד אך לא הייתי חוזר. הטעמים לא שלמים ומעודנים מספיק - אוכל מלוח מדי, רוטב צ'ילי-מתוק היה מתוק מדי, המיצים מאד מתוקים ומצמיאים. השירות חובבני לחוץ ומלחיץ. ויקר... לא שווה את זה.... ופלצני ומעייף - גדים אורגנים, תה נוגד חימצון, באמת די... ניסיתי לתת ביקורת בונה אבל מהמלצרים זכיתי בעיקר להתגוננויות ולתחושה שאני לא בסדר. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/05/07

הלכנו בעקבות ביקורת של שגיא כהן... או שהוא היה במסעדה אחרת ופשוט התבלבל, או שהוא שתה יותר מדי יין... כתבנו היום גם למעריב תגובה... מסעדה פלצנית עם אוכל בינוני, מחירים בשמיים ושרות לחוץ... ולא מקצועי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
06/05/07

יקר,יקר,יקר!!! אוכל בינוני ברמתו, שרות לחוץ וחובבני ומחיר בשמיים, ברור שלא נחזור - ראו הוזהרתם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
06/05/07

הגענו לצפרה עם לקוח מחו"ל בתקווה שלא ניפול יותר מידי עם הבחירה שלנו. ואכן... היה מעולה! כל מנה ומנה שיצאה הייתה יותר טובה מהקודמת, השתיה מעולה (תנסו את המיץ פירות קר קר), השירות מצוין -... קצת התעלקו אבל לא נורא.מבחינת המחירים - לא נורא, יצא כ-160 ש"ח לסועד (שימו לב בלי יין...).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/05/07

היינו שני זוגות ונהנינו מאד. הזמנו ביחד מגוון מנות מהמחלקות השונות של התפריט והכל היה מאד טעים, המנות קלילות ומתובלות כהלכה. הזמנו גם אפרטיפים ומשקאות טיפוסיים כמו לאסי, צ'אי מסאלה ועוד... קוקטילים יחודיים למקום והכל היה מאד טעים ובמחירים סבירים בהחלט. בטוח שנשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
05/05/07

היינו בשישי בערב 2 זוגות, חשבנו שהגענו לגן-עדן קולינרי... 690 ש"ח!!!! ל-4 אנשים, עבור אוכל בינוני עד פלצני שניתן לקבל במסעדות אסייתיות אחרות ברבע מחיר... ראינו שם את השף מסתובב נפוח... מאגו, כדאי שיכנס למטבח מהר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
efraim - תמונה
efraim 5 ביקורות
1.3
04/05/07

נדמה כי קרוב לוודאי ששגיא כהן זוהה ע"י המלצרים/ההנהלה שאם לא כן ביקורתו הנלהבת במעריב (פרומו) - 04/05/07 - אינה מובנת. היא, לחלוטין, לא מתישבת עם השירות שמקבלים האחרים, עם חוסר הנדיבות... של המקום וגם בערכת רמת האוכל יש הפרזה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 5 ביקורות
3.3
03/05/07

מאוד מאוד מאכזב!!! כמו זוזוברה רק יותר יקר והמנות יותר קטנות.היינו 6 אנשים, אכלנו כמו שהמלצרים המליצו להזמין כמה מנות ביחד. אז 4 מנות ראשונות.ואח"כ הזמנו 6-7 מנות עיקריות כי המטבח שלהם... לא יכול להוציא מנות לפי סדר נורמלי "מה שמוכן יוצא לשולחן" והמלצרים לחוצים לפנות צלחות ריקות לך כל הזמן. המנות נורא קטנות, לא הזמנו שתיה חריפה אבל כן לקינוחים שהיו יפים אבל לא יותר מזה. החשבון יצא כ-850 ש"ח, קיבלנו 20% הנחת פתיחה והשארנו את זה לשרות. אח"כ הלכנו לאכול בבית כי נשארנו רעבים. פעם ראשונה ואחרונה...

עוד פרטים
הוספת תגובה