נגישות
נגישות

סוגו גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

48 ביקורות וחוות דעת על סוגו גריל בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/07/07

לא להיכנס. אין אזור ללא עישון (מצפצפים על החוק). האופציה היחידה ללא מעשנים היא בחוץ ברחוב הראשי בתוך העשן של המכוניות. אוכל מאכזב פחות מסטנדרטי. אין שם אפילו דבר אחד שבגללו הם יכולים... להיקרא "גריל בר".מי שמעוניין להחנק מעשן, לאכול כלום ולשלם - שיכנס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 2 ביקורות
4.0
16/05/07

התארחנו בצימר באזור נהריה, והחלטנו לקפוץ לאכול ארוחת ערב. העיצוב של המסעדה מבחוץ משך את עינינו ונכנסנו. כמנת פתיחה הוגשו פוקצ'ה ומספר סלטים על חשבון הבית (יומיים לפני זה היינו במסעדה... שהגישה בדיוק אותו דבר במחיר 12 ש"ח).הזמנו שתי מנות - חברתי הזמינה מנת נודלס עם ירקות שהיתה טעימה ומאוד גדולה. לקחנו מעל חצי ב-take away. אני הזמנתי מנת כבדים בבצל ויין, ואני חייב לומר שהמנה היתה מצוינת! הרבה זמן לא נהניתי ממנה כזו, שהיתה מפתיעה בגודלה ובטעמה. אני חובב קינוחים אך מרוב שהמנה העיקרית שלי היתה טעימה, לא רציתי להשאיר ממנה, ופשוט לא נשאר לי מקום לקינוח.מחירי המנות נמוכים בכ-20%-40% ממנות דומות במסעדות בהרצליה/ת"א, שאינן בהכרח טעימות יותר מאלו שאכלנו בסוגו. יצאנו משם שבעים מאוד, ועם טעם מצוין בפה. כל התענוג עלה לנו 105 ש"ח כולל שתיה. בהחלט מחיר סביר ואף זול ביחס למנות שאכלנו.לסיכום - אני חושב שמגיע כל הכבוד לבעלי המסעדה על רמת המחירים, מגוון המנות וגודלן. כמו כן השירות במסעדה היה טוב ומהיר, מלצרים נמרצים וחביבים.אם נגיע לאזור שוב ניכנס לבטח.נ.ב, בכניסה למסעדה עמד שומר חביב, אך לא היה אזכור בחשבון לשום תשלום אבטחה, מנדטורי או אופציונלי. טוב לראות שיש עוד בעלי עסקים שלא נכנעו לתופעה המכוערת הזו. תשלום אבטחה אמנם זניח אך מבטא לטעמי חוצפה ישראלית וזלזול בלקוח. יישר כח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
17/03/07

חגגתי במקום את יום הולדת שלי בדצמבר וממש נהניתי. היינו 10 חבר'ה וממש נהנינו. המנות היו ממש גדולות ולא ידענו מה לעשות עם כל האוכל. אף אחד לא ציפה שהמנות יהיו כאלה ענקיות. המשקאות... האלכהוליים היו ברמה גבוהה, גם כן. השירות היה מהיר ומקצועני. בטוח אחזור לשם עוד הרבה פעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה