נגישות
נגישות

סוגו גריל בר ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

48 ביקורות וחוות דעת על סוגו גריל בר

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
11/07/08

מאוד נהניתי וממליצה לכם על מיקס בשרים. מקום יפה, אוכל מאד טעים. בת"א בעלי הבית היו מיליונרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.0
08/04/08

אני בת 27 ופעם שלישית שלי בנהריה ומעולם לא נהנתי ככה כמו בסופ''ש האחרון... הייתי בשני מקומות אחרים בשנה שעברה ולא נהנתי כך כמו בסוגו.... אז ישבנו על הבר והזמנו שני קוקטיילים שמנהל הבר... הכין לנו, משהו שעוד לא טעמתי בחיים וזה היה מרטיט וטוב, אני עצמי התלבטתי בין כמה סוגים של ויסקי ואז עוד הפעם מנהל הבר בא ועזר לי עם הבחירה והבחירה הית מושלמת... ג'נטלמן ג'ק נקי עם שליש גולדסטאר בצד... כולנו נהננו אכלנו שתינו והשתכרנו.... אני רוצה לציין בתגובה זו שאם אתם כבר מגיעים לסוגו לכו לבר ותבקשו שמנהל הבר ישרת אתכם כי כל השאר נראים מאוד חובבניים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 6 ביקורות
4.3
02/03/08

היינו בצימר ליד נהריה והגענו למסעדה בהמלצת בעל הצימרים.דבר ראשון, המקום מעוצב ממש יפה ומגניב [כמו בתל אביב לפני חמש שנים, אבל אחרי הכל - זאת עדיין רק נהריה... :) ].השירות היה מעולה,... היתה לנו מלצרית תותחית.הזמנו שתי מנות עסקיות + קינוח אחד לשנינו ויצא לנו 150 שקלים. סביר בהחלט.הלחמניות שלהם מעולות!אני ממליץ, אם אתם מצפים לחוויה כיפית ונעימה.אם אתם מחפשים גורמה - לכו למקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
01/01/08

האוכל היה סביר (הבשר טעים אך כל הסלטים מזעזעים) בעיקר נפלנו עם שירות גרוע במיוחד, גם המלצרית גם מנהל המשמרת היו פשוט גרועים, התבלבלו במנות, שכחו הזמנות והיו גסי רוח. ממליצה בחום... להתרחק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
23/12/07

אתמול 22.10.07 בשעה 20 התיישבנו לשתות בסוגו בבר בבר עצמו הזמנו שתייה והברמן הביא לנו כוסות כאשר אצבעותיו תחובות בכוסות.שנים שלא נתקלתי בתופעה כזו מגעיל. בנוסף במקום מותר לעשן מאפרות... פזורות בכל מקום ואני חשבתי שיש חוק במדינה אך זה לא תופס לגבי סוגו בר. ולסיום כל 10 דקות שאלו אותנו אם הכל בסדר מדוע אי פשר להניח ללקוחות במנוחה מדוע להטריד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
1.7
05/12/07

שמענו על סוגו והחלטנו לנסות בעצמנו. בדרך כלל אנחנו מהמפרגנים,אבל לא כשאנחנו מתאכזבים ברמה כזאת. נראה שלמנהלים עלה השתן לראש. המנות לא טעימות בלשון המעטה. את האווירה לא אהבתי. השירות היה... טוב אבל לא מחפה על השאר. לא אחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
26/08/07

אין על הסוגו אני תמיד שם ונהנה כל פעם מחדש אז מי שאוהב אלכוהול איכותי ואוכל מדהים שיבוא לשם אני ממליץ בחום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
25/08/07

המקום נחמד , הבעיה היא רמאות!!! קנקן לימונדה עולה 38 שקלים!!!! יש מבין? מים וקצת לימון עולים 38 שקלים!!!! לפי דעתי גניבה לאור יום אני לא ממליץ בכלל ללכת לשם!!! אם אתם הולכים אז תחייגו... ישר למוקד 100 של המשטרה מכיוון שזאת גניבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.0
16/08/07

אני נוהג לבקר במסעדה כמעט כל סופ"ש. לדעתי אחת המסעדות היותר סבירות בנהריה, המקום מציע מנות גדולות יחסית במחירים לא גבוהים. ראוי לציון המבחר הגדול של המנות ואיכות האוכל - גם המנות היותר... פשוטות מושקעות וטעימות. האווירה במקום נחמדה, למרות שלעיתים בסופי שבוע המקום עמוס וקצת רועש לטעמי, ודבר נוסף שאיני אוהב לגביו הוא העישון - בתור בן אדם שסובל מעישון הייתי מצפה שהם יאסרו על עישון לפחות בתוך המסעדה. השירות בסדר גמור ברב המקרים, לפעמים כשיושבים בחוץ המלצרים לא טורחים לבוא לבדוק שהכל בסדר. המקום מציע גם מגוון רחב של בירות וליקרים. טווח המחירים נע בין 30-40 ש"ח למנות הבסיסיות ו60-80 ש"ח למנות הרציניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
05/08/07

התארחנו בצימרים באחד המושבים וקפצנו לחפש מסעדה נורמלית בנהריה , לצערנו מצאנו את עצמנו בסוגו (שהם מכנים אותו "גריל בר") והוא אפילו לא מתקרב לגריל בר , האוכל שם מאכזב מנות קטנות מאוד ,... (אני בן אדם רזה מאוד) . אוכל סטנדרטי ואפילו פחות , מחירים לא כאלה סבירים אבל גם לא בשמיים . מלצרים נחמדים מאוד האמת !! לסיכום - לא אכנס לשם עוד פעם ממש לא אם ארצה לאכול ארוחת צהריים או ערב .

עוד פרטים
הוספת תגובה